To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-27
Piekary Śląskie: Projekt budowlany drogi i sieci kanalizacji deszczowej na terenie strefy aktywności gospodarczej II, w rejonie ul. Podmiejskiej i DW 911
Numer ogłoszenia: 190450 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100427 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany drogi i sieci kanalizacji deszczowej na terenie strefy aktywności gospodarczej II, w rejonie ul. Podmiejskiej i DW 911.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania projektu budowlanego i projektu wykonawczego drogi i kanalizacji deszczowej w strefie aktywności gospodarczej II, w rejonie skrzyżowania ul. Podmiejskiej z DW 911. Projekt kanalizacji deszczowej obejmuje swoim zakresem odcinek od ul. Podmiejskiej wzdłuż DW 911 do skrzyżowania z ul. Pod Lipami, odcinek wzdłuż nowo projektowanej drogi do ul. Podmiejskiej, oraz wzdłuż ul. Podmiejskiej do skrzyżowania z DW 911 i dalej do rzeki Szarlejka (zgodnie z załączonym szkicem). W projekcie należy uwzględnić system oczyszczania wód deszczowych, zbiornik retencyjny i pompownię oraz wylot do rzeki. Jednocześnie projektując wielkość kanału, należy uwzględnić dopływ wód deszczowych od strony ul. Podmiejskiej i ul. Związkowej kanałem o średnicy Dn 600. Projekt należy na bieżąco konsultować z inwestorem i MPWiK, ze względu na opracowywaną równocześnie na przedmiotowym terenie dokumentację wodociągu i kanalizacji sanitarnej przez MPWiK. Przebieg projektowanej drogi zaznaczony jest na załączonym do SIWZ szkicu. Należy zaprojektować pas drogowy o szerokości min. 12,0 m, który powinien zawierać jezdnię o minimalnej szerokości 7,0 m oraz chodnik. W projektowanym pasie drogowym należy przewidzieć lokalizację uzbrojenia podziemnego poza jezdnią (kanalizacja deszczowa, sanitarna, wodociąg, oraz sieci energetyczne i teletechniczne itp.). Konstrukcję jezdni należy zaprojektować dla ruchu ciężkiego. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest wizja w terenie celem zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 /Dz.U.nr 202 poz.2072 z dnia16.09.2004r/ w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. /Dz.U.nr 130 poz.1389 z dnia 16.09.2004r./ w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Opracowanie powinno obejmować: - zakup i aktualizację mapy do celów projektowych, - uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania lub z potrzeb ich wykonania, - projekty budowlane i projekty wykonawcze wszystkich branż, - przekładkę niezbędnych urządzeń podziemnych kolidujących z inwestycją, - zbiorcze zestawienie kosztów, - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - koszty nadzoru autorskiego. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - dokonania uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów i norm, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych, - przedłożenia do akceptacji do Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem dokumentacji do Wydziału Gospodarki Przestrzennej celem uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia na wykonanie w/w robót, - co najmniej 2 wizyt nadzoru autorskiego na budowie. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację projektową w wersji papierowej w 5 egzemplarzach. Wykonawca poza wersją papierową dostarczy Zamawiającemu w 2 egzemplarzach kompletną dokumentację w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD. Wykonawca dokumentacji projektowej odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z przekazaną wersją oryginalną (papierową). Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru dokumentacji projektowej, przygotowania wyjaśnień, odpowiedzi na pytania do opracowanej dokumentacji i przekazywania ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca wszystkie opracowania wykona własnym staraniem i na własny koszt. Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania przedmiotu zamówienia. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SP. Z O.O.
- ABS Ochrona Środowiska sp. z o.o., ul. Wierzbowa 14, 40-169 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47770,00
Oferta z najniższą ceną: 47770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91758,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzezinach Śląskich
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej - II części
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej remontu budynków położonych w Dzielnicy Włochy w ramach zadania C/WŁO/II/P3/20, (II części)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla rewitalizacji kamienic wraz z termomodernizacją i pracami wyszczególnionymi w wytycznych oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MODERNIZACJA ZAPLECZA TECHNICZNO-SOCJALNEGO"
- Wykonanie dokumentacji projektowych remontu i przebudowy obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego 4 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wraz z adaptacją poddasza w RDW Jasło".
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór autorski na termomodernizację oraz przyłącza gazowego budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 przy ul. 22 Lipca nr 5 w Kożuchowie (3)
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.