Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Olsztyn: Modernizacja nawierzchni parkingu przy budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przy budynku Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 189758 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego, al. M. J. Piłsudskiego 7/9/354, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232247, fax 089 5272049.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni parkingu przy budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przy budynku Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) modernizacja nawierzchni parkingu przy budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - wjazd od ul. Kopernika, obejmująca: - wymianę nawierzchni wraz z wyznaczeniem miejsc postojowych, - wymianę i wzmocnienie podłoża, - odwodnienie powierzchniowe liniowe, - wymianę ogrodzenia i bramy wjazdowej, - likwidację studzienek okiennych z zamurowaniem otworów, - wymianę krawężników, - modernizację i regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, - wymianę kratek ściekowych, b) modernizacja nawierzchni parkingu na zapleczu budynku Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1, obejmująca: - rozebranie istniejącej nawierzchni placu, rozebraniu istniejących krawężników kamiennych oraz nawierzchni chodników, - likwidację wejścia do kondygnacji podziemnej budynku (piwnicy), - ponowne ustawienie krawężników z nadaniem wysokości i spadków, - wykonanie nawierzchni dróg manewrowych z kostki kamiennej, - wykonanie stanowisk postojowych z betonowej kostki brukowej, - wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej, - wykonanie zieleńca z nasadzeniami na wyspie pośrodku placu, c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót - załączniki nr 5 - 8 do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, chodzi o robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych obejmującą modernizację nawierzchni z kostki brukowej lub kamiennej, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca dostarczy wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Olsztyn, Al. Piłsudskiego 7/9, pokój nr 346..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Olsztyn, Al. Piłsudskiego 7/9, pokój nr 354..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja nawierzchni parkingu przy budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - wjazd od ul. Kopernika..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana nawierzchni wraz z wyznaczeniem miejsc postojowych, - wymiana i wzmocnienie podłoża, - odwodnienie powierzchniowe liniowe, - wymiana ogrodzenia i bramy wjazdowej, - likwidacja studzienek okiennych z zamurowaniem otworów, - wymiana krawężników, - modernizacja i regulacja wysokościową studni kanalizacyjnych, - wymiana kratek ściekowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.12-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja nawierzchni parkingu na zapleczu budynku Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie istniejącej nawierzchni placu, rozebraniu istniejących krawężników kamiennych oraz nawierzchni chodników, - likwidacja wejścia do kondygnacji podziemnej budynku (piwnicy), - ponowne ustawienie krawężników z nadaniem wysokości i spadków, - wykonanie nawierzchni dróg manewrowych z kostki kamiennej, - wykonanie stanowisk postojowych z betonowej kostki brukowej, - wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej, - wykonanie zieleńca z nasadzeniami na wyspie pośrodku placu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.12-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja stacji transformatorowej J2 w budynku Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- OBO 2024: Remont jezdni i chodników przy ul. Astronomów w Olsztynie
- Wykonanie badań archeologicznych wraz z opracowaniem wyników badań na stan. archeologicznym Straduny 43 znajdującym się na działce nr 207 (obręb Straduny) kolidującym z rozbudową DK 65 odc. Gąski-Ełk
- Dostawa licencji pakietu biurowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.