To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Tychy: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, innych pomieszczeniach użytkowych i gospodarczych oraz sanitariatach budynków Sądu Rejonowego w Tychach przy ulicy Budowlanych 33, Bałuckiego 4 i Placu Baczyńskiego 1
Numer ogłoszenia: 1902 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 490216 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Tychach, ul. Budowlanych 33, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 0-32 3233114, faks 0-32 3233115.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, innych pomieszczeniach użytkowych i gospodarczych oraz sanitariatach budynków Sądu Rejonowego w Tychach przy ulicy Budowlanych 33, Bałuckiego 4 i Placu Baczyńskiego 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Oferent-Wykonawca jest zobowiązany wykonywać każdego dnia roboczego usługę sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w budynkach zlokalizowanych przy ulicy Budowlanych 33, Bałuckiego 4 i Placu Baczyńskiego 1 począwszy od godziny 1530 od wtorku do piątku, zaś w poniedziałek od godziny 1800, przy czym w budynku przy Placu Baczyńskiego 1 tylko w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca od godziny 1800 przez pozostałe dni w miesiącu od godziny 1530. Oferent - Wykonawca realizujący usługę zobowiązany jest do zapewnienia obsługi dziennej - dyżuru jednej osoby sprzątającej codziennie w godzinach pracy Sądu to jest od 1000 do 1500. Zamawiający wymaga aby wszelkie środki konieczne do wykonywania usługi w tym czyszczące, konserwujące, dezynfekcyjne oraz wszelkie narzędzia i specjalistyczne urządzenia niezbędne do wykonywania zlecenia zabezpieczał Oferent-Wykonawca, w tym również odpowiedniej długości przedłużacze do wykorzystywanego w procesie sprzątania sprzętu elektrycznego. Zamawiający wymaga aby wszystkie środki czystości wykorzystywane przez Oferenta-Wykonawcę podczas wykonywania usługi posiadały atest PZH, skutecznie czyściły zabrudzone powierzchnie, środki używane do czyszczenia mebli pokrytych okleiną naturalną, drzwi i podłóg były klasy PRONTO lub innej dostosowanej do rodzaju powierzchni, o nie gorszych parametrach. Zamawiający wymaga aby toalety (muszle klozetowe i pisuary) po ich starannym sprzątnięciu - zgodnie z zakresem prac do wykonania i ich częstotliwością - przez pracownika Oferenta, były zalewane środkiem dezynfekującym typu Domestos. Zamawiający wymaga aby podłogi w pomieszczeniach gdzie położone zostały panele podłogowe (ok. 920 m2) nie były myte przy wykorzystaniu (mopa) a jedynie przecierane wilgotną ścierką przy wykorzystaniu preparatów odpowiednich do tego typu podłóg. Zamawiający wymaga aby toalety były na bieżąco wyposażane w środki odświeżające a muszle klozetowe i pisuary w preparaty dezynfekujące. Oferent - Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarcza i na bieżąco uzupełnia papier toaletowy, środki odświeżające (typu: spray 300 ml) i preparaty dezynfekujące w ubikacjach, mydło w płynie przy umywalkach oraz wszelkie inne środki chemiczne niezbędne do właściwego wykonania usługi. Zamawiający oświadcza, że nie posiada informacji odnośnie średnio miesięcznego zużycia papieru toaletowego i mydła w płynie przez jednego pracownika. Oferent - Wykonawca jest zobowiązany do wyposażania każdej toalety w odpowiednią ilość środków odświeżających i preparatów dezynfekujących (preparaty dezynfekujące i środki odświeżające winny być na bieżąco uzupełniane). Zamawiający nie dopuszcza naprzemiennego wyposażania toalet w preparaty dezynfekujące i środki odświeżające. Oferent - Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji usługi taką ilość osób sprzątających, aby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich wyszczególnionych ww załączniku do formularza ofertowego czynności. Wykonawca jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o zmianie środków czyszczących, konserwacyjnych, dezynfekujących, myjących i odświeżających niezwłocznie po wprowadzeniu takiego środka do wykonywania usługi wraz z przedłożeniem karty charakterystyki. Każdy nowy wprowadzony środek musi posiadać co najmniej takie parametry pracy i skład chemiczny jak dotychczas stosowany..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum w składzie: Interclean Spółka z o.o. - Lider Konsorcjum PHU Expres w Turzy Śląskiej - Partner Konsorcjum, 44-300 Wodzisław Śląski, Plac Św. Krzyża 4a, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76680,00
Oferta z najniższą ceną: 76680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zakup i dostawa wózków widłowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2026 r.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Kruczkowskiego w Tychach"
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne"
- Remont kanalizacji na odcinku kolektora sanitarnego północnego w rejonie Parku Północnego
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2026 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH PRZEZ SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 700-LECIA BRODNICY W BRODNICY PRZY UL. NOWEJ 34, 87-300
- Usługa sprzątania hali sportowej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026r.
- Usługa sprzątania w Warszawie i w Łodzi
- usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH NADLEŚNICTWA GRODZISK w latach 2026-2028
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





