Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zakopane: zakup paliw i produktów ropopochodnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa sp. z o.o., do kontaktów: Bartłowmiej Zubek, ul. Kamieniec 25, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 20 25 615, fax 018 20 17 120, e-mail: pkbz@teesko.pl, www.tesko.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup paliw i produktów ropopochodnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych, olejów silnikowych oraz innych produktów ropopochodnych. Zamówienie obejmuje trzy części. Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części lub na wybrane z nich, w zależności od zakresu prowadzonej działalności: część I - zakup benzyny bezołowiowej na stacji paliw wykonawcy, część II - zakup oleju napędowego na stacji paliw wykonawcy, część III - dostawa olejów silnikowych i pozostałych produktów ropopochodnych do magazynu zamawiającego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakopane. Kod NUTS: PL212. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część I - około 33 900,0 litrów benzyny bezołowiowej, Część II - około 672 600,0 litrów oleju napędowego, Część III - około 7 890,0 litrów olejów silnikowych, około 5 610,0 litrów olejów hydraulicznych, około 780,0 kilogramów smarów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadia: część I - 1 000,00 PLN; część II - 15 000,00 PLN; część III - 1 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę za zrealizowany zakup paliwa /dostawę olejów i innych produktów ropopochodnych/ w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. Płatność zostanie uregulowana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Wniosą wadium przetargowe 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu: a) czy złożono wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty b) czy oświadczenia i dokumenty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał. I do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają, wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż. 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie. że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem, terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeni a Społecznego) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne (lub społeczne), bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę. jeżeli ich umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy; j) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PK/01/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.05.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.05.2006, godzina 12:00, Zakopane, ul. Szymony 17A, I piętro, pokój nr 3.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Powtarzające się okresowo, kolejne ogłoszenie w marcu 2009. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.10.00.00, 23.11.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: część I - zakup benzyny bezołowiowej na stacji paliw wykonawcy Tankowanie pojazdów (zakup benzyny bezołowiowej 95 spełniającej kryteria normy PN-EN 228:2005) na stacji paliw wykonawcy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. Wymagania dodatkowe: 1. Odległość stacji paliw od siedziby Zamawiającego (Zakopane, ul. Kamieniec 25) nie może przekraczać 5 km licząc najkrótszą drogę dojazdu 2. Możliwość tankowania samochodów przez 7 dni w tygodniu całodobowo 3. Tygodniowe fakturowanie zakupu paliw - łączna faktura cotygodniowa wystawiana w pierwszy dzień następnego tygodnia 4. Każdorazowy zapis ilości zatankowanego paliwa w dokumencie kierowcy danego samochodu (karta drogowa, raport pracy sprzętu) oraz na liście zbiorczej (zawierającej dane kierowcy, pojazdu, ilość zatankowanego paliwa oraz podpis kierowcy) . 5. Wystawienie nit każde tankowanie dokumentu WZ, na którym ma być zapisany numer aktualnego dokumentu kierowcy (numer karty drogowej, numer raportu pracy sprzętu). 3) Zakres lub wartość: około 33 900,0 litrów benzyny bezołowiowej 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.10.00.00, 23.12.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: część II - zakup oleju napędowego na stacji paliw wykonawcy Tankowanie pojazdów (zakup oleju napędowego spełniającego kryteria normy PN-EN 590:2005) na stacji paliw wykonawcy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. Wymagania dodatkowe: 1. Odległość stacji paliw od siedziby Zamawiającego (Zakopanej ul. Kamieniec 25) nie może przekraczać 5 km licząc najkrótszą drogę dojazdu 2. Możliwość tankowania samochodów przez 7 dni w tygodniu: całodobowo w okresie od 1 listopada do 31 marca, a w pozostałych miesiącach w godz. od 06:00 do 21:00 3. Tygodniowe fakturowanie zakupu paliw - łączna faktura cotygodniowa wystawiana w pierwszy dzień następnego tygodnia 4. Każdorazowy zapis ilości zatankowanego paliwa w dokumencie kierowcy danego samochodu (karta drogowa, raport pracy sprzętu) oraz na liście zbiorczej (zawierającej dane kierowcy, pojazdu,ilość zatankowanego paliwa oraz podpis kierowcy) 5. Wystawienie na każde tankowanie dokumentu WZ, na którym ma być zapisany numer aktualnego dokumentu kierowcy (numer karty drogowej, numer raportu pracy sprzętu) 6. Możliwość wjazdu na stację pojazdów ciężkich - specjalnych (śmieciarki, piaskarki, pługi, koparki i in.). 3) Zakres lub wartość: około 672 600,0 litrów oleju napędowego 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.10.00.00, 23.12.31.00, 23.12.34.00, 23.12.36.00, 23.12.36.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: część III - dostawa olejów silnikowych i pozostałych produktów ropopochodnych do magazynu zamawiającego Dostawa produktów ropopochodnych zgodnie z zamówieniami, Miejsce dostaw - "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 25 (magazyn) Wymagania dodatkowe: 1. Produkty muszą spełniać odpowiednie normy jakościowe. 2. Dostawa do magazynu Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od momentu zamówienia. 3. W sytuacjach awaryjnych możliwość realizacji dostawa do 24 godzin od momentu zamówienia. 4. Dostawy na koszt Wykonawcy. 5. Przy zakupie w ilości ponad 200 i zaoferowane pompki do pompowania oleju. 3) Zakres lub wartość: około 7 890,0 litrów olejów silnikowych, około 5 610,0 litrów olejów hydraulicznych, około 780,0 kilogramów smarów. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie cz. III
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2025-2026
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu wyposażonego w silniki spalinowe Urzędu Miejskiego w Kudowie-Zdroju w latach 2026 i 2027
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2026r. (3 Części)
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb PGKiM w Staszowie Spółka Gminy z o.o.
- Dostawa paliw w 2026 roku
- Dostawa paliwa
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





