eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólRewitalizacja zespołu zabytkowych budynków dawnego Urzędu Solnego w Nowej Soli - remont i przebudowa budynku Ratusza segment B wraz z instalacjami - etap I

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-15

Nowa Sól: Rewitalizacja zespołu zabytkowych budynków dawnego Urzędu Solnego w Nowej Soli - remont i przebudowa budynku Ratusza segment B wraz z instalacjami - etap I.
Numer ogłoszenia: 190248 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136350 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja zespołu zabytkowych budynków dawnego Urzędu Solnego w Nowej Soli - remont i przebudowa budynku Ratusza segment B wraz z instalacjami - etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa ratusza segment B przy ul. Moniuszki 3 w Nowej Soli wraz z instalacjami - etap I. Obiekt położony jest w Nowej Soli przy ulicy Moniuszki 3 w zespole budynków stanowiących siedzibę władz administracyjnych., na terenie zespołu urbanistyczno - architektonicznego miasta Nowa Sól. Od strony ulicy Moniuszki znajduje się główny wjazd na teren obiektu. Wjazd ten pełni również funkcję wjazdu techniczno - zaopatrzeniowego. Od strony północnej znajduje się parking dla samochodów osobowych. Obiekt zlokalizowano w południowo - zachodniej części działki. Od jego południowej strony znajduje się główne wejście , od strony wschodniej drugi budynek - segment A . Elementy infrastruktury technicznej - parkingi, pojemniki na śmieci itp. znajdują się od północnej strony budynku na terenie wspólnym dla wszystkich budynków administracyjnych Starostwa i Urzędu Gminy. Z inwentaryzowanego segmentu B według wielkości i kształtu architektonicznego można wydzielić następujące bryły: 1.1. Frontową od strony południowej (ul. Moniuszki), przybudowaną do Ratusza, która jest: częściowo podpiwniczona, trzykondygnacyjna, z poddaszem, znajdującym się w części na trzeciej kondygnacji, które pomimo wysokości poniżej 2,50 m użytkowane jest jako użytkowe. 1.2. Zachodnią, stanowiącą główną bryłę segmentu z uwagi na jej wielkość oraz na to, że została wybudowana w części jako pierwsza (w XVI wieku). Bryła ta jest: niepodpiwniczona, dwukondygnacyjna, z poddaszem nieużytkowym (z wyjątkiem strony południowej, w której to wydzielone zostało pomieszczenie użytkowe na poddaszu). 1.3. Wschodnią, przybudowaną do tzw. w/w głównej bryły segmentu, która jest: niepodpiwniczona, dwukondygnacyjna bez poddasza (dach jednospadowy, płaski). 1.4. Łącznika przybudowanego do bryły frontowej od strony północnej, który jest: niepodpiwniczony, parterowy, bez poddasza (dach jednospadowy, płaski). 1.5. Przybudówki do bryły głównej i frontowej od strony południowej , posiadającej w parterze wejście główne do segmentu B,: niepodpiwniczonej, dwukondygnacyjnej, bez poddasza (dach jednospadowy, płaski). 1.6. W dachu bryły zachodniej i wschodniej od strony południowej (trzeciej kondygnacji) wykonana jest nadbudowa (wystawka), w której znajduje się pomieszczenie komunikacyjne wraz z klatką schodową. Nadbudowa posiada dach dwuspadowy, stromy i poddasze nieużytkowe. 1.7.Dane ogólne Długość budynku 28,73m Szerokość budynku 29,53m Pow.zabudowy 567,5m2 Pow.użytkowa 1171,71m2 Kubatura 5462,8m3 Wys.budynku mnpp 12,44m Kondygnacje: segment jest częściowo podpiwniczony, posiada nad bryłą frontową trzy kondygnacje, pozostałe bryły segmentu posiadają dwie kondygnacje z wyjątkiem łącznika od strony północnej który jest jednokondygnacyjny. Poddasza pod dachami stromymi są w większości nieużytkowe. Maksymalna wysokość kalenicy, nad przyległym terenem segmentu, wynosząca =12, 44 m. znajduje się nad bryłą główną. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: 1/Roboty budowlane 1.1.Rozbiórka, wykucia w ścianach wewnętrznych - ok. 84,00m3 1.2.Rozbiórka posadzek z tworzyw sztucznych, cementowych - ok. 1100m2,podłoży betonowych - ok.62m3 1.3.Wykonanie kanałów wewnętrznych w parterze budynku: dno kanałów - ok.71m2; ściany i przekrycia - ok.144m2 1.4.Wymiana stropów i schodów drewnianych na gęstożebrowe, WPS, żelbetowe 1.5.Zamurowanie - ok.55m3, uzupełnienie ścian i ścianek wewnętrznych - ok.356m2 1.6.Rozbiórka pokrycia z dachówki, papy i więźby drewnianej dachu - ok. 736m2 1.7.Wykonanie nowej konstrukcji więźby, pokrycia dachu dachówką ceramiczną karpiówka w koronkę, kolor: klasyczna czerwień i zabudowa poddasza 1.8.Stolarka drzwiowa 1.9.Stolarka okienna 1.10.Podłoża -podkłady betonowe - ok.97m2 - warstwy wyrównawcze - ok.1929m2 - samopoziomujące masy szpachlowe - ok.1875,82m2 1.11.uzupełnienie części tynków 2/Instalacja c.o. 3/Instalacja elektryczna: -rob.w zakresie przewodów instalacji elektrycznej -rob.w zakresie opraw elektrycznych -rob.w zakresie przewodów instalacji elektrycznej - instalacja gniazd -prace dotyczące instalacji piorunochronu -instalacje sprzętu telekomunikacyjnego 4/Instalacja wewnętrzna wod. - kan. -instalacja wodociągowa -instalacja kanalizacji sanitarnej -instalacja kanalizacji sanitarnej-rob.ziemne -izolacja termiczna rurociągów ciepłej wody -demontaż istniejącej instalacji wod.kan. 5/Instalacja wentylacji 6/Instalacja wody lodowej -instalowanie układu konfekcjonowania powietrza 2.Zakres robót do wykonania został szczegółowo określony w projekcie budowlano - wykonawczym opracowanym przez TECHPLAN Konin, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 13/2009 z dnia 27.01.2009r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.ASaw.421-451/1-06 z dnia 11.12.2006r. i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część SIWZ - załącznik nr 2 2.1.Opis przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem określony jest szczegółowo w załączniku nr 2 do specyfikacji, którego integralną część stanowią: a)załącznik nr 2.1. -przedmiary robót obejmujące szczegółowe zakresy robót, b)załącznik nr 2.2. - część opisowa do projektów budowlanych wraz z opisem technicznym do planu zagospodarowania remontu i przebudowy budynku ratusza segment B, w którym szczegółowo opisano warunki wykonania robót c)załącznik nr 2.3. - rysunki techniczne projektów budowlanych: architektury, konstrukcji, instalacji wod.-kan., ciepłej wody, instalacji grzewczej c.o. z wodą lodową i wentylacją; instalacji elektrycznej. 3. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia odbioru technicznego. 4. Informacje dodatkowe: 4.1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z częściami opisowymi do projektu budowlanego, projektem technicznym, opisem przedmiotu zamówienia, kosztorysem ofertowym. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia w pełni równoważne do określonych w przedmiarach i dokumentacji projektowej. 4.2.Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy materiału,urządzenia, sprzętu, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego, posiadają one takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe. 4.3.Dojazd pojazdów dostawczych z materiałami i sprzętem do robót budowlanych może odbywać się po uprzednim uzgodnieniu tras przejazdu z Zamawiającym i odpowiednimi służbami drogowymi, z uwzględnieniem specyfiki terenu. Wskazana wizja lokalna. 4.4.Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien zawrzeć odrębną umowę z Zamawiającym na pobór wody i energii elektrycznej na cele budowy. 4.5.Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami, zniszczeniem. 4.6.Teren budowy powinien być, w miarę potrzeby, ogrodzony. Ogrodzenie powinno być wykonane tak, aby nie stwarzało zagrożenia dla ludzi. Jeżeli ogrodzenie terenu budowy lub robót nie jest możliwe, należy oznakować granice terenu za pomocą tablic ostrzegawczych, a w razie potrzeby zapewnić stały nadzór. Strefy niebezpieczne uniemożliwiające dostęp osobom postronnym wyznacza się przez ich ogrodzenie i oznakowanie. Składowanie materiałów budowlanych powinno odbywać się tylko w wyznaczonych miejscach. 4.7.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia nawierzchni parkingu Wykonawca usunie uszkodzenie na koszt własny...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2868852.46 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany BUDMAL, ul. Drzewna 12, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1881726.14
  • Oferta z najniższą ceną: 1881726.14 oferta z najwyższą ceną: 2424793.41
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.