Ogłoszenie z dnia 2006-04-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa igieł, strzykawek oraz rękawiczek jednorazowego użytku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Solec, do kontaktów: Władysław Wilczyński, ul. Solec 93, 00-382 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6217060, fax +48 22 6221002, e-mail: w.wilczynski@cmsolec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Solec, Władysław Wilczyński, ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6217060, fax +48 22 6221002, e-mail: w.wilczynski@cmsolec.pl, www.cmsolec.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Solec, Władysław Wilczyński, ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6217060, fax +48 22 6221002, e-mail: w.wilczynski@cmsolec.pl, www.cmsolec.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Solec, Władysław Wilczyński, ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6217060, fax +48 22 6221002, e-mail: w.wilczynski@cmsolec.pl, www.cmsolec.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa igieł, strzykawek oraz rękawiczek jednorazowego użytku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa igieł, strzykawek oraz rękawiczek jednorazowego użytku do Szpitala na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93 podzielonego na trzy pakiety: Pakiet nr 1 - rękawiczki sterylne, nie sterylne oraz nitrylowe Pakiet nr 2 - igły i strzykawki lekarskie jednorazowego użytku Pakiet nr 3 - igły do akupunktury. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość bez VAT: między 60 000,00 a 130 000,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 7 250,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. w pięniądzu 2. poręczenia bankowe 3. gwarancja bankowa 4. gwarancja ubezpieczeniowa 5. poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek 3. Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania fianansowego, oświadczenie określające obroty, zysk, zobowiązania i należności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - waga 90 Termin realizacji dostawy po złożeniu zamówienia przez zamawiającego - waga 10 Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 33/XVII/ZP268/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.05.2006, cena - 48,8 PLN. Warunki i sposób płatności: Godzina: 12:30, przelew, gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.05.2006 godzina 12:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.05.2006, godzina 14:00, Szpital na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93 (sala konferencyjna).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.14.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 1 rękawiczki sterylne, nie sterylne oraz nitrylowe. 3) Zakres lub wartość: Szacunkowy koszt bez VAT: zakres między 6000,00 a 60000,00 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.13.10, 33.14.13.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 2 igły i strzykawki lekarskie jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: Szacunkowy koszt bez VAT: zakres między 6000,00 a 60000,00 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.13.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 3 igły do akupunktury. 3) Zakres lub wartość: Szacunkowy koszt bez VAT: zakres między,00 a 6000,00 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





