Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Biłgoraj: SP ZOZ.X.2110/28/2008
Numer ogłoszenia: 189880 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju, ul. Dr Pojaska 5, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882200, fax 084 6862882.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: zp@spzoz-bilgoraj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SP ZOZ.X.2110/28/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż wraz z dostawą : 1 zadanie - filmy DVB, 2 zadanie - błony RTG, 3 zadanie - fartuchy ołowiowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 24.64.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne Oryginalny kod CPV: 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy akceptują wzór umowy oraz SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (metoda spełnia /nie spełnia). Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz cenowy oferty do danego zadania , aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie wykonawcy , że akceptuje wzór umowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bilgoraj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ 23-400 Biłgoraj ul. dr. Pojaska 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:30, miejsce: sekretariat SP ZOZ w Biłgoraju ul . Dr. Pojaska 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I zadanie filmy DVB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy o rozmiarze 35x43.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2 zadanie -Błony RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycji 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fartuchy ołowiane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycji 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





