Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Wrocław: Opracowanie projektów sygnalizacji świetlnych na istniejących skrzyżowaniach w ciągu dróg krajowych nr 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 190311 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów sygnalizacji świetlnych na istniejących skrzyżowaniach w ciągu dróg krajowych nr 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów sygnalizacji świetlnych na istniejących skrzyżowaniach w ciągu dróg krajowych nr 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie - dostosowujących parametry i pracę do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w podziale na 2 części. Część 1 obejmuje Sygnalizacje świetlne w ciągu drogi krajowej nr 3 Polkowice-Lubin dla skrzyżowań: 1- skrzyżowanie z drogą 331 ( ul. Ogrodowa )w km 357+135 w m. Polkowice, 2- skrzyżowanie z ul. Kopalnianą w km 357+911 w m. Polkowice, 3- skrzyżowanie z drogą gminną w km 361+170 w m. Biedrzychowa 4- skrzyżowanie z drogą 292 ( ul. Paderewskiego i Małomicka ) w km 372+811 w m. Lubin, 5- skrzyżowanie z drogą 36 ( ul. Ścinawska )w km 373+503 w m. Lubin Część 2 obejmuje Sygnalizacje świetlne w ciągu drogi krajowej nr 12 Przemków Głogów dla skrzyżowań: 6- przejście dla pieszych w km 0+021 w m. Przemków - (DO ROZBUDOWY SYGNALIZACJI) 7- skrzyżowanie z ul Galileusza km 119+298 ( koło TESCO ) 8- przejście dla pieszych na ul. Piłsudskiego w km 120+327 w m. Głogów, 9- skrzyżowanie z drogą 329 ( ul. Piłsudskiego - Legnicka ) w km 120+578 w m. Głogów, 10- skrzyżowanie z ul. Kościuszki i Kossaka w km121+325 w m. Głogów, 11- skrzyżowanie z ul. Moniuszki i Chopina w km 121+568 w m. Głogów, 12- przejście dla pieszych na ul. Obrońców Pokoju ( koło Camargo ) w km 121+996 w m. Głogów, (DO ROZBUDOWY SYGNALIZACJI) 13- skrzyżowanie z ul. Al. Wolności i Grodzka w km 122+530 , przejście podziemne ul. Brama Brzostowska w m. Głogów W zakresie : 1. Projekt drogowy poszerzenia pasa w prawo do długości 60 m - skrzyżowanie Legnicka - Piłsudskiego w Głogowie, zmiany geometrii skrzyżowań 2. Projekt ruchowy sygnalizacji świetlnej wraz z ewentualnymi zmianami w organizacji ruchu 3. Projekt koordynacji pracy sygnalizacji świetlnej dla skrzyżowań będących w koordynowanym ciągu 4. Projekt elektryczny sygnalizacji świetlnej 5. Projekt elektryczny dla kabla koordynacyjnego 6. Kosztorys inwestorski , ofertowy, przedmiar robót 7. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.50 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.25.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 12.1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9 500,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy pięćset złotych) , w tym: Dla części 1 - 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych) Dla części 2 - 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych) 12.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy (z dopiskiem - Rejon Głogów): Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w Kredyt Bank S.A. IV O/Wrocław, nr 43 1500 1793 1217 9002 3658 0000, w takim czasie aby kwota wadium w dniu otwarcia ofert znajdowała się na tym koncie, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 12.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, zgodnie z postanowieniami pkt 9.4.2. i musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w pkt 14.1. 12.4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 12.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 12.2. zostanie wykluczony z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (część 1 - 20 000,00 zł i część 2 - 30 000,00 zł) 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, 3) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (część 1- 200 000,00 zł, część 2- 300 000,00 zł). 71.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt 7.2.1. 2) spełnia każdy z Wykonawców, 2) warunek określony w pkt 7.2.1. 1) i 7.2.1. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 7.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde wymienione stanowisko dla części 1 i 2: - projektant branży inżynierii ruchu, projektant branży elektrycznej z uprawnieniami projektowymi, a dla części 2 dodatkowo projektanta branży drogowej z uprawnieniami. - dla zadania 2 projektant branży inżynierii ruchu musi wykazać się zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia w zakresie projektowania koordynacji pracy sygnalizacji świetlnych z wykorzystaniem zaawansowanego algorytmu koordynacji arterii Marathon przeprowadzonego przez firmę Vialis Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. 71.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2. 7.2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył) co najmniej : trzy zadania polegające na zaprojektowaniu sygnalizacji świetlnej, w tym przynajmniej jedno z nich musiało polegać dodatkowo na skoordynowaniu pracy sygnalizacji świetlnych. Wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 71.2.4. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.4. 7.2.5. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Podpisany projekt umowy i istotnych dla stron postanowień umowy . 8.1.5. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty : 8.2.1. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w pkt. 7.2.1. ppkt. 1) i 3) przez Wykonawcę zgodnie z treścią Formularza 3.2. 8.2.2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, . 8.2.3. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób , potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień do projektowania osób, od których wymaga się posiadania uprawnień ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ), zaświadczenie o szkoleniu w zakr. projektowania koordynacji pracy sygnalizacji swietlnych z wykorzystaniem zaawansowanego algorytmu koordynacji arterii Marathon. 8.2.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania/roboty zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2. i 8.1.3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. - 8.1.3. 8.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. - 8.1.3. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, pok. nr 3, w godz. 8:00 do 14:00 za pokryciem kosztów drukowania (10 zł) i przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:30, miejsce: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sygnalizacje świetlne w ciągu drogi krajowej nr 3 Polkowice-Lubin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sygnalizacje świetlne w ciągu drogi krajowej nr 3 Polkowice-Lubin dla skrzyżowań: 1- skrzyżowanie z drogą 331 ( ul. Ogrodowa )w km 357+135 w m. Polkowice, 2- skrzyżowanie z ul. Kopalnianą w km 357+911 w m. Polkowice, 3- skrzyżowanie z drogą gminną w km 361+170 w m. Biedrzychowa 4- skrzyżowanie z drogą 292 ( ul. Paderewskiego i Małomicka ) w km 372+811 w m. Lubin, 5- skrzyżowanie z drogą 36 ( ul. Ścinawska )w km 373+503 w m. Lubin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.50-1, 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sygnalizacje świetlne w ciągu drogi krajowej nr 12 Przemków Głogów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sygnalizacje świetlne w ciągu drogi krajowej nr 12 Przemków Głogów dla skrzyżowań: 6- przejście dla pieszych w km 0+021 w m. Przemków - (DO ROZBUDOWY SYGNALIZACJI) 7- skrzyżowanie z ul Galileusza km 119+298 ( koło TESCO ) 8- przejście dla pieszych na ul. Piłsudskiego w km 120+327 w m. Głogów, 9- skrzyżowanie z drogą 329 ( ul. Piłsudskiego - Legnicka ) w km 120+578 w m. Głogów, 10- skrzyżowanie z ul. Kościuszki i Kossaka w km121+325 w m. Głogów, 11- skrzyżowanie z ul. Moniuszki i Chopina w km 121+568 w m. Głogów, 12- przejście dla pieszych na ul. Obrońców Pokoju ( koło Camargo ) w km 121+996 w m. Głogów, (DO ROZBUDOWY SYGNALIZACJI) 13- skrzyżowanie z ul. Al. Wolności i Grodzka w km 122+530 , przejście podziemne ul. Brama Brzostowska w m. Głogów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.50-1, 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





