Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Katowice: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA EUROPEJSKICH TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH
Numer ogłoszenia: 19027 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA EUROPEJSKICH TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenie biletów na trasie Katowice,Kraków - Niemcy (przewidywana miejscowość docelowa: Tübingen, orientacyjna data wyjazdu: 10-13.03.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 5) - w ramach projektu partnerskiego Leonardo da Vinci pn. Job activation of people over the age of 50 - the European experiences. 1.Przewidywana liczba biletów lotniczych - 5 sztuk (przez 1 bilet lotniczy rozumie się podróż w obydwie strony, tzn. z portu lotniczego Katowice-Pyrzowice lub Kraków-Balice do portu docelowego wskazanego przez Zamawiającego oraz z powrotem, w tym również międzylądowania i przesiadki), z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby). Powyższa ilość może ulec zmianie i jest wartością orientacyjną. 2.Kraj docelowy: Niemcy (przewidywana miejscowość docelowa: Tübingen, orientacyjna data wyjazdu: 10-13.03.2014r.; orientacyjny port lotniczy: Stuttgart) 3.Na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonano rozeznania w zakresie średniej ceny jednostkowej brutto biletu lotniczego na trasie, zdefiniowanej zgodnie z powyższymi parametrami. Średnia cena 1 biletu kształtuje się na poziomie: 1900,00 zł Wskazana cena jednostkowa stanowi wartość szacunkową, służącą ustaleniu łącznej ceny brutto oferty. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za świadczenie przedmiotowych usług zostanie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów. Wynagrodzenie Wykonawcy związane ze sprzedażą każdego biletu obejmować będzie: 1)opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy; cena opłaty transakcyjnej za wystawienie 1 biletu powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: rezerwację, wystawienie i sprzedaż biletów (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika) oraz pozostałe koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych oraz wymaganiami określonymi w SIWZ, przy zastosowaniu podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami; cena opłaty transakcyjnej pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy i nie zależy od klasy lotu, trasy, przewoźnika ani innych czynników; 2)cenę biletu lotniczego wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu optymalnych połączeń pod względem ceny i czasu trwania podróży w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Zamówienia przelotów będą zgłaszane przez Zamawiającego z wyprzedzeniem (najpóźniej 1 tydzień przed planowanym wylotem). W ramach niniejszego działania, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przedstawienia minimum 2 wariantów przelotu (o ile istnieją), oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; -rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych, z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Bilety lotnicze w klasie ekonomicznej, a także w klasie przewoźników tzw. Tanie Linie Lotnicze; -informowania na adres e-mail Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletu obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu biletu lub wpisania na listę rezerwową; -informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu lub informowanie, że tego dnia upływa ostateczny termin rezerwacji; -dostarczenie drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego biletu elektronicznego, w przypadku jego wykupienia; dostarczenie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego - wyłącznie na trasy, na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych (nie później niż 48 godzin przed planowanym terminem podróży); -zorganizowania oraz zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych - np. opłat lotniskowych, podatków, opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy; -wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej wynikającej z oferty Wykonawcy, oraz imię i nazwisko pasażera; -realizacji obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; -wyznaczenia pracowników dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego -bezpłatnego dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentów podróży (bilety) oraz faktur; -wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego przez Wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS -przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie ze standardami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (ang. International Air Transport Association - IATA). 6.Zobowiązania i zastrzeżenia Zamawiającego: -Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zlecaniu zamówienia, -Zamawiający zastrzega, że wskazane terminy wyjazdów są terminami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie; -Zamawiający będzie dokonywać zlecenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, drogą telefoniczną lub faksową w terminie najpóźniej 1 tydzień przed planowanym terminem wylotu, -Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (zmniejszenie ich liczby), -W sytuacjach niedających się wcześniej przewidzieć Zamawiający, bez ponoszenia dodatkowych opłat, będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić pasażera lub termin podróży, ale nie później niż na 24 godziny przed planowanym odlotem, -Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia formy biletu: papierowej lub elektronicznej, Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała do wysokości kwoty przeznaczonej za zakup poszczególnych usług w ramach I części zamówienia, Należności z tytułu wykonania usługi będą płatne przez Zamawiającego , przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura jest wystawiona po dostarczeniu Zamawiającemu biletów na podstawie poszczególnego Zlecenia i potwierdzenia bez zastrzeżeń wykonania usługi. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenie biletów na trasach: Katowice,Kraków - Wielka Brytania (przewidywana miejscowość docelowa: Well - hrabstwo North Yorkshire, orientacyjna data wyjazdu: 26-29.03.2014r, planowana liczba osób wyjeżdżających: 4); Katowice,Kraków - Hiszpania (przewidywana miejscowość docelowa: Murcia, orientacyjna data wyjazdu: 02-05.06.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 4); Katowice,Kraków - Finlandia (przewidywana miejscowość docelowa: Porvoo, orientacyjna data wyjazdu: 01-05.09.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 4). - w ramach projektu partnerskiego Grundtvig pn. People over 50 on the labour market . 1.Przewidywana liczba biletów lotniczych - 12 sztuk (przez 1 bilet lotniczy rozumie się podróż w obydwie strony, tzn. z portu lotniczego Katowice-Pyrzowice lub Kraków-Balice do portu docelowego wskazanego przez Zamawiającego oraz z powrotem, w tym również międzylądowania i przesiadki), z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby). Powyższa ilość może ulec zmianie i jest wartością orientacyjną. 2.Kraje docelowe: -Wielka Brytania (przewidywana miejscowość docelowa: Well - hrabstwo North Yorkshire, orientacyjna data wyjazdu: 26-29.03.2014r., orientacyjny port lotniczy: Leeds), -Hiszpania (przewidywana miejscowość docelowa: Murcia, orientacyjna data wyjazdu: 02-05.06.2014r., orientacyjny port lotniczy: Alicante); -Finlandia (przewidywana miejscowość docelowa: Porvoo, orientacyjna data wyjazdu: 01-05.09.2014r., orientacyjny port lotniczy: Helsinki); 3.Na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonano rozeznania w zakresie średniej ceny jednostkowej brutto biletu lotniczego na poszczególne trasy, zgodnie z wyżej zdefiniowanymi parametrami. Średnia cena 1 biletu kształtuje się na poziomie: 2400,00 zł Wskazana cena jednostkowa stanowi wartość szacunkową, służącą ustaleniu łącznej ceny brutto oferty. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za świadczenie przedmiotowych usług zostanie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów. Wynagrodzenie Wykonawcy związane ze sprzedażą każdego biletu obejmować będzie: 1)opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy; cena opłaty transakcyjnej za wystawienie 1 biletu powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: rezerwację, wystawienie i sprzedaż biletów (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika) oraz pozostałe koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych oraz wymaganiami określonymi w SIWZ, przy zastosowaniu podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami; cena opłaty transakcyjnej pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy i nie zależy od klasy lotu, trasy, przewoźnika ani innych czynników; 2)cenę biletu lotniczego wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu optymalnych połączeń pod względem ceny i czasu trwania podróży w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Zamówienia przelotów będą zgłaszane przez Zamawiającego z wyprzedzeniem (najpóźniej 1 tydzień przed planowanym wylotem). W ramach niniejszego działania, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przedstawienia minimum 2 wariantów przelotu (o ile istnieją), oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; -rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych, z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Bilety lotnicze w klasie ekonomicznej, a także w klasie przewoźników tzw. Tanie Linie Lotnicze; -informowania na adres e-mail Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletu obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu biletu lub wpisania na listę rezerwową; -informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu lub informowanie, że tego dnia upływa ostateczny termin rezerwacji; -dostarczenie drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego biletu elektronicznego, w przypadku jego wykupienia; dostarczenie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego - wyłącznie na trasy, na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych (nie później niż 48 godzin przed planowanym terminem podróży); -zorganizowania oraz zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych - np. opłat lotniskowych, podatków, opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy; -wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej wynikającej z oferty Wykonawcy, oraz imię i nazwisko pasażera; -realizacji obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; -wyznaczenia pracowników dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego -bezpłatnego dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentów podróży (bilety) oraz faktur; -wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego przez Wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS -przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie ze standardami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (ang. International Air Transport Association - IATA). 6.Zobowiązania i zastrzeżenia Zamawiającego: -Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zlecaniu zamówienia, -Zamawiający zastrzega, że wskazane terminy wyjazdów są terminami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie; -Zamawiający będzie dokonywać zlecenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, drogą telefoniczną lub faksową w terminie najpóźniej 1 tydzień przed planowanym terminem wylotu, -Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (zmniejszenie ich liczby), W sytuacjach niedających się wcześniej przewidzieć Zamawiający, bez ponoszenia dodatkowych opłat, będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić pasażera lub termin podróży, ale nie później niż na 24 godziny przed planowanym odlotem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia formy biletu: papierowej lub elektronicznej, Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała do wysokości kwoty przeznaczonej za zakup poszczególnych usług w ramach II części zamówienia, Należności z tytułu wykonania usługi będą płatne przez Zamawiającego, oddzielnie za każde Zlecenie, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura jest wystawiana po dostarczeniu Zamawiającemu biletów na podstawie poszczególnego Zlecenia i potwierdzenia bez zastrzeżeń wykonania usługi. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenie biletów na trasie Katowice,Kraków - Francja (przewidywana miejscowość docelowa: Saint-Etienne, orientacyjna data wyjazdu: 10-17.05.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 14) - w ramach projektu mobilności Leonardo da Vinci pn. Działania wspierające młodzież na rynku pracy. 1.Przewidywana liczba biletów lotniczych - 14 sztuk (przez 1 bilet lotniczy rozumie się podróż w obydwie strony, tzn. z portu lotniczego Katowice-Pyrzowice lub Kraków-Balice do portu docelowego wskazanego przez Zamawiającego oraz z powrotem, w tym również międzylądowania i przesiadki), z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby). Powyższa ilość może ulec zmianie i jest wartością orientacyjną. 2.Kraj docelowy: Francja (przewidywana miejscowość docelowa: Saint-Etienne, orientacyjna data wyjazdu: 10-17.05.2014r.; orientacyjny port lotniczy: Lyon) 3.Na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonano rozeznania w zakresie średniej ceny jednostkowej brutto biletu lotniczego na trasie, zdefiniowanej zgodnie z powyższymi parametrami. Średnia cena 1 biletu kształtuje się na poziomie: 1400,00 zł. Wskazana cena jednostkowa stanowi wartość szacunkową, służącą ustaleniu łącznej ceny brutto oferty. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za świadczenie przedmiotowych usług zostanie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów. Wynagrodzenie Wykonawcy związane ze sprzedażą każdego biletu obejmować będzie: 1)opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy; cena opłaty transakcyjnej za wystawienie 1 biletu powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: rezerwację, wystawienie i sprzedaż biletów (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika) oraz pozostałe koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych oraz wymaganiami określonymi w SIWZ, przy zastosowaniu podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami; cena opłaty transakcyjnej pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy i nie zależy od klasy lotu, trasy, przewoźnika ani innych czynników; 2)cenę biletu lotniczego wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu optymalnych połączeń pod względem ceny i czasu trwania podróży w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Zamówienia przelotów będą zgłaszane przez Zamawiającego z wyprzedzeniem (najpóźniej 1 tydzień przed planowanym wylotem). W ramach niniejszego działania, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przedstawienia minimum 2 wariantów przelotu (o ile istnieją), oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; -rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych, z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Bilety lotnicze w klasie ekonomicznej, a także w klasie przewoźników tzw. Tanie Linie Lotnicze; -informowania na adres e-mail Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletu obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu biletu lub wpisania na listę rezerwową; -informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu lub informowanie, że tego dnia upływa ostateczny termin rezerwacji; -dostarczenie drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego biletu elektronicznego, w przypadku jego wykupienia; dostarczenie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego - wyłącznie na trasy, na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych (nie później niż 48 godzin przed planowanym terminem podróży); -zorganizowania oraz zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych - np. opłat lotniskowych, podatków, opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy; -wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej wynikającej z oferty Wykonawcy, oraz imię i nazwisko pasażera; -realizacji obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; -wyznaczenia pracowników dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego -bezpłatnego dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentów podróży (bilety) oraz faktur; -wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego przez Wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS -przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie ze standardami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (ang. International Air Transport Association - IATA). 6.Zobowiązania i zastrzeżenia Zamawiającego: Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zlecaniu zamówienia, Zamawiający zastrzega, że wskazane terminy wyjazdów są terminami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie; Zamawiający będzie dokonywać zlecenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, drogą telefoniczną lub faksową w terminie najpóźniej 1 tydzień przed planowanym terminem wylotu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (zmniejszenie ich liczby), W sytuacjach niedających się wcześniej przewidzieć Zamawiający, bez ponoszenia dodatkowych opłat, będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić pasażera lub termin podróży, ale nie później niż na 24 godziny przed planowanym odlotem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia formy biletu: papierowej lub elektronicznej, Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała do wysokości kwoty przeznaczonej za zakup poszczególnych usług w ramach III części zamówienia, Należności z tytułu wykonania usługi będą płatne przez Zamawiającego, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura jest wystawiana po dostarczeniu Zamawiającemu biletów na podstawie poszczególnego Zlecenia i potwierdzenia bez zastrzeżeń wykonania usługi. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: część I - w ramach projektu partnerskiego Leonardo da Vinci pn. Job activation of people over the age of 50 - the European experiences. część II - w ramach projektu partnerskiego Grundtvig pn. People over 50 on the labour market . część III -w ramach projektu mobilności Leonardo da Vinci pn. Działania wspierające młodzież na rynku pracy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA EUROPEJSKICH TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenie biletów na trasie Katowice,Kraków - Niemcy (przewidywana miejscowość docelowa: Tübingen, orientacyjna data wyjazdu: 10-13.03.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 5) - w ramach projektu partnerskiego Leonardo da Vinci pn. Job activation of people over the age of 50 - the European experiences. 1.Przewidywana liczba biletów lotniczych - 5 sztuk (przez 1 bilet lotniczy rozumie się podróż w obydwie strony, tzn. z portu lotniczego Katowice-Pyrzowice lub Kraków-Balice do portu docelowego wskazanego przez Zamawiającego oraz z powrotem, w tym również międzylądowania i przesiadki), z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby). Powyższa ilość może ulec zmianie i jest wartością orientacyjną. 2.Kraj docelowy: Niemcy (przewidywana miejscowość docelowa: Tübingen, orientacyjna data wyjazdu: 10-13.03.2014r.; orientacyjny port lotniczy: Stuttgart) 3.Na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonano rozeznania w zakresie średniej ceny jednostkowej brutto biletu lotniczego na trasie, zdefiniowanej zgodnie z powyższymi parametrami. Średnia cena 1 biletu kształtuje się na poziomie: 1900,00 zł Wskazana cena jednostkowa stanowi wartość szacunkową, służącą ustaleniu łącznej ceny brutto oferty. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za świadczenie przedmiotowych usług zostanie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów. Wynagrodzenie Wykonawcy związane ze sprzedażą każdego biletu obejmować będzie: 1)opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy; cena opłaty transakcyjnej za wystawienie 1 biletu powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: rezerwację, wystawienie i sprzedaż biletów (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika) oraz pozostałe koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych oraz wymaganiami określonymi w SIWZ, przy zastosowaniu podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami; cena opłaty transakcyjnej pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy i nie zależy od klasy lotu, trasy, przewoźnika ani innych czynników; 2)cenę biletu lotniczego wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu optymalnych połączeń pod względem ceny i czasu trwania podróży w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Zamówienia przelotów będą zgłaszane przez Zamawiającego z wyprzedzeniem (najpóźniej 1 tydzień przed planowanym wylotem). W ramach niniejszego działania, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przedstawienia minimum 2 wariantów przelotu (o ile istnieją), oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; -rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych, z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Bilety lotnicze w klasie ekonomicznej, a także w klasie przewoźników tzw. Tanie Linie Lotnicze; -informowania na adres e-mail Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletu obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu biletu lub wpisania na listę rezerwową; -informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu lub informowanie, że tego dnia upływa ostateczny termin rezerwacji; -dostarczenie drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego biletu elektronicznego, w przypadku jego wykupienia; dostarczenie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego - wyłącznie na trasy, na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych (nie później niż 48 godzin przed planowanym terminem podróży); -zorganizowania oraz zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych - np. opłat lotniskowych, podatków, opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy; -wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej wynikającej z oferty Wykonawcy, oraz imię i nazwisko pasażera; -realizacji obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; -wyznaczenia pracowników dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego -bezpłatnego dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentów podróży (bilety) oraz faktur; -wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego przez Wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS -przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie ze standardami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (ang. International Air Transport Association - IATA). 6.Zobowiązania i zastrzeżenia Zamawiającego: -Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zlecaniu zamówienia, -Zamawiający zastrzega, że wskazane terminy wyjazdów są terminami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie; -Zamawiający będzie dokonywać zlecenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, drogą telefoniczną lub faksową w terminie najpóźniej 1 tydzień przed planowanym terminem wylotu, -Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (zmniejszenie ich liczby), -W sytuacjach niedających się wcześniej przewidzieć Zamawiający, bez ponoszenia dodatkowych opłat, będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić pasażera lub termin podróży, ale nie później niż na 24 godziny przed planowanym odlotem, -Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia formy biletu: papierowej lub elektronicznej, Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała do wysokości kwoty przeznaczonej za zakup poszczególnych usług w ramach I części zamówienia, Należności z tytułu wykonania usługi będą płatne przez Zamawiającego , przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura jest wystawiona po dostarczeniu Zamawiającemu biletów na podstawie poszczególnego Zlecenia i potwierdzenia bez zastrzeżeń wykonania usługi. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA EUROPEJSKICH TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenie biletów na trasach: Katowice,Kraków - Wielka Brytania (przewidywana miejscowość docelowa: Well - hrabstwo North Yorkshire, orientacyjna data wyjazdu: 26-29.03.2014r, planowana liczba osób wyjeżdżających: 4); Katowice,Kraków - Hiszpania (przewidywana miejscowość docelowa: Murcia, orientacyjna data wyjazdu: 02-05.06.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 4); Katowice,Kraków - Finlandia (przewidywana miejscowość docelowa: Porvoo, orientacyjna data wyjazdu: 01-05.09.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 4). - w ramach projektu partnerskiego Grundtvig pn. People over 50 on the labour market . 1.Przewidywana liczba biletów lotniczych - 12 sztuk (przez 1 bilet lotniczy rozumie się podróż w obydwie strony, tzn. z portu lotniczego Katowice-Pyrzowice lub Kraków-Balice do portu docelowego wskazanego przez Zamawiającego oraz z powrotem, w tym również międzylądowania i przesiadki), z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby). Powyższa ilość może ulec zmianie i jest wartością orientacyjną. 2.Kraje docelowe: -Wielka Brytania (przewidywana miejscowość docelowa: Well - hrabstwo North Yorkshire, orientacyjna data wyjazdu: 26-29.03.2014r., orientacyjny port lotniczy: Leeds), -Hiszpania (przewidywana miejscowość docelowa: Murcia, orientacyjna data wyjazdu: 02-05.06.2014r., orientacyjny port lotniczy: Alicante); -Finlandia (przewidywana miejscowość docelowa: Porvoo, orientacyjna data wyjazdu: 01-05.09.2014r., orientacyjny port lotniczy: Helsinki); 3.Na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonano rozeznania w zakresie średniej ceny jednostkowej brutto biletu lotniczego na poszczególne trasy, zgodnie z wyżej zdefiniowanymi parametrami. Średnia cena 1 biletu kształtuje się na poziomie: 2400,00 zł Wskazana cena jednostkowa stanowi wartość szacunkową, służącą ustaleniu łącznej ceny brutto oferty. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za świadczenie przedmiotowych usług zostanie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów. Wynagrodzenie Wykonawcy związane ze sprzedażą każdego biletu obejmować będzie: 1)opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy; cena opłaty transakcyjnej za wystawienie 1 biletu powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: rezerwację, wystawienie i sprzedaż biletów (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika) oraz pozostałe koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych oraz wymaganiami określonymi w SIWZ, przy zastosowaniu podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami; cena opłaty transakcyjnej pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy i nie zależy od klasy lotu, trasy, przewoźnika ani innych czynników; 2)cenę biletu lotniczego wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu optymalnych połączeń pod względem ceny i czasu trwania podróży w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Zamówienia przelotów będą zgłaszane przez Zamawiającego z wyprzedzeniem (najpóźniej 1 tydzień przed planowanym wylotem). W ramach niniejszego działania, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przedstawienia minimum 2 wariantów przelotu (o ile istnieją), oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; -rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych, z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Bilety lotnicze w klasie ekonomicznej, a także w klasie przewoźników tzw. Tanie Linie Lotnicze; -informowania na adres e-mail Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletu obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu biletu lub wpisania na listę rezerwową; -informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu lub informowanie, że tego dnia upływa ostateczny termin rezerwacji; -dostarczenie drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego biletu elektronicznego, w przypadku jego wykupienia; dostarczenie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego - wyłącznie na trasy, na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych (nie później niż 48 godzin przed planowanym terminem podróży); -zorganizowania oraz zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych - np. opłat lotniskowych, podatków, opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy; -wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej wynikającej z oferty Wykonawcy, oraz imię i nazwisko pasażera; -realizacji obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; -wyznaczenia pracowników dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego -bezpłatnego dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentów podróży (bilety) oraz faktur; -wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego przez Wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS -przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie ze standardami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (ang. International Air Transport Association - IATA). 6.Zobowiązania i zastrzeżenia Zamawiającego: -Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zlecaniu zamówienia, -Zamawiający zastrzega, że wskazane terminy wyjazdów są terminami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie; -Zamawiający będzie dokonywać zlecenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, drogą telefoniczną lub faksową w terminie najpóźniej 1 tydzień przed planowanym terminem wylotu, -Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (zmniejszenie ich liczby), W sytuacjach niedających się wcześniej przewidzieć Zamawiający, bez ponoszenia dodatkowych opłat, będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić pasażera lub termin podróży, ale nie później niż na 24 godziny przed planowanym odlotem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia formy biletu: papierowej lub elektronicznej, Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała do wysokości kwoty przeznaczonej za zakup poszczególnych usług w ramach II części zamówienia, Należności z tytułu wykonania usługi będą płatne przez Zamawiającego, oddzielnie za każde Zlecenie, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura jest wystawiana po dostarczeniu Zamawiającemu biletów na podstawie poszczególnego Zlecenia i potwierdzenia bez zastrzeżeń wykonania usługi. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA EUROPEJSKICH TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenie biletów na trasie Katowice,Kraków - Francja (przewidywana miejscowość docelowa: Saint-Etienne, orientacyjna data wyjazdu: 10-17.05.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 14) - w ramach projektu mobilności Leonardo da Vinci pn. Działania wspierające młodzież na rynku pracy. 1.Przewidywana liczba biletów lotniczych - 14 sztuk (przez 1 bilet lotniczy rozumie się podróż w obydwie strony, tzn. z portu lotniczego Katowice-Pyrzowice lub Kraków-Balice do portu docelowego wskazanego przez Zamawiającego oraz z powrotem, w tym również międzylądowania i przesiadki), z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby). Powyższa ilość może ulec zmianie i jest wartością orientacyjną. 2.Kraj docelowy: Francja (przewidywana miejscowość docelowa: Saint-Etienne, orientacyjna data wyjazdu: 10-17.05.2014r.; orientacyjny port lotniczy: Lyon) 3.Na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonano rozeznania w zakresie średniej ceny jednostkowej brutto biletu lotniczego na trasie, zdefiniowanej zgodnie z powyższymi parametrami. Średnia cena 1 biletu kształtuje się na poziomie: 1400,00 zł. Wskazana cena jednostkowa stanowi wartość szacunkową, służącą ustaleniu łącznej ceny brutto oferty. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za świadczenie przedmiotowych usług zostanie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów. Wynagrodzenie Wykonawcy związane ze sprzedażą każdego biletu obejmować będzie: 1)opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy; cena opłaty transakcyjnej za wystawienie 1 biletu powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: rezerwację, wystawienie i sprzedaż biletów (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika) oraz pozostałe koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych oraz wymaganiami określonymi w SIWZ, przy zastosowaniu podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami; cena opłaty transakcyjnej pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy i nie zależy od klasy lotu, trasy, przewoźnika ani innych czynników; 2)cenę biletu lotniczego wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu optymalnych połączeń pod względem ceny i czasu trwania podróży w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Zamówienia przelotów będą zgłaszane przez Zamawiającego z wyprzedzeniem (najpóźniej 1 tydzień przed planowanym wylotem). W ramach niniejszego działania, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przedstawienia minimum 2 wariantów przelotu (o ile istnieją), oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; -rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych, z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Bilety lotnicze w klasie ekonomicznej, a także w klasie przewoźników tzw. Tanie Linie Lotnicze; -informowania na adres e-mail Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletu obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu biletu lub wpisania na listę rezerwową; -informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu lub informowanie, że tego dnia upływa ostateczny termin rezerwacji; -dostarczenie drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego biletu elektronicznego, w przypadku jego wykupienia; dostarczenie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego - wyłącznie na trasy, na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych (nie później niż 48 godzin przed planowanym terminem podróży); -zorganizowania oraz zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych - np. opłat lotniskowych, podatków, opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy; -wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej wynikającej z oferty Wykonawcy, oraz imię i nazwisko pasażera; -realizacji obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; -wyznaczenia pracowników dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego -bezpłatnego dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentów podróży (bilety) oraz faktur; -wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego przez Wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS -przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie ze standardami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (ang. International Air Transport Association - IATA). 6.Zobowiązania i zastrzeżenia Zamawiającego: Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zlecaniu zamówienia, Zamawiający zastrzega, że wskazane terminy wyjazdów są terminami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie; Zamawiający będzie dokonywać zlecenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, drogą telefoniczną lub faksową w terminie najpóźniej 1 tydzień przed planowanym terminem wylotu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (zmniejszenie ich liczby), W sytuacjach niedających się wcześniej przewidzieć Zamawiający, bez ponoszenia dodatkowych opłat, będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić pasażera lub termin podróży, ale nie później niż na 24 godziny przed planowanym odlotem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia formy biletu: papierowej lub elektronicznej, Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała do wysokości kwoty przeznaczonej za zakup poszczególnych usług w ramach III części zamówienia, Należności z tytułu wykonania usługi będą płatne przez Zamawiającego, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura jest wystawiana po dostarczeniu Zamawiającemu biletów na podstawie poszczególnego Zlecenia i potwierdzenia bez zastrzeżeń wykonania usługi. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach" - 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Dostawa silników elektrycznych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach.
- Świadczenie usług informatycznych dla OSK w Katowicach
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku administracyjno-biurowym zlokalizowanym przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Kompleksowa realizacja studiów podyplomowych organizowanych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.