To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-26
Gdańsk: Dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia monitoringu środowiska przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 190051 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158353 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i sprzętu na potrzeby prowadzenia monitoringu środowiska przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń i sprzętu wykorzystywanych dla potrzeb realizacji monitoringu środowiska tj.: analizator zawartości azotanów i azotynów (cz. I) - 1 szt., rejestrator do badania rozkładu temperatury (cz. II) - 1 szt., miernik imisji tlenków azotu (cz. III) - 1 szt., spektrofotometr UV VIS (cz. IV) - 1 szt. Urządzenia (sprzęt) muszą być wyprodukowane w 2016r. 2. Zainstalowanie, uruchomienie i skonfigurowanie (zgodnie z życzeniem Zamawiającego) wymienionych dla cz. I, III i IV urządzeń (sprzętu) w siedzibie Zamawiającego tj. w WIOŚ w Gdańsku. 3. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych urządzeń (sprzętu). 4. Przeprowadzenie, dla urządzeń (sprzętu) wchodzących w skład cz. I, III i IV, w połowie okresu gwarancji zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty, bezpłatnego dla Zamawiającego przeglądu urządzeń (sprzętu). Obejmować on będzie koszty związane z wymaganymi wymianami części lub podzespołów, regulacjami, kalibracjami, itp., jak również dojazdem pracownika, robocizną i koniecznymi innymi materiałami. Przegląd winien być przeprowadzony przez Wykonawcę lub wskazany przez niego autoryzowany serwis urządzenia (sprzętu) i zrealizowany w siedzibie Zamawiającego, w terminie z nim uzgodnionym. 5. Zamawiający wymaga aby minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia, wynosił min. 12 miesięcy. Maksymalny, premiowany okres gwarancji wynosi 48 mies. 6. Okres gwarancji liczony będzie od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia bez wad i zastrzeżeń tj. po spełnieniu wszystkich wymogów Zamawiającego dotyczących dostawy, zainstalowania, uruchomienia, skonfigurowania i przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji. 7. Zamawiający wymaga aby przed rzeczowym zakończeniem realizacji zadania i podpisaniem końcowego protokołu odbioru, Wykonawca przeprowadził, dla pracowników Zamawiającego, szkolenie z obsługi i eksploatacji urządzeń (sprzętu) stanowiących cz. I, II i IV przedmiotu zamówienia a także oprogramowania (jeśli dotyczy). Szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku. Zakres i tematyka szkoleń dostosowana (uzależniona) będzie do rodzaju przedmiotu zamówienia. Szczegóły dotyczące wymiaru czasowego, zakresu i tematyki szkolenia dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, opisano w rozdziale III pkt. 2 siwz. 8. Dostarczone przez Wykonawcę urządzenia (sprzęt), winny posiadać parametry techniczne i spełniać inne wymogi określone przez Zamawiającego. Wykonawca potwierdzi wymagane przez Zamawiającego parametry przedmiotu zamówienia: a) stosownymi opisami, którymi dla Zamawiającego będą m.in. zał. nr 13-16 do SIWZ a także instrukcje obsługi lub prospekty lub foldery lub katalogi lub schematy techniczne lub wyciągi z dokumentacji technicznej, itp., b) zaświadczeniami niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, potwierdzających, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom i specyfikacjom technicznym, którymi dla Zamawiającego będą certyfikaty np. certyfikat ISO lub atesty, lub deklaracje zgodności producenta np. deklaracja zgodności CE, itp.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 51.43.00.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: analizator zawartości azotanów i azotynów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kendrolab Sp. z o.o., ul.Ciesielska 18, 04-653 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61499,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83461,34
Oferta z najniższą ceną: 83461,34 / Oferta z najwyższą ceną: 83461,34
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: rejestrator do badania rozkładu temperatury
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APG- Innowacje Jolanta Góralczyk, ul.Mikołowska 29, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12774,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17255,67
Oferta z najniższą ceną: 17255,67 / Oferta z najwyższą ceną: 17255,67
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: miernik imisji tlenków azotu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Envimet Services Sp. z o.o., ul.Balicka 255, 30-198 Kraków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45510,00
Oferta z najniższą ceną: 45510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45510,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: spektrofotometr UV VIS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MS SPEKTRUM SZKOLMOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MS SPEKTRUM SZKOLMOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- MS Spektrum Szkolmowski Sp. j., ul.Lubomira 4/4, 04-002 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36370,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47847,00
Oferta z najniższą ceną: 47847,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47847,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Monitoringu siedliska przyrodniczego: 9110 - kwaśne buczyny, 9130 - żyzne buczyny, 9160 - grąd subatlantycki, 91E0 - łęgi wierzbowe, , 91F0 - łęgowe lasy rezerwat "Jar Reknicy"
- Przebudowa i rozbudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji biurowej na budynek o funkcji zamieszkania zbiorowego tj. noclegowni przy ul. Elbląskiej 66D w Gdańsku.
- Monitoring siedliska przyrodniczego 7110 "Torfowiska wysokie z roślinnością torfotwórczą (żywe)" w obszarze Natura 2000 PLH220060 Las Wolność
- Remont dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 w m. Straszyn w km 6+115
- Wykonywanie konserwacji, dokonywanie napraw oraz awaryjne uwalnianie osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej.
- Ubezpieczenie kosztów leczenia i usługi assistance, ubezpieczenie NNW oraz OC, ubezpieczenia bagażu, kosztów leczenia kontynuowanego po powrocie dla pracowników Politechniki Gdańskiej i ich rodzin.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia dwudniowego szkolenia stacjonarnego oraz online dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic Technikum Nr 9 w Rzeszowie w zawodzie technik informatyk, programista i reklamy z podziałem na części
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń wraz z zapewnieniem cateringu i przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla kadry Domów Pomocy Społecznej, Ośrodków Pomocy Społecznej
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze ekonomii społecznej
- Zakup i dostawa ośmiu scyntylatorów na osłonę aktywną wysokoczułego spektrometru gamma na potrzeby Instytutu Fizyki UJ.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla gminy Prabuty w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.