eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Karlino



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Karlino: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Karlino
Numer ogłoszenia: 190137 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Oświaty w Karlinie, ul. Traugutta 2, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117780, fax 094 3117780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kar
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.karlino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Karlino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa I Trasa dowozu: Gimnazjum z obwodu Szkoły Podstawowej w Karścienie i Szkoły Podstawowej w Karścinie - Miejscowości: Karlino- Pobłocie Wielkie. - Krukowo- Karścino- Chotyń - Kowańcz- Karlino Gimnazjum - Miejscowości: Karlino- Kowańcz- Chotyń- Pobłocie Wielkie- Karścino (szkoła)- Krukowo- Karścino (szkoła) - Karlino Godziny odjazdu: 655 i 815 - Godziny odwozu: 1320, 1350, 1430 - Ilość uczniów: 53 + 61 - Ilość kursów: 5 - Dzienny przebieg km: 132 km Trasa dowozu: Gimnazjum z obwodu Szkoły Podstawowej w Karlinie i Szkoły Podstawowej w Karlinie - Miejscowości: Gimnazjum Karlino - Lubiechowo - Karlino Gimnazjum - Godziny odjazdów: 1245, 1430 - Godziny przyjazdu: 720 - Ilość uczniów: 32 - Ilość kursów: 3 - Dzienny przebieg km: 48 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) Oryginalny kod CPV: 60.11.70.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzieleniu zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać jednocześnie następujące warunki: a) dysponują odpowiednim taborem przewozowym umożliwiającym zorganizowanie przewozu podanej liczby uczniów w określonych ramach czasowych, czyli posiadają co najmniej 2 autobusy o ilości miejsc siedzących min. 55 w jednym pojeździe lub busy. Autobusy bądź busy muszą być w pełni sprawne technicznie, posiadające aktualne badania techniczne; b) mają możliwość zorganizowania transportu zastępczego w przypadku awarii środka transportu. Oferent powinien w ofercie określić sposób organizacji transportu zastępczego. c) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 2 usługi porównywalne z przedmiotem zamówienia, to znaczy świadczyli usługi przewozów osób w okresie rocznym o wartości min. 50.000 zł.; d) posiadać uprawnienia - zezwolenia, licencje, certyfikaty kompetencji zawodowych do wykonywania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej regularnych, specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, ważne na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; e) Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku konsorcjum w spełnianiu warunków określonych w pkt.1. i 2.e musi wykazać się każdy z podmiotów spełnieniem warunków określonych w pkt. 2.a, 2.b, 2.c, 2.d, muszą wykazać się uczestnicy konsorcjum łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy z oświadczeniami - załącznik nr 1 (druki do wypełnienia) 2. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 2 (druk do wypełnienia). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 (druk do wypełnienia). 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 (druk do wypełnienia). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze¬nia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7. 8. Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) na każde zdarzenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 8. 9. Uprawnienia - zezwolenia, licencje, certyfikaty kompetencji zawodowych do wykonywania (na terenie Polski) transportu drogowego osób, ważne na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9. 10 . Wykaz kierowców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia - załącznik nr 10 (druk do wypełnienia). 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 usług, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z załączeniem dokumentu potwierdzającego - referencje, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Przez zrealizowanie usługi, porównywalnej z przedmiotem zamówienia rozumie się przewozy osób w okresie rocznym o wartości minimum 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). - załącznik nr 11 (druk do wypełnienia). 12. Wykaz środków transportu - pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca, i do których Wykonawca ma tytuł prawny. Tytułem prawnym może być m.in. prawo własności, umowa najmu, umowa leasingu, jak też każda inna umowa cywilnoprawna dająca możliwość używania pojazdu przez Wykonawcę - załącznik nr 12 (druk do wypełnienia). 13. Wykaz Podwykonawców, którzy będą świadczyli usługi przewozowe - załącznik nr 13 (druk do wypełnienia) 14. Wykaz środków transportu - pojazdów, którymi dysponuje Podwykonawca - załącznik nr 14 (druk do wypełnienia) 15. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 15. 16. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć do oferty umowę regulującą współpracę podmiotów, która winna zawierać w szczególności następujące postanowienia: a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia, c) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum, d) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiającego solidarnie, f) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum), g) zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie stron konsorcjum, h) zakaz zmiany uczestników konsorcjum. Należy do oferty załączyć również oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania, co do oferty oraz co do wykonania zamówienia są solidarne. Oferta taka musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Oświaty w Karlinie ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Oświaty w Karlinie ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino pok. nr 1 (Dyrektor Oświaty).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.