eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup i dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych dla potrzeb realizacji festiwalu w ramach projektu Koniec języka za przewodnika



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Częstochowa: Zakup i dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych dla potrzeb realizacji festiwalu w ramach projektu Koniec języka za przewodnika
Numer ogłoszenia: 189876 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych dla potrzeb realizacji festiwalu w ramach projektu Koniec języka za przewodnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych dla potrzeb realizacji festiwalu w ramach projektu Koniec języka za przewodnika Część I. Materiały biurowo-eksploatacyjne na potrzeby realizacji festiwalu w Szkołach Podstawowych Część II. Materiały biurowo-eksploatacyjne na potrzeby realizacji festiwalu w Gimnazjach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.21.21-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji, Urząd Miasta Częstochowy ul. Śląska 11/13, pok. nr 305 tel. 034 370-07-556, w godz. 7:30 - 15:00, awierzbicka@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, otwarcie ofert 13.06.2014 o 09:30 w sali 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały biurowo-eksploatacyjne na potrzeby realizacji festiwalu w Szkołach Podstawowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety samoprzylepne: op.3 Format: 210 x 297 mm; Opakowanie min. 100 arkuszy, na arkuszach formatu A4, współpracują ze wszystkimi rodzajami drukarek Papier ksero kolorowy pastelowy: ryza-4, A -4 160g, mix kolorów Papier dyplomowy:op.50,papier ozdobny A4 - min. 90 g., opakowanie po min. 100 szt. Flamastry:op.1, komplet min.24 sztuk Marker suchościeralny: kolory czerwony, zielony, czarny, niebieski, op.2, Opakowanie min. 4 markerów, kolory: czerwony, zielony, czarny, niebieski Pinezki: op.1; do tablic korkowych, Słoik plastikowy, min. 750 sztuk Taśma dwustronna szt.4, dwustronnie klejąca, cienka Teczka:szt.50 Wykonana z transparentnego polipropylenu, zapięcie na gumkę, posiada wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem, format: A4, mix kolor Brystol szt.10 Format: A3, mix kolor Długopis szt.250; automatyczny, niebieski, w transparentnej obudowie pozwalającej na kontrolę ilości tuszu we wkładzie Notatnik szt.50, Format: A4, kratka, ilość stron: 160; okładka miękka, perforacja wzdłuż grzbietu ułatwiająca wyrywanie kartek, otwory do segregatora Brystol szt.10 Format: A2, kolor: biały.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.21.21-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały biurowo-eksploatacyjne na potrzeby realizacji festiwalu w Gimnazjach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety samoprzylepne: op.3 Format: 210 x 297 mm; Opakowanie min. 100 arkuszy, na arkuszach formatu A4, współpracują ze wszystkimi rodzajami drukarek Papier ksero kolorowy pastelowy: ryza-4, A -4 160g, mix kolorów Papier dyplomowy:op.50,papier ozdobny A4 - min. 90 g., opakowanie po min. 100 szt. Flamastry:op.1, komplet min.24 sztuk Marker suchościeralny: kolory czerwony, zielony, czarny, niebieski, op.2, Opakowanie min. 4 markerów, kolory: czerwony, zielony, czarny, niebieski Pinezki: op.1; do tablic korkowych, Słoik plastikowy, min. 750 sztuk Taśma dwustronna szt.4, dwustronnie klejąca, cienka Teczka:szt.50 Wykonana z transparentnego polipropylenu, zapięcie na gumkę, posiada wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem, format: A4, mix kolor Brystol szt.10 Format: A3, mix kolor Długopis szt.250; automatyczny, niebieski, w transparentnej obudowie pozwalającej na kontrolę ilości tuszu we wkładzie Notatnik szt.50, Format: A4, kratka, ilość stron: 160; okładka miękka, perforacja wzdłuż grzbietu ułatwiająca wyrywanie kartek, otwory do segregatora Brystol szt.10 Format: A2, kolor: biały.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.21.21-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.