eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. zo.o.w Kowarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Kowary: Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. zo.o.w Kowarach
Numer ogłoszenia: 189985 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Kowarach, ul. Sanatoryjna 15, 58-530 Kowary, tel. 075 6415706, 6415700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-kowary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ochrona zdrowia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. zo.o.w Kowarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis Przedmiotu Zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 200 000 litrów w ciągu 12 miesięcy spełniającego wymagania dotyczące jakość przetworów naftowych wg PN-C-96024. Olej winien być dostarczony do kotłowni zlokalizowanej na terenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kowarach 58-530 Kowary ul. Sanatoryjna 15 oraz zatankowany do zbiornika. Olej opałowy Wykonawca dostarcza cysternami posiadającymi aktualne świadectwa legalizacji w urzędzie legalizacji pomiarowych (liczników paliwa) wydane przez Urząd Miar i Wag z nienaruszonymi plombami zamocowanymi na licznikach. Cysterny Wykonawcy posiadają drukarkę, która drukuje dowód wydania paliwa w dcm 3 rzeczywistych , temperaturę rzeczywistą paliwa w momencie wydania oraz w dcm przeliczeniowych odniesionych do temperatury + 15 0 C. Oferta powinna być odniesiona do ceny 200 000 dcm 3 rzeczywistych (wydanych w temperaturze otoczenia) - czyli cenę 1 dcm 3 w ofercie należy odnieść do 1 dcm 3 rzeczywistego a nie przeliczeniowego. Wraz z olejem opałowym powinno być dostarczane każdorazowe orzeczenie laboratoryjne producenta. Przed wlaniem oleju opałowego do zbiornika Zamawiający może pobrać próby oleju opałowego do dwóch plombowanych pojemników odpowiednio opisanych , jeden pojemnik dla Wykonawcy , natomiast drugi dla Zamawiającego , który przekaże do laboratorium producenta w celu sprawdzenia zgodności z orzeczeniem laboratoryjnym. W przypadku gdy badana próba nie wykaże zgodności z opisem przedmiotu zamawianego , Zamawiający rozwiąże umowę z Dostawcą w trybie natychmiastowym, oraz obciąży Wykonawcę za wszelkie straty i uszkodzenia z powodu spalania niewłaściwego paliwa. Próby Zamawiający przechowuje przez okres 3 miesięcy .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium 4611,60 zł do dnia (terminu) składania oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej SIWZ; Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wyko¬nując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni prze¬widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za prze¬stępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie¬lenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, prze¬stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo¬wania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: 1)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Koncesję na działalność gospodarczą w zakresie obrotu paliwami 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę o ile fakt nie wynika z dokumentów rejestrowych 4) Aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat na ubezpieczenie społeczne- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminów składania wniosków o dopuszczenie w postępowaniu 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo równoważne zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert w zakresie ustalonym art. 24 ust 1 punkt 4-9 6)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pzp 7)Dowód wniesienia wadium 8)Wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty Polisę , a w przypadku jej brak innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9)Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli występują). Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę ( za zgodność z oryginałem )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. termin płatności - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/pc_kowary/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kowarach, 58-530 Kowary ul. Sanatoryjna 15, zamówienia publiczne (075) 64 15 711.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum zdrowia Sp. z o.o. w Kowarach ul. Sanatoryjna 15, 58-530 Kowary - Sekretariat Zarządu Pani Jadwiga Kaniuk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.