Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Warszawa: Konserwacja systemów i instalacji, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie i obiekt przy ul. Stawki 5 / 7 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 190194 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja systemów i instalacji, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie i obiekt przy ul. Stawki 5 / 7 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów i instalacji, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a i Stawki 5/7 w Warszawie w zakresie określonym w zał. Nr 1 do niniejszej umowy wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii. 2.Zakres zamówienia objętego przetargiem (jest podzielony) obejmuje 3 części: CZĘŚĆ I Usługa konserwacji Systemu SAP, w który wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie, CZĘŚĆ II usługa konserwacji instalacji elektrycznych, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie, CZĘŚĆ III 1. Zadanie 1 - usługa konserwacji instalacji ogrzewania gazowego, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, 2. Zadanie 2 - usługa konserwacji instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody oraz wod-kan, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, 3. Zadanie 3 - usługa konserwacji instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, 4. Zadanie 4 - usługa konserwacji instalacji wentylacyjnej zaplecza sali sportowej w budynku Wydziału Psychologii przy ul. Stawki 5/7 w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ). 3.Zgodnie z wytycznymi SEP prace kontrolno-pomiarowe (badania okresowe) nie mogą być wykonywane przez bezpośrednią eksploatację. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą część oddzielnie. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (trzy części) należy tratować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. - oznacza, że dotyczy wszystkich ( trzech) części. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 6.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z nw osobą: -Jan Mroczkowski tel. (0 22) 55 40 865 w godzinach 10.00-14.00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - dotyczy części: od I do III. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń - dotyczy części: od I do III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki - dotyczy części: od I do III: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania - dotyczy części: od I do III. a/ posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności, polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na podstawie art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz. U z 2004 r., Nr 161, poz. 1689, Nr 173, poz. 1808 z 2005 r., Nr 163, poz. 1362) - dotyczy tylko Wykonawców składających ofertę na część I, b/ osiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dotyczy części: od II do III. Część I, II, III Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednie do danej części zamówienia). b)Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Część II: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: -minimum jeden pracownik posiadający: uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie, sieci i instalacji elektrycznych, świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru o napięciu do 1 kV + pomiary ochronne do 1 kV, -minimum jeden pracownik posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji o napięciu do 1 kV + pomiary ochronne do 1 kV. Część III- zadanie 1: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi. -minimum jeden pracownik posiadający: uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych, świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Polskich Energetyków, uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, -minimum jeden monter posiadający świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Polskich Energetyków, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, Część III - zadanie 2 i III - zadanie 3 Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. Część III- zadanie 4 -Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dotyczy części od I do III nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 4.Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych oświadczeniami i dokumentami. 5.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy,z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty (odpowiednio FORMULARZE OFERT OD CZĘŚĆI I DO III- opracowane przez Zamawiającego) - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1)Formularz Nr 1 (od części I do III) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę (np. składając ofertę na części: I i II i III, składa Formularz Nr 1 - część I, Formularz Nr 1 - część II i Formularz Nr 1 - część III). 2)Formularz Nr 2 - informacje ogólne - jeden formularz z załącznikami, niezależnie od tego na ile części Wykonawca składa ofertę. Do formularza Nr 2 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (Wykonawca składa jeden komplet /załączników/ dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że dotyczy niniejszego postępowania, c)w przypadku Wykonawców składających ofertę na część I - zezwolenie na wykonywanie działalności polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na podstawie art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz. U z 2004 r., Nr 161, poz. 1689, Nr 173, poz. 1808 z 2005 r., Nr 163, poz. 1362), 4)Formularz Nr 3 ( części II i III) - oświadczenie dotyczące kadry przeznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę (np. składając ofertę na części: II i III, składa Formularz Nr 3 - część II i Formularz Nr 3 - część III). a) Formularz Nr 3 - część II Formularz ten wraz z załącznikami dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę na część II. Dla osób wykazanych w Formularzu Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1.minimum jeden pracownik posiadający: 1)uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie, sieci i instalacji elektrycznych, 2)świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru o napięciu do 1 kV , 3)aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej, 2.minimum jeden pracownik posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji o napięciu do 1 kV + pomiary. b) Formularz Nr 3 - część III - zadanie 1 - Formularz ten wraz z załącznikami dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę na część III- zadanie 1. Dla osób wykazanych w Formularzu Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1.minimum jeden pracownik posiadający: 1)uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych, 2)świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Polskich Energetyków, uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, 3)aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej: 2.minimum jeden monter posiadający świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Polskich Energetyków, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, c) Formularz Nr 3 - część III - zadanie 2 - Formularz ten wraz z załącznikami dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę na część III zadanie 2. Do formularza Nr 3 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: (Wykonawca składa jeden komplet (załączników) dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): 1)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, 2)aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej. d) Formularz Nr 3 - część III - zadanie 3 Formularz ten wraz z załącznikami dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę na część III zadanie 3. 1)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, 2)aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej: e) Formularz Nr 3 - część III - zadanie 4 Formularz ten wraz z załącznikami dotyczy wyłącznie wykonawców składających ofertę na część III zadanie 4. 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, 2) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej: 5)Formularz Nr 4 - (od części I do III) - oświadczenie - wykaz usług. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę (np. składając ofertę na części: I i III, składa Formularz Nr 4 - część I i Formularz Nr 4 - część III). Formularz Nr 4 Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiedniej części zamówienia). Należy załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 6)Formularz Nr 5 - (od części I do III) - informacja o zakresie zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty niniejszego formularza). Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia - musi to wykazać na odpowiednim formularzu. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę (np. składając ofertę na części: I i III, składa Formularz Nr 5 - część I i Formularz Nr 5 - część III). 7)Zaakceptowany/e wstępnie (podpisany/e) przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy, wzór/y umowy/umów (od części I do III). Wykonawca składa odpowiednie wzory umów na te części, na które składa ofertę (np. składając ofertę na części: I i III, składa wzór umowy - część I i wzór umowy - część III), 8)Zaleca się, aby Wykonawca sporządził szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączył ten spis do oferty, jako Formularz Nr 6. Jeden formularz, niezależnie od tego na ile części Wykonawca składa ofertę. 2.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych pokój 33 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa fax.: 0 22 - 55 22 507 Cena brutto: 30 PLN.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pokój 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Paulina Chudzicka - Dział Zamówień Publicznych, tel.: 0-22-55-20-831.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji Systemu SAP, w który wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji Systemu SAP, w który wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa konserwacji instalacji elektrycznych, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji instalacji elektrycznych, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja instalacji ogrzewania gazowego, instalacji co, zimnej i ciepłej wody oraz wod-kan, instalacji wentylacji i klimatyzacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 1 - usługa konserwacji instalacji ogrzewania gazowego, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, 2. Zadanie 2 - usługa konserwacji instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody oraz wod-kan, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, 3. Zadanie 3 - usługa konserwacji instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, w które wyposażony jest obiekt Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, 4. Zadanie 4 - usługa konserwacji instalacji wentylacyjnej zaplecza sali sportowej w budynku Wydziału Psychologii przy ul. Stawki 5/7 w Warszawie wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Usługa okresowych przeglądów technicznych urządzeń i instalacji w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie - powtórka 2
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej .
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej.
- Usługa okresowej konserwacji oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego w budynkach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.