To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, plotera rysująco-tnącego do opisywania i wycinania szablonów - urządzenie CAD/CAM, system komputerowy (zestaw) operujący w zakresie modułów 2D i modułów 3D w wersji 5 stanowiskowej w zestawie z deską magnetyczną do digitalizacji
Numer ogłoszenia: 190361 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178389 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, ul. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 8552521, faks 0-61 8528091.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, plotera rysująco-tnącego do opisywania i wycinania szablonów - urządzenie CAD/CAM, system komputerowy (zestaw) operujący w zakresie modułów 2D i modułów 3D w wersji 5 stanowiskowej w zestawie z deską magnetyczną do digitalizacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, plotera rysująco-tnącego do opisywania i wycinania szablonów - urządzenie CAD/CAM, system komputerowy (zestaw) operujący w zakresie modułów 2D i modułów 3D w wersji 5 stanowiskowej w zestawie z deską magnetyczną do digitalizacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. JTC Jacek Trzeciak, ul. Dąbrowskiego 553, 60-406 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31703,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38053,08
Oferta z najniższą ceną: 38053,08 / Oferta z najwyższą ceną: 42576,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FASTCOM Monika Komuniecka, ul. Stęszewska 58 A, 60-111 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16937,10
Oferta z najniższą ceną: 16937,10 / Oferta z najwyższą ceną: 16937,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONTEC Sp. z o.o., ul. Łódzka 78, 95-054 Ksawerów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29520,00
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.