Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Warszawa: Roboty dodatkowe przy przebudowie lokali uzytkowych nr 13, 14 i 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 190390 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe przy przebudowie lokali uzytkowych nr 13, 14 i 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe przy przebudowie lokali uzytkowych nr 13, 14 i 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WOLA INFO S.A., ul. Cybernetyki 7, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127025,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127025,04
Oferta z najniższą ceną: 127025,04 / Oferta z najwyższą ceną: 127025,04
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku przeprowadzonego postępowania, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy lokali użytkowych Nr 13, 14, 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186, 02-390 Warszawa oraz budowę łącznika na IV kondygnacji, w dniu 6 listopada 2009 r. została zawarta umowa z wykonawcą WOLA INFO S.A. W projekcie budowlanym, określającym szczegółowy zakres robót, założono, iż w warstwach posadzkowych znajduje się 5 cm wełny mineralnej do ponownego ułożenia oraz zaprojektowano 4 cm szlichty. Natomiast według stanu faktycznego na 1 piętrze jest 3 cm styropianu i 4 cm szlichty a na piętrze 3 brak jest izolacji i 4 cm szlichty. Przy zachowaniu opisu z projektu wystąpi różnica poziomów w stosunku do klatki schodowej, wejść do windy oraz uskok do istniejących węzłów sanitarnych. W posadzkach na 3 piętrze ponadto zaprojektowano zatopione kanały instalacyjne z kasetonami (grubość ok 10cm) oraz rury CO z otuliną mające przekrój 6 cm. W związku z powyższym należy wykonać warstwy posadzkowe zgodnie z projektem. Powstałą różnicę poziomów posadzek w stosunku do progów windy na 1 i 3 piętrze zlikwidować podnosząc odpowiednio przystanki. Różnicę posadzek w stosunku do węzłów sanitarnych zlikwidować wykonując nowe posadzki w sanitariatach i podwyższając otwory drzwiowe. Należy przerobić podejścia do urządzeń sanitarnych. Różnice posadzek w stosunku do klatki schodowej zlikwidować zmieniając poziomy spoczników, ponownie rozmierzając biegi schodów. Wykonać nowe okładziny ceramiczne oraz pomalować ściany i balustradę. Stwierdzono również konieczność wykonania prac przez ThyssenKrupp Elewator w następującym zakresie: - opracowanie zmian w istniejącej dokumentacji technicznej dźwigu oraz uzgodnienie jej z Urzędem Dozoru Technicznego Odział w Warszawie, ze względu na zmianę stref bezpieczeństwa w nadszybiu, - wykonanie pośrednich elementów stalowych do podniesienia progów Drzwi przystankowych, - demontaż drzwi przystankowych na 1 i 3 piętrze, odkucie progów i ościeżnic, podkucie istniejących podestów i otworów drzwiowych, - montaż drzwi przystankowych w nowym położeniu wg poziomów wyznaczonych przez Zamawiającego, - przełożenie instalacji elektrycznej obwodów bezpieczeństwa i sygnalizacji w szybie dźwigu, - regulacja dźwigu, rozruch i testy ruchowe, - nadzwyczajny (dodatkowy) odbiór techniczny dźwigu przez inspektora Urzędu Dozoru Technicznego po wykonaniu zmian. W dniu 4 lutego 2010 r. w związku z wnioskami o zlecenie wykonania robót dodatkowych z dnia 13 stycznia 2010 r. i z dnia 3 lutego 2010 r. na remontowanym obiekcie, na podstawie umowy nr 98/2009 z dnia 06-11-2009 dotyczącej remontu lokali 13, 14, 15 przy ul Grójeckiej, dotyczących ustalenia zakresu robót i kosztu objętych dodatkową dokumentacją techniczną, realizowanych przez Wola Info S.A, został spisany przez przedstawiciela Inwestora i przedstawicieli Wykonawcy protokół konieczności robót dodatkowych. Zgodnie z zapisami protokołu, strony stwierdzają konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na: 1. Wykonaniu nowych warstw posadzkowych podanych w projekcie oraz likwidację powstałej różnicy poziomów posadzek 1 i 3 piętra a sanitariatami, klatką schodową i przystankami windy za kwotę 111.650,34 zł netto, 2. Wykonanie prac związanych ze zmianami przystanków windowych za kwotę 15.374,70 zł netto. Koszt powyższych robót wg kosztorysów ofertowych uzgodnionych odpowiednio w dniu 12.01.2010 r. i w dniu 26.01.2010 r. wynosi: 127. 025,04 zł netto. Przedstawiciel Inwestora (nadzór inwestorski) stwierdza, iż wprowadzenie innego wykonawcy na plac budowy, w celu wykonania w/w robót spowodowałoby konieczność przerwania prac, związanych z realizacją zadań, prowadzonych przez obecnego wykonawcę, zinwentaryzowaniem i zabezpieczeniem robót na odcinkach, w których występują roboty dodatkowe. Powyższe rozwiązanie pociągałoby za sobą poniesienie przez zamawiającego dodatkowych kosztów inwentaryzacji i zabezpieczenia robót oraz powodowałoby przedłużenie czasu realizacji umowy podstawowej. Omawiane roboty nie były do przewidzenia oraz są niezbędne do wykonania z powodu braku frontu robót dla robót podstawowych z umowy. Roboty te powinny być zlecone obecnemu wykonawcy również ze względu na możliwość utraty gwarancji na całość konstrukcji z powodu ingerencji innej firmy wykonawczej. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Komisja Przetargowa stwierdza, że wartość zamówienia uzupełniającego 154.970,54 zł brutto stanowi 1,61% wartości realizowanego zamówienia podstawowego 9.575.907,42 zł. Mając powyższe na uwadze, uzasadnionym jest udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu stosownych negocjacji z zaproszonym wykonawcą, wskazanym powyżej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





