eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceDOSTAWY SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. NARODÓW ZJEDNOCZONEJ EUROPY W POLKOWICACH



Ogłoszenie z dnia 2009-06-15

Polkowice: DOSTAWY SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. NARODÓW ZJEDNOCZONEJ EUROPY W POLKOWICACH
Numer ogłoszenia: 190222 - 2009; data zamieszczenia: 15.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach , ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 74 65 101, faks 0-76 74 65 180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. NARODÓW ZJEDNOCZONEJ EUROPY W POLKOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy komputerowe z oprogramowaniem - zgodnie z powyższą specyfikacją - 16 sztuk, 2. Komputer przenośny - zgodnie z powyższą specyfikacją - 1 sztuka, 3. Drukarka HP LaserJet P1005 lub równoważna - 1 sztuka, 4. Drukarka HP 9800 lub równoważna - 1 sztuka, 5. Akar- listwa zasilająca zgodnie z powyższą specyfikacją - 6 sztuk, 6. Pamięć USB 2 GB- 30 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają (firma posiada) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji 6) Spełnią poniższe warunki: a) zaoferują dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnego z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) udzielą gwarancji: - na zestawy komputerowe - 36 miesięcy - na laptopa - 36 miesięcy - na drukarkę - 24 miesiące - na pozostałe - 24 miesiące W zakresie gwarancji koszt naprawy łącznie z wymianą części i podzespołów obciąża Dostawcę. W okresie gwarancji Dostawca wyraża zgodę na bezpłatny montaż dodatkowych urządzeń w jednostce głównej (jak np.: dyski, modemy, karty muzyczne lub sieciowe itp.). c) zadeklarują: - czas reakcji Dostawcy na zgłoszenie awarii - do 24 godzin - czas usunięcia awarii - do 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii (data i godzina) - czas podstawienia sprzętu zastępczego - do 72 godzin, o ile Dostawca nie jest w stanie usunąć awarii w czasie 72 godzin - usunięcia awarii na koszt Dostawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeśli jest to technicznie niemożliwe transport i dostawa urządzenia na koszt Dostawcy - upoważnienie Zamawiającego do usunięcia awarii na koszt Dostawcy w przypadku nie dotrzymania terminu usunięcia awarii przez Dostawcę, - dostarczą certyfikat CE na oferowany sprzęt. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy; z wykorzystaniem wzoru; Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz ZUS lub KRUS, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) deklaracja zgodności i oznaczenie CE na oferowany sprzęt.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.polkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy Ulica; Skalników 6 Kod pocztowy 59-101 Miejscowość; POLKOWICE Pokój nr A1 (sekretariat.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.