Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Gdańsk: wykonywanie usług Pogotowia Lokatorskiego w zakresie usuwania awarii instalacji wod-kan, c.o., c.w.u, elektrycznych oraz usuwania skutków katastrof i klęsk żywiołowych w budynkach komunalnych, w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK ZB oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w obcym zarządzie latach 2009-2010, z dopuszczeniem składania ofert częściowych.
Numer ogłoszenia: 190353 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług Pogotowia Lokatorskiego w zakresie usuwania awarii instalacji wod-kan, c.o., c.w.u, elektrycznych oraz usuwania skutków katastrof i klęsk żywiołowych w budynkach komunalnych, w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK ZB oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w obcym zarządzie latach 2009-2010, z dopuszczeniem składania ofert częściowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ramowy zakres rzeczowy pracy pogotowia lokatorskiego:
a)Awarie instalacji kanalizacyjnej:
- usuwanie zatorów w pionach i poziomach kanalizacyjnych, przykanalikach do studni rewizyjnej przed budynkiem włącznie,
- uszczelnianie połączeń kielichowych,
- wypompowanie nieczystości z pomieszczeń piwnicznych,
- rozmrażanie pionów i poziomów kanalizacyjnych.
b) Awarie instalacji wodociągowej:
- wymiana pękniętych kształtek w instalacji wewnętrznej od wodomierza głównego do punktów czerpalnych u lokatorów,
- usuwanie przecieków instalacji wewnętrznej z wymianą odcinków rur (do 1 mb),
- wymiana głowic w zaworach odcinających instalacji wewnętrznej,
- rozmrażanie przewodów wodociągowych.
W przypadku powstania innej awarii należy odciąć dopływ wody do mieszkania, pionu lub budynku.
c)Awarie instalacji c.o.:
- usuwanie przecieków zaworów, korków grzejnikowych, dławic zaworów i przewodów instalacji wewnętrznej,
- odpowietrzanie instalacji wewnętrznej c.o.,
- uzupełnianie wody w instalacji wewnętrznej c.o.,
- w przypadku stwierdzenia przecieków na złączach żeber grzejnikowych należy odciąć dopływ czynnika do grzejnika,
- w przypadku stwierdzenia poważnego zakresu awarii instalacji należy odciąć dopływ czynnika do gałęzi lub pionu.
d)Awarie instalacji elektrycznych:
- ustalenie przyczyny i lokalizacja awarii,
- zabezpieczenie lub wymiana puszek rozgałęźnych, wymiana uszkodzonych przewodów,
- wymiana elementów tablic licznikowych z wymianą bezpieczników,
- wymiana elementów zalicznikowych obwodów mieszkaniowych,
- wymiana elementów tablic administracyjnych i lokatorskich (mieszkania Gminy) z wymianą bezpieczników,
- zabezpieczenie uszkodzonych opraw administracyjnej instalacji oświetleniowej,
- zabezpieczenie, naprawa puszek piętrowych z wymianą przewodów WLZ do 3 mb.
e)katastrofy, pożary, klęski żywiołowe, włamania, uszkodzenia budynków i szczególne przypadki techniczne
- w przypadku: katastrofy, klęski żywiołowej, pożaru- zabezpieczenie terenu przed dostępem osób nieupoważnionych,
- w przypadku włamań do baz GZNK, zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych,
- w przypadku uszkodzeń budynku- zabezpieczenie przed dalszą dewastacją i dostępem osób nieupoważnionych,
- w przypadku szczególnych przypadków technicznych podjęcie działań doraźnych celem usunięcia bądź zabezpieczenia awarii.
Podczas usuwania awarii lub stwierdzenia większego jej zakresu współpraca ze służbami technicznymi dostawców mediów, takich jak: pogotowie energetyczne, ciepłownicze, gazowe, wod - kan.
Czas wykonywania usługi pogotowia lokatorskiego:
- 15:00 - 22:00 w dni powszednie
- 8:00 - 21:00 w dni wolne i święta
w przypadku klęsk żywiołowych, katastrof budowlanych i szczególnych przypadków technicznych - do dyspozycji Dyrektora GZNK i osób upoważnionych przez całą dobę do odwołania.
Czas dojazdu na miejsce awarii: w ciągu 1/2godziny
Wykonawca będzie zobowiązany do wystawiania faktur VAT:
odrębnie na każdą wspólnotę zarządzaną przez Zamawiającego
Dane potrzebne do wystawiania faktur na poszczególne wspólnoty , Wykonawca otrzyma w ciągu dwóch tygodni od dnia podpisania umowy.
na Zamawiającego (dotyczy budynków gminnych).
Wykaz adresowy budynków stanowi załącznik nr 1 i 2 do wzoru umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 12 000,00 zł, w tym: Zadanie 1 - 6 000 zł Zadanie 1 - 6 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi:
-posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
-wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,
-przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
1.Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu usług pogotowia lokatorskiego lub usługę w zakresie usuwania awarii wod-kan., c.o., c.w.u, gazu, elektrycznych w budynkach popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
2.Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie minimum 4 osób na jedno zadanie (2 zadania - 8 osób) z następującymi uprawnieniami:
-1 osoby na stanowisku kierowniczym jako kierownika zespołu, na jedno zadanie ( 2 zadania - 2 osoby)
-1 osoby posiadającej uprawnienia eksploatacji E (Grupa 3) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci (urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa) zgodnie z rozporządzeniem ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń ,instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz 828 z póżn.zm.), na jedno zadanie ( 2 zadania - 2 osoby)
-1 osoby posiadającej uprawnienia eksploatacyjne, w zakresie grupy 2, dla sieci i instalacji cieplnych, wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.(Dz. U. nr 89 poz. 828 z póżn.zm.), na jedno zadanie ( 2 zadania - 2 osoby)
-1 osoby posiadającej uprawnienia eksploatacyjne, w zakresie grupy 1, dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 z póżn.zm.) na jedno zadanie ( 2 zadania - 2 osoby)
Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
3.Potencjału technicznego - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
Wymagane jest dysponowanie co najmniej 1 samochodem na jedno zadanie (2 zadania - 2 samochody). Wykonawca zobowiązany jest podać numer rejestracyjny samochodu.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda :
-Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej :
a)w przypadku składania oferty na jedno zadanie: 50 000,00 zł,
b)w przypadku składania oferty na dwa zadania: 100 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
-Złożyć Druk OFERTA który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
-Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej.
2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
3)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1, 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. cena 2009 r - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5 w godz. 8:00 - 12:00. Cena brutto - 24,40 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Partyzantów 74, kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.09.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 01.09.2008 godzina 9:15 , miejsce w siedzibie zamawiającego Partyzantów 74 w pokoju nr 204 świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Pietrowska, nr pok. 5, tel. 524-10-60
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie usług Pogotowia Lokatorskiego w zakresie usuwania awarii instalacji wod-kan, c.o., c.w.u, elektrycznych oraz usuwania skutków katastrof i klęsk żywiołowych w budynkach komunalnych, w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK ZB oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w obcym zarządzie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 obejmujące BOM 1, 2, 3, 4, 5, 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. cena 2009r - 45
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie usług Pogotowia Lokatorskiego w zakresie usuwania awarii instalacji wod-kan, c.o., c.w.u, elektrycznych oraz usuwania skutków katastrof i klęsk żywiołowych w budynkach komunalnych, w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK ZB oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w obcym zarządzie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmujące BOM 6, 7, 8, 9, 11, 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. cena 2009 r - 45
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 2025. Wykonanie przeglądów stanu technicznego dróg
- Dostawa biologicznych łat osierdziowych dla UCK
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- Wykoszenie Łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 9/25 Usługa okresowych przeglądów urządzeń klimatyzacji oraz przeglądów z wymianą filtrów central wentylacyjnych, wentylatorów i nawiewników
- Świadczenie usług konserwacyjnych oraz napraw, w tym napraw awaryjnych w budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie
- REMONT BIOREAKTORA OB.204 WRAZ Z KOMORĄ POMIAROWĄ OB.201 I ZAGĘSZCZACZEM OSADU OB.203 NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Serwis wentylacji mechanicznej w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.