Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Lubomierz: Remont wieży budynku Ratusza w Lubomierzu
Numer ogłoszenia: 189813 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomierz, Plac Wolności 1, 59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7833166, fax 075 7833167.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wieży budynku Ratusza w Lubomierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wieży budynku Ratusza w Lubomierzu, polegający na rozbiórce istniejącego pokrycia kopuły oraz ścian wieży i montażu nowej drewnianej konstrukcji i pokrycia blaszanego ścian i kopuły wieży oraz instalacji odgromowej. W zakres prac wchodzą: 1. Roboty rozbiórkowe. 2. Wykonanie drewnianej konstrukcji wieży i kopuły wieży. 3. Obróbki blacharskie. 4. Instalacja odgromowa. 5. Instalacja elektryczna. 6. Impregnacja drewnianych elementów więźby wieży i kopuły.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy, którzy: 1. Posiadają doświadczenie w realizacji prac ogólnobudowlanych, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu blacharskich pokryć i drewnianych konstrukcji dachowych o wartości co najmniej 150.000 złotych. 2. Dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z p. zm.), a w szczególności osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne w wyznaczonym terminie złożenia oferty. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według kryterium: najniższa cena ofertowa brutto- 100% Liczba punktów jaką uzyska wykonawca liczona będzie wg wzoru: P = (Cmin / Cof. ocen.) x 100 pkt przy czym 1 pkt odpowiada 1 %, gdzie: P - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie. Cmin - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ocenianych ofert. Cof. ocen. - cena ofertowa brutto wykonania przedmiotu zamówienia w ocenianej ofercie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujace dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 5. Uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu budowlanego - dla kierownika robót budowlanych. 6. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy. 7. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomierz.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Lubomierzu Plac Wolności 1, 59-623 Lubomierz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Lubomierzu Plac Wolności 1, 59-623 Lubomierz w sekretariacie Urzędu, osobiście lub pocztą..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- "Ćwicz serce na dachu, nasz Pacjencie - brachu!" - budowa Sali gimnastycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej" w ramach Budżetu Obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
- SVA/Z/K/4620-2/2024: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Św. Elżbiety 1-2 we Wrocławiu.
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Szczyrku. ETAP I
- Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
- "Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy Świnna"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.