eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Zakup pożarniczego samochodu specjalnego ratowniczo - gaśniczego lekkiego dla OSP w Boczkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Grajewo: Zakup pożarniczego samochodu specjalnego ratowniczo - gaśniczego lekkiego dla OSP w Boczkach.
Numer ogłoszenia: 190315 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grajewo , ul. Komunalna 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 272 30 00, faks 086 272 25 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug-grajewo.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pożarniczego samochodu specjalnego ratowniczo - gaśniczego lekkiego dla OSP w Boczkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pożarniczego samochodu specjalnego ratowniczo - gaśniczego lekkiego dla OSP w Boczkach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. 1.2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. 2. W rozdziale V niniejszej SIWZ opisano, jakie dokumenty należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, Zamawiający żąda: 1.1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Pzp - wg Załącznika Nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2) Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem w tym: a/ świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka -ważne na dzień składania ofert 2.3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1) Kompletny i podpisany Formularz ofertowy - wg Załącznika Nr 1. 3.2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3.3) Zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp Wykonawca występujący jako konsorcjum musi przedstawić pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę oraz określić sposób prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum), 4. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 4.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, miast dokumentów określonych wyżej składa odpowiednio do wymaganych, dokumenty wymienione w § 2.1 Rozporządzenie Prezesa R M z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów /.../ (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4.2) Dokumenty te są składane w formie oryginałów, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 4.3) Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzonej w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w przetargu przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grajewo.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grajewo ul. Komunalna 6 19-200 Grajewo pok. Nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Grajewo ul. Komunalna 6 19-200 Grajewo pok. Nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.