Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Kałuszyn: Remont budynku pralni
Numer ogłoszenia: 190089 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka, Falbogi 33, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7526306, fax 025 7526306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku pralni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku pralni polegający na wykonaniu następujących prac: 1) na zewnątrz budynku: a) dach: rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym, rozebranie obróbek blacharskich, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, przemurowanie kominów b) elewacja: zeskrobanie i zmycie pod ciśnieniem starego tynku nakrapianego, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego, malowanie farbą olejną krat okiennych. 2) wewnątrz budynku- glazura, terakota, instalacja wodno-kanalizacyjna, c.o., elektryczna: skucie okładzin ściennych ceramicznych, rozbiórka posadzki z kamieni sztucznych, wykonanie tynków wewnętrznych, licowanie ścian płytkami, wykonanie posadzek z płytek, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, wymiana wpustu ściekowego podłogowego, zaworu czerpalnego, podejść dopływowych do wody, wymiana i montaż ustępu , montaż umywalek, demontaż i montaż grzejników, wymiana przewodów elektrycznych, tablic bezpiecznikowych. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót - załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655), b) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy roboty budowlane o wartości w chwili realizacji minimum 70 000PLN odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję Przetargową powołaną przez Dyrektora Domu Dziecka w Falbogach, poprzez analizę treści złożonych dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 2. 2. Oświadczenie o wykonaniu części zamówienia przez podwykonawców- załącznik nr 6 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 4. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych wartości w chwili realizacji minimum 70 000 PLN odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - który należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; do przedmiotowego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - np. listy referencyjne - kserokopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) Oświadczenie że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: c) zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 3 lit. a,b - składa odpowiadające im dokumenty wyszczególnione w §2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane, z zastrzeżeniem zapisów §2 ust. 3 przedmiotowego rozporządzenia, d) składa dokumenty wymienione w pkt. 1,2,4,5. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć ofertę zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: e) ustanowić pełnomocnika, przynajmniej do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu. Pełnomocnictwo może objąć także upoważnienie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; powinno ono zostać dołączone do oferty, f) każdy z Wykonawców powinien spełnić warunki formalne określone w punktach 3, 5 niniejszego rozdziału, g) warunek określony w pkt. 1,2,4 zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.powiatminski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Falbogach, Falbogi 33, 05-310 Kałuszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Dom Dziecka w Falbogach, Falbogi 33, 05-310 Kałuszyn - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wieży widokowej w Kikowie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- Wykonanie remontu i modernizacji kotłowni gazowej w budynku biurowo- administracyjnym Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej PIB w Warszawie przy ul. Wawelskiej 15
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





