Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Hajnówka: ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA EKRANÓW AKUSTYCZNYCH PRZY SCHRONISKU DLA ZWIERZĄT
Numer ogłoszenia: 190044 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Hajnówka , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822875, faks 085 6822994.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA EKRANÓW AKUSTYCZNYCH PRZY SCHRONISKU DLA ZWIERZĄT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Zaprojektowanie i budowa ekranów akustycznych przy schronisku dla zwierząt, polegająca na wyciszeniu terenu schroniska przy pomocy materiałów pochłaniających fale akustyczne. Zadaniem przystępującego do przetargu jest opracowanie koncepcji pochłaniania dźwięków pochodzących od ujadających psów tak, by nie przechodziły na drugą stronę poza ekran. Poza ekranem w odległości około 300 metrów, są budynki w których mieszkają ludzie. Nadmierny hałas utrudnia im życie. Oferent przy sporządzaniu koncepcji, we własnym zakresie i własnym staraniem zapozna się i oceni możliwości techniczne oraz gruntowe poprawnego wykonania inwestycji. Pozytywnie zaopiniowana przez Zamawiającego, koncepcja wyciszenia terenu schroniska wraz z wycenioną ofertą, obejmującą sporządzenie projektu wykonawczego (konstrukcja i architektura) oraz kompleksowe wykonanie robót budowlanych, stanowić będzie podstawę do podpisania umowy na: 1. Wykonanie projektu budowlanego wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę. 2. Wykonanie prac budowlanych. Od oferenta wymagana jest: wizualne wkomponowanie barier akustycznych w otaczający schronisko teren, kompleksowa obsługa, szybkość realizacji zamówienia, gwarancja jakości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI w systemie spełnia nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Zamawiający spełnia ww warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym w postaci maszyn specjalistycznych, wyposażenia technicznego oraz taboru samochodowego zdolnego do wykonania zadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI w systemie spełnia nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Zamawiający spełnia ww warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i uprawnienia w branży akustycznej, projektowej i budowlanej - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI w systemie spełnia nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek jeżeli posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 100.000,00 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena zostanie dokonana przez komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI w systemie spełnia nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
referencje z ukończonych sukcesem robót budowlanych ograniczających poziom hałasu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 17-200 Hajnówka ul. Aleksego Zina 1, pokój 202
Urząd Miasta Hajnówka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 10:00, miejsce: 17-200 Hajnówka ul. Aleksego Zina 1, pokój 219 Sekretariat, Urząd Miasta Hajnówka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Zaprojektuj i doposaż place zabaw przy Przedszkolu Nr 2 im. Kubusia Puchatka w Hajnówce oraz przy Przedszkolu Nr 5 w Hajnówce II
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2026 r.
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 "
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
- Budowa drogi gminnej Pupkowizna - kolonia Przechody od km 0+000,00 do km 0+243,00
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie".
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





