eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRoboty budowlano-montażowe Traktu Operacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Częstochowa: Roboty budowlano-montażowe Traktu Operacyjnego
Numer ogłoszenia: 190069 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, fax 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: -
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalparkitka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano-montażowe Traktu Operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: prace budowlane,klimatyczno-wentylacyjne,elektryczne,dotyczace ochrony p/poż.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie z materiałów własnych , z należytą starannością , zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Wykorzystane materiały muszą posiadać wszelkie atesty i certyfikaty wymagane obowiązującymi w tym zakresie przepisami w obiektach służby zdrowia. 1.2. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć teren robót na czas ich realizacji i ponosił będzie pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób wykonujących roboty oraz innych osób upoważnionych do przebywania na terenie robót. 1.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 1.4. Zamawiający dopuszcza powierzenie dowolnej części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 1.5. Gwarancja : na wykonane roboty min. 3 lata oraz na zastosowane materiały min. gwarancja producenta. Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: (informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów) 1. Stosownie do art. 22 Ustawy pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia ( art.22 ust. 1 pkt.1 Ustawy ) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 Ustawy. ) 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt.2 Ustawy ) to jest : a). Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym; b). Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art.22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy ) Formalności (dokumenty i oświadczenia) konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć: 1. Oświadczenia stosowne do art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 Ustawy pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.1. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Oświadczenie , że Wykonawca nie zalega w Urzędzie Skarbowym z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W przypadku spółki osobowej prawa handlowego wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników). W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków dotyczy zarówno poszczególnych wspólników jak i samej spółki. 2.5. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w ZUS z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ubezpieczeniowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zdolność ekonomiczna i finansowa- informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien dostarczyć: informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna- informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadający swoim rodzajem i wartością co najmniej jednej umowie obejmującej wykonanie ogólnobudowlanych robót remontowych w obiekcie użyteczności publicznej stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców-Załącznik Nr 5. 2. Wykaz personelu posiadającego uprawnienia do kierowania robotami , jakimi dysponuje Wykonawca , który będzie brał udział w wykonaniu zamówienia - Załącznik Nr 6. 3. Kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 4. Oświadczenie o akceptacji płatności faktury w terminie do 30 dni od daty jej dostarczenia. 5. Informację o zakresie robót, który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 7 - jeżeli nie zatrudni podwykonawców wpisuje ( nie dotyczy ) Zamówienie zastrzeżone: NIE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ul. Bialska 104 / 118 42-200 Częstochowa woj.śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Bialska 104/118 42-200 Częstochowa , KANCELARIA pokój 356 , II p , pawilon D.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.