Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Warszawa: Zorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6 - 12 lat podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 190075 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy , ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, faks 022 8494468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsmokotow.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.opsmokotow.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6 - 12 lat podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6-12 lat, podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zorganizowanie 3 godzinnej imprezy choinkowej oraz; - przygotowanie i rozdanie dzieciom 500 paczek świątecznych. Impreza choinkowa skierowana jest do 500 osobowej grupy dzieci w wieku 6-12 lat, pochodzących z rodzin mieszkających na terenie Dzielnicy Mokotów, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. 1. Termin realizacji Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia to: 12.12.2009r. 2. Miejsce realizacji Zamawiający preferuje zorganizowanie imprezy choinkowej w /centrum zabaw dla dzieci/. Ze względu na miejsce zamieszkania dzieci, Zamawiający przewiduje zorganizowanie ww. imprezy na terenie Dzielnicy Mokotów. W przypadku zorganizowania imprezy poza Dzielnicą Mokotów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania przewozu dzieci z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca organizacji imprezy oraz z powrotem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostęp do wszystkich sal oraz bezpłatnego korzystania z urządzeń rekreacyjnych (np. automatów do gier, torów do gry w kręgle itp.) znajdujących się na terenie centrum zabaw. Jeśli na terenie zorganizowania imprezy choinkowej znajduje się miejsce, w którym sprzedawany lub wystawiony jest alkohol, Zamawiający żąda od Wykonawcy, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia nie sprzedawano jak również nie podawano napojów alkoholowych, zaś wystawiony asortyment powinien być niedostrzegalny dla uczestników imprezy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1. Zapewnienia atrakcji dla dzieci w przedziale wiekowym 6-12 lat. 3.2. Zorganizowania imprezy choinkowej dla 500 osobowej grupy dzieci, w przypadku nie posiadania przez Wykonawcę sali na taką liczbę dzieci, Zamawiający dopuszcza możliwość podziału dzieci na grupy z zastrzeżeniem, że impreza będzie miała ten sam przebieg, odbędzie się tego samego dnia, odbędzie się w tym samym miejscu oraz w tym samym przedziale czasowym. 3.3. Zamawiający wymaga, aby impreza trwała 3 godziny (w przypadku podziału dzieci na grupy, 3 godziny obowiązują dla każdej z grup) i obejmowała: 1) około 30 minut - zbiórka dzieci w miejscu, gdzie będzie miała miejsce impreza choinkowa oraz poinformowanie dzieci o kwestiach formalnych, 2) około 90 minut - zabawa dzieci, 3) około 60 minut - wydawanie paczek. 3.4. W przypadku, gdy Wykonawca zapewni zorganizowanie imprezy poza terenem Dzielnicy Mokotów, zobowiązany jest do zorganizowania przewozu autokarowego dla dzieci spod siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów (ul. Falęcka 10) do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia a po zakończeniu imprezy do ich przewozu z powrotem. Jednocześnie czas przewozu nie może być wliczony w czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi personalnej m.in.: 1) animatora pełniącego funkcję św. Mikołaja, 2) obsługi szatni i personelu sprzątającego, 3) pomocy medyczno - pielęgniarskiej, 4) instruktorów/animatorów w zależności od rodzaju realizowanego programu imprezy. 3.6. Zorganizowania poczęstunku dla dzieci w czasie trwania imprezy choinkowej, w formie stołu szwedzkiego zapewniającego bezpośredni dostęp do napojów i przekąsek m.in. paluszki, chipsy, ciastka itp.- w ilości dostosowanej do liczby dzieci. Zamawiający wymaga, aby napoje podawane były w kartonikach ze słomką o pojemności 0,33 l., z zastrzeżeniem, że na jedno dziecko przewidziano minimum 1 litr napoju. Pożądane jest, aby podczas trwania imprezy dzieci miały nieograniczony dostęp do wody mineralnej. 3.7. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania 500 paczek świątecznych dla dzieci, przygotowanych w świątecznych torbach. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników imprezy choinkowej, na czas trwania imprezy. 3.10. Harmonogram imprezy: 1) Szatnia. 2) Uroczyste powitanie dzieci przez przedstawicieli Ośrodka Pomocy Społecznej. 3) Uroczyste powitanie dzieci przez przedstawicieli Wykonawcy. 4) Zapoznanie dzieci z obowiązującymi na terenie organizowania zabawy zasadami BHP (m.in. wskazanie punktów informacyjnych oraz osób służących pomocą). 5) Zabawa dzieci pod nadzorem pracowników Wykonawcy - czas trwania ok. 90 minut. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu przebiegu imprezy, z uwzględnieniem: zabaw, konkursów oraz innych atrakcji. 7) Ogłoszenie zakończenia imprezy oraz wydawanie paczek świątecznych każdemu z uczestników imprezy przez św. Mikołaja. 8) Pożegnanie dzieci. Paczka świąteczna powinna zawierać: 1. Produkt typu bądź równoważny /toffifee orzech laskowy w karmelu/ opakowanie 400 g. 2. Produkt typu bądź równoważny cukierki w czekoladzie Kinder Schoko - Bons - opakowanie 125 g. 3. Produkt typu bądź równoważny /Chałwa królewska o smaku waniliowym/ - opakowanie 250 g. 4. Produkt typu bądź równoważny /żelki owocowe Haribo/ - paczka 200 g. 5. Produkt typu bądź równoważny cukierki ZOZOLE - opakowanie 75 g. 6. Produkt typu bądź równoważny czekolada pełnomleczna z całymi orzechami /nussbeisser/ - opakowanie 100 g. 7. Produkt typu bądź równoważny /Wedlowskie Ptasie mleczko/ - opakowanie 400 g. 8. Produkt typu bądź równoważny Milka Rodzynki w mlecznej czekoladzie - 1 torebka 130 g x 2 9. Produkt typu bądź równoważny /Torcik wedlowski/ - 1 opakowanie 250 g. 10. Produkt typu bądź równoważny baton KIT KAT - 1 opakowanie 46 g. 11. Produkt typu bądź równoważny Wedel Pierniczki Alpejskie w czekoladzie z nadzieniem truskawkowym - 1 opakowanie 160 g. 12. Produkt typu bądź równoważny /cukierki M&M/ - 1 opakowanie 125 g. 13. Produkt typu bądź równoważny /Cukierki NIMM 2/ - 1 opakowanie 90 g. 14. Produkt typu bądź równoważny /NESQUIK - kakao rozpuszczalne/ - 1 opakowanie 600 g. Zasady opakowania i potwierdzenia realizacji zamówienia. Artykuły wchodzące w skład paczek powinny być opakowane w sposób estetyczny i umożliwiający ich transport. Potwierdzeniem dostawy będzie protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Doświadczenie Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi ( imprezy choinkowej ) odpowiadającej swoim zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,-zł brutto. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniajacych wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów . O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 Prawa zamówień publicznych (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższe oświadczenie składają wykonawcy, którzy pojedynczo lub łącznie spełniają określony warunek w postępowaniu. Oznacza to, że jeżeli dany warunek spełnia wyłącznie jeden z wykonawców, to w tym zakresie wykonawca ten składa przedmiotowe oświadczenie. Jeżeli natomiast wymagany warunek wykonawcy spełniają łącznie, oświadczenie musi być złożone wspólnie przez tych wykonawców. - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. - Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ) - Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 5 usługi zostały wykonane należycie. - parafowany przez wykonawcę WZÓR UMOWY - załącznik nr 6 Wykaz innych dokumentów wymaganych przez zamawiającego: - Druk oferta (wzór druku załącznik nr 1 do SIWZ), - Formularz ofertowy (wzór druku załącznik nr 4, do SIWZ), - Pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsmokotow.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa
nr tel.: (022 849 58 87)
nr faksu (022 849 44 68)
e-mail: zp_ops@o2.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa pok. Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 11.12.2009.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.