eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańwykonanie robót dekarsko-blacharskich na dachu segmentu b w budynku A w siedzibie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Poznań: wykonanie robót dekarsko-blacharskich na dachu segmentu b w budynku A w siedzibie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12
Numer ogłoszenia: 189711 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8416866, fax 061 8416866.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót dekarsko-blacharskich na dachu segmentu b w budynku A w siedzibie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w siedzibie Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, robót dekarsko-blacharskich na dachu segmentu b w budynku A, polegających na: a) wymianie rynien i rur spustowych; b) wymianie opierzenia pasa nadrynnowego; c) wymianie i naprawie opierzeń kominów, ścian ogniowych, okien dachowych i innych obróbek blacharskich d) naprawie pokrycia dachu z papy e) ułożeniu trzeciej warstwy papy termozgrzewalnej f) demontażu i ponownym montażu instalacji odgromowej 2. Szczegółowy zakres rzeczowo-ilościowy przedmiotu umowy wynika z wzoru kosztorysu ofertowego (stanowiących zał. nr 4 do SIWZ) , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - części ogólnej (stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ) i szczegółowej specyfikacji technicznej (stanowiących zał. nr 6 do SIWZ) (CPV 45.261.210-9) - Wykonanie pokryć dachowych

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do postępowania Wykonawcy muszą spełnić warunki określone w niniejszej SIWZ. Winni oni spełnić następujące wymagania : 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadać stosowny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. a) Oświadczenie, złożone w Karcie oferty zał. nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedłożenia wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego wcześniej niż w/w 6 miesięcy, wpis taki będzie honorowany, pod warunkiem, że znajdzie się na nim zapis, iż wystawiający potwierdza jego aktualność i co zostanie uczynione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Oświadczenie, złożone w Karcie oferty zał. nr 2 do SIWZ. b) Dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika robót uprawnień do kierowania robotami budowlanymi c) Zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (lub Architektów) 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Oświadczenie, złożone w Karcie oferty zał. nr 2 do SIWZ 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., nr 164, poz.1163 z późn. zm.). a) Oświadczenie, złożone w Karcie oferty zał. nr 2 do SIWZ

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 60-908 Poznań pok. 502.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 60-908 Poznań pok. 237.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 60-908 Poznań pok. 502

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.