Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Abramów: Zakup koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 189996 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. 22 Lipca 2, 21-143 Abramów, woj. lubelskie, tel. 81 8525016, faks 81 8525016.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/abramow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko - ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu: Koparko-ładowarka kołowa wraz z osprzętem roboczym. Minimalne wymagania dla zamawianego sprzętu: 1.1 Rok produkcji - nie starsza niż 2003 1.2 Typ: JCB 3CX lub równoważny spełniający wymagania zamawiającego 1.3 Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy: min. 69 kW 1.4. Przebieg- nie więcej niż 7500 mth 1.5 Napęd na 4 koła 4x 4, możliwość napędu na jedną oś, przednia oś skrętna, układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 1.6 Koła jezdne: przednie małe 18, tylne duże 26, ogumienie min. 50% zużycia, 1.7 Skrzynia biegów- Power Shift możliwość przełączania biegów pod obciążeniem 1.8 Ramię teleskopowe z instalacją pod młot hydrauliczny, 1.9 Ramię koparki obrotowe, kąt obrotu co najmniej 200o, 1.10 Stabilizatory tylne niezależnie wysuwane hydraulicznie 1.11 Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki - Łyżka ładowarki z dwoma siłownikami, zapewniająca samo poziomowanie łyżki ładowarkowej - łyżka ładowarkowa dzielona ,otwierana, wielofunkcyjna - możliwość spychania, rozścielania, wyrównywania, ładowania, chwytania, kopania, widły, pojemność łyżki ładowarki 1m3, wysokość załadunku min. 2,7 m, udźwig w łyżce ładowarkowej na pełnej wysokości min 3000 kg 1.12 Osprzęt koparkowy koparko-ładowarki, - część koparkowa przesuwana poprzecznie, - instalacja hydrauliczna niskiego przepływu na tylnym ramieniu ,do montażu łyżek oraz osprzętu sterowanego hydraulicznie, 1.14 szybkozłącze koparkowe, - ramię koparkowe o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym, - łyżki: skarpowa 150 cm, koparkowa z zębami o szerokości kopania 30cm i 60 cm., - głębokość kopania - min 5,4 m, 1.13 Oryginalny lakier, stan techniczny dobry bez ukrytych wad 1.14 Oferowana koparko-ładowarka musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy trójkąta ostrzegawczego, oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim 1.15 Certyfikat CE wraz z dokumentem w formie drukowanej potwierdzający posiadanie certyfikatu, przeszkolenie operatora bez limitu ilości osób, maszyna po wykonanym przeglądzie technicznym serwisowym z pełną wymianą filtrów i płynów eksploatacyjnych 1.16 Oświetlenie miejsca pracy , przednie i tylne, 1.17 Koparko-ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, 1.18 Kabina spełniająca wymogi ROPS,FOBS z regulowanym ogrzewaniem i wentylacją, fotel operatora amortyzowany, regulowany z pasem bezpieczeństwa, drzwi po obu stronach kabiny, musi posiadać sprawne światła drogowe, kierunkowskazy, reflektory robocze, światło ostrzegawcze obrotowe wskazujące na pracę lub poruszanie się sprzętu w ruchu drogowym, szyba tylna podnoszona, boczne uchylne lub otwierane, wycieraczki i spryskiwacze szyby przedniej i tylnej 1.19 Pojazd musi posiadać osłony i elementy nadwozia oraz instrukcję obsługi i katalog części zamiennych 1.20 Wymagana gwarancja 3 miesiące, maksymalny czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia nie dłużej niż 48 godzin, maksymalny termin usunięcia awarii nie dłużej niż 7 dni. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny na okres gwarancji. W celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni pełen serwis części zamiennych. Wykonawca zagwarantuje punkt serwisowy pogwarancyjny, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego - podać dokładny adres 1.21 Stan formalno-prawny: w pełni udokumentowane legalne pochodzenie; koparko-ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu; oferowana koparko-ładowarka musi być wolne od obciążeń, zobowiązań, praw i roszczeń na rzecz osób trzecich. 1.22 Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawa koparko- ładowarki na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt dostawcy 1.23 Oferent dołączy aktualne kolorowe zdjęcie koparko-ładowarki uwzględniające: widok ogólny ze wszystkich stron, zbliżenie elementów roboczych, widok wnętrza kabiny Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny, ponieważ zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wyżej opisywanym. Jakość i parametry oferowanego sprzętu nie może być gorsza, od jakości określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/abramow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Abramów
ul. 22 Lipca 2
21-143 Abramów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Abramów ul. 22 Lipca 2 21-143 Abramów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





