eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorągZakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-26

Morąg: Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 189901 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38597 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Morąg, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 757 22 31 w.17, faks 89 757 21 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych, znak: KI.271.7.2016.PJ. Wspólny Słownik Zamówień: 09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ oraz stanowiący załącznik nr 1 do wzoru projektu umowy. 3) Szacunkowa ilość dostarczanej energii: 4 090 404,07 kWh. 4) Określenie przewidywanego (maksymalnego) poboru energii stanowi element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty (ma charakter orientacyjny) i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego szacowanej ilości energii. W okresie trwania umowy, szacunkowe ilości zużytej energii elektrycznej mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi punktami odbioru. Rzeczywista ilość dostarczanej energii elektrycznej będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5) Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. 6) Zamawiający informuje, że zawarta zostanie umowa z Gminą Morąg za pkt określone w pkt. I oraz oddzielnie z MBP w Morągu pkt. II oraz z MDK w Morągu pkt. III. I. GMINA MORĄG: - Oświetlenie uliczne, drogowe, parkowe i inne niżej nie wymienione (1a, 1b, 1c), - Budynek w którym siedzibę ma pełnomocnik Burmistrza ds. rozwiązywania problemów alkoholowych (2), - Budynki remiz strażackich OSP (3a, 3b), - Budynek Urzędu Miejskiego w Morągu (4), - Ratusz Miejski w Morągu (5), - Boisko Orlik w Morągu (6), - Pływalnia Morąska Perła (7), oraz jednostki organizacyjne (8a, 8b, 8c): - Gimnazjum Nr 1 w Morągu, - Przedszkole Jedyneczka w Morągu, - Przedszkole Nr 2 w Morągu, - Przedszkole Nr 6 Pod Zielonym Parasolem w Morągu, - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Morągu, - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Morągu, - Szkoła Podstawowa Nr 4 w Morągu, - Szkoła Podstawowa w Słoneczniku, - Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu, - Szkoła Podstawowa w Łącznie, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Morągu, w tym jednostki z którymi zostanie podpisana oddzielna umowa: II. - Miejska Biblioteka Publiczna w Morągu (9), III. - Morąski Dom Kultury w Morągu (10a, 10b). 7) Zamawiający działa w imieniu własnym oraz na podstawie wydanego Zarządzenia Burmistrza Morąga nr 276/16 z dn. 31 marca 2016 roku (Zarządzenie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu wyżej wymienionych jednostek. 8) Obowiązkiem wybranego wykonawcy będzie zmiana taryf dotychczas obowiązujących i przyszłych umów oraz wypowiedzenie zawartych umów kompleksowych oraz reprezentowanie Zamawiającego wobec wszystkich pkt wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru/projektu umowy oraz dodanych później w zakresie określonym w umowie przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 9) Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 10) Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami niniejszej Umowy oraz zgodnie z oświadczeniem Zamawiającego w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 11) Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do ENERGA OPERATOR S.A. (zwanego dalej OSD), z którym Zamawiający ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub będzie miał podpisaną umowę o świadczenie takich usług najpóźniej w dniu rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej. Niniejsza Umowa reguluje wyłącznie warunki sprzedaży energii elektrycznej czynnej w formule TPA i nie zastępuje umowy o świadczenie usług dystrybucyjnych. 12) Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów odbioru energii, o których mowa w Załączniku nr 8 do SIWZ, jednakże w rozmiarze nie większym niż 10%. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia, według tej samej stawki rozliczeniowej, która została określona i wyceniona w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WM MALTA Sp. z o.o., ul. Budowlanych 4, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 858984,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1055042,01

  • Oferta z najniższą ceną: 1033910,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1358423,19

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.