Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Pszczyna: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i realizacja zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno - zawodowe dla 33 uczestników projektu MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim realizowanego w 2011 roku w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 190040 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pszczynie , ul. Dworcowa 23, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 449 01 45, faks 32 449 01 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i realizacja zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno - zawodowe dla 33 uczestników projektu MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim realizowanego w 2011 roku w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i realizacja zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno - zawodowe dla 33 uczestników projektu MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim realizowanego w 2011 roku w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z czego: Zadanie I Tygodniowe (7 dni kalendarzowych) warsztaty wyjazdowe grupowe dla 7 osób niepełnosprawnych. Osoby te mają niepełnosprawność w stopniu lekkim i umiarkowanym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na miejscu tj. w ośrodku szkoleniowo - wypoczynkowym, gdzie będą realizowane warsztaty dla każdej osoby badania lekarskie w dniu przyjazdu celem konsultacji i wydania skierowania przez lekarza na określonego typu zabiegi rehabilitacyjne (3 zabiegi na uczestnika) oraz konsultacje lekarskie po zakończeniu warsztatów np. w ostatnim dniu pobytu w ośrodku. Wykonawca powinien zapewnić dla 2 osób niesłyszących tłumacza języka migowego oraz opiekuna merytorycznego dla całej grupy na miejscu w ośrodku na czas pobytu. Wykonawca w ramach organizacji zajęć warsztatowych na swój koszt zorganizuje dodatkowe atrakcje dla uczestników tj. imprezy integracyjne np. grill lub ognisko (w zależności od warunków atmosferycznych), 2 kolacje integracyjne, wycieczkę. Zajęcia warsztatowe nie mogą odbywać się dłużej niż do 6 godzin dydaktycznych w ciągu dnia. Zadanie II Pięciodniowe warsztaty grupowe na terenie miasta Pszczyna dla 8 osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić indywidualnych asystentów dla 2 osób niepełnosprawnych oraz tłumacza języka migowego podczas prowadzenia zajęć dla osób niesłyszących, które będą brały udział w zajęciach. Zajęcia warsztatowe nie mogą odbywać się dłużej niż do 8 godzin dydaktycznych w ciągu dnia. Zadanie III Indywidualne warsztaty dla 1 osoby niepełnosprawnej, odbywające się w siedzibie Zamawiającego. Zajęcia warsztatowe nie mogą odbywać się dłużej niż do 4 godzin dydaktycznych w ciągu dnia. Zadanie IV Pięciodniowe warsztaty wyjazdowe grupowe dla 17 osób - młodzieży do 25 roku życia, w tym dla 1 osoby niesłyszącej, dla której Wykonawca musi zapewnić tłumacza języka migowego. Wykonawca w ramach organizacji wyjazdowych zajęć warsztatowych na swój koszt zorganizuje dodatkowe atrakcje dla uczestników tj. imprezy integracyjne np. grill lub ognisko (w zależności od warunków atmosferycznych), 2 kolacje integracyjne, wycieczkę oraz zapewni opiekuna merytorycznego dla całej grupy na miejscu w ośrodku na czas pobytu. Zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż do 8 godzin dydaktycznych w ciągu dnia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - wymagane jest wykonanie 2 usług dla minimum 10 uczestników projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z zakresu realizacji zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno - zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik nr 7a do SIWZ) tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6 do SIWZ), oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykonawca musi dysponować odpowiednim zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia liczącym co najmniej: - 2 doradców / trenerów posiadających wykształcenie wyższe magisterskie oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć indywidualnych lub grupowych, podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno - zawodowe, w tym co najmniej 1 doradca/ trener posiadający doświadczenie praktyczne w prowadzeniu zajęć z osobami niepełnosprawnymi. - 2 asystentów posiadających 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. - 1 tłumacza języka migowego posiadającego 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik nr 6a do SIWZ) tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp). b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wymagane jest wypełnienie oświadczenia - załącznik nr 6b do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)wypełniony i podpisany program warsztatów dla zadania I, II, III, IV - załącznik nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ, 4)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ, 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, 6)oświadczenie innego podmiotu - z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp - załącznik nr 6a do SIWZ, 7)oświadczenie, o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 6b do SIWZ, 8)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 7 do SIWZ, 9)oświadczenie innego podmiotu - z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp - załącznik nr 7a do SIWZ, 10)pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, 11)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w pokoju nr 9 (biuro projektu) przy ul. Dworcowej 23, 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w PCPR Pszczyna ul. Dworcowa 23 w pokoju nr 9 (biuro projektu) w godzinach urzędowania (godziny urzędowania od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim w ramach Poddziałania 7.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Usługi transportu medycznego typu S realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie ul. Kazimierza Wielkiego 5Programu Maluch+ 2022-2029-wyposażenie
- Modernizacja Szkoły w Brzeźcach.
- "Remont mostu drogowego nad rzeką Pszczynką w ciągu ul. Wideki w Brzeźcach"
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja warsztatów dla dzieci uczęszczających do Romskiej Świetlicy Rodzinnej finansowana w ramach zadania "Edukacja prozdrowotna uczestników Romskiej Świetlicy Rodzinnej"
- "Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika" połączone z usługą stylisty obejmującą zakup ubioru zakończone metamorfozą dla max. 99 osób uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku w ramach projektu pn. "Rozwój dziennych form usług opiekuńczych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie powiatu otwockiego"
- "Organizacja dowozu uczniów do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trzebiatów"
- Przygotowanie i organizacja jednodniowych szkoleń profilaktycznych dla kierowców w wieku 60 i więcej lat z elementami praktycznymi - "Bezpieczny senior - doskonalenie techniki jazdy"
- Kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowych warsztatów dla regionalnych dyrekcji ochrony środowiska z zakresu realizacji projektów FENX.01.05-IW.01-0113/24 oraz nr: FENX.01.05-IW.01-0106/24.
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.