eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławModernizacja terenu dziedzińca wewnętrznego (posadzka, zieleń, elementy małej architektury) wraz z remontem części elewacji północnej, wschodniej oraz elewacji wewnętrznego dziedzińca, stolarką okienną wymagającą wymiany, ślusarką itp. Gmachu Głównego PWr we Wrocławiu - ZP/BZP/069/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-26

Wrocław: Modernizacja terenu dziedzińca wewnętrznego (posadzka, zieleń, elementy małej architektury) wraz z remontem części elewacji północnej, wschodniej oraz elewacji wewnętrznego dziedzińca, stolarką okienną wymagającą wymiany, ślusarką itp. Gmachu Głównego PWr we Wrocławiu - ZP/BZP/069/2016
Numer ogłoszenia: 189729 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86447 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja terenu dziedzińca wewnętrznego (posadzka, zieleń, elementy małej architektury) wraz z remontem części elewacji północnej, wschodniej oraz elewacji wewnętrznego dziedzińca, stolarką okienną wymagającą wymiany, ślusarką itp. Gmachu Głównego PWr we Wrocławiu - ZP/BZP/069/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.ROBOTA BUDOWLANA: polegająca na przebudowie / modernizacji terenu dziedzińca wewnętrznego (posadzka, zieleń, elementy małej architektury) wraz z remontem części elewacji północnej, wschodniej oraz elewacji wewnętrznego dziedzińca, stolarką okienną wymagającą wymiany, ślusarką itp. Gmachu Głównego PWr - budynek A1 przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu. Z tym zastrzeżeniem, ze realizacja umowy będzie przebiegać w następujących Etapach: a) Etap I - w zakresie dotyczącym realizacji robót przy elewacji północnej i wschodniej łącznie z wymianą i remontem stolarki okiennej i ślusarki, b) Etap II - w zakresie dotyczącym realizacji robót przy elewacji dziedzińca wewnętrznego tzw. Patio, łącznie z wymianą i remontem stolarki okiennej i ślusarki, c) Etap III - w zakresie dotyczącym realizacji robót przy modernizacji terenu dziedzińca wewnętrznego tzw. Patio (posadzka, zieleń, elementy małej architektury). Zakres robót szczegółowo obejmuje dokumentacja projektowa z podziałem na etapy realizacyjne (projekt budowlany i projekty wykonawcze, przedmiar) i STWIORB stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Budynek A-1 jest obiektem zabytkowym wchodzącym w skład Zespołu budynków PWr - obszarowo, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 673/544/Wm z dn.10.01.1995r. r. 2. Wymiana / remont stolarki okiennej w pomieszczeniach nr 204, 110, 113, 114, 115, 116 i 313 bud. A1 PWr. należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu wejścia do pomieszczeń z użytkownikiem, Administratorem obiektu lub przedstawicielem Działu Inwestycji i Remontów - nie później niż do dnia 25.08.2016 r. 3. Dodatkowa informacja na temat wymiany lub remontu/regulacji okien w budynku A1 Politechniki Wrocławskiej znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią Ewą Leśną tel. 71 320 2991 od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-13:00, celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem remontu, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia 5 lat (60 miesięcy). Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 11 wzoru umowy (zał. nr 2 do SIWZ). Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.27.10 - Konserwacja fresków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Lider: PW HARAS Arkadiusz Harasimowicz , Ul. Białoskórnicza 22/23/4 , 50-134 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Partner: HARAS BUDOWNICTWO Sp. z o.o.-Sp.k. (dawniej: HARAS Sp. z o.o.), ul. Księcia Witolda 49/5, 50-202 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6492999,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6742860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6742860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10568679,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.