eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dostawa mebli do szkół w Brzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Brzeg: Dostawa mebli do szkół w Brzegu
Numer ogłoszenia: 189669 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do szkół w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych do: a/ Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu, przy ul. Kamiennej 2, b/ Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu, przy ul. Robotniczej 22, c/ Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu, przy ul. Lompy 1 Szczegółowy opis oraz ilość mebli szkolnych określają załączniki do wzorów umów właściwe dla każdego z pakietów, stanowiące ich integralną część. Meble szkolne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać normy określone odrębnymi przepisami. Przedmiot dostawy powinien być dostosowany do wymagań ergonomii zgodnie z § 9 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach / Dz. U. z 2003 r. nr 6 poz. 69/. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do placówek na wskazany adres, właściwy dla danego pakietu nieodpłatnie transportem wykonawcy w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Odbiór mebli stanowiących przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie protokołu podpisanego przez strony lub ich umocowanych przedstawicieli. Wykonawca udzieli gwarancji na meble na okres wskazany w ofercie. W przypadku wystąpienia wad mebli w czasie gwarancji lub rękojmi, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia lub dostarczenia mebli wolnych od wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia wady lub dostarczenia mebli wolnych od wad. W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą placówki, w której znajdują się meble, dostarczenie wadliwych mebli nastąpi na koszt Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2/ Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. e) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik f) Formularze cenowe dla pakietów nr 1, 2, 3. g) g) odpowiednie atesty lub certyfikaty dla mebli stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z § 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003r. Nr 6 poz. 69) stanowiącym, że szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49 - 300 Brzeg, Biuro Oświaty, Kultury i Sportu.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49 - 300 Brzeg, Biuro Podawcze, (parter bud. A).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Dostawa mebli dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu przy ul. Kamiennej 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoliki świetlicowe 750,0 x750,0 mm Stelaż wykonany z metalowych kształtowników, blat z płyty wiórowej laminowanej, z obrzeżami ABS 0,5 mm, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa rozmiar 3 - 2 szt. rozmiar 4 - 3 szt. rozmiar 5 - 3 szt. Krzesła uczniowskie Stelaż metalowy z kształtownika o przekroju nie mniejszym niż 20 x 20 siedzisko i oparcie ze sklejki, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa Kolory stelaży odpowiednio: żółty, czerwony, zielony rozmiar 3 - 8 szt. rozmiar 4 - 12 szt. rozmiar 5 - 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu przy ul. Robotniczej 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoliki 2 osobowe regulowane 1300 x 500 Stelaż metalowy wykonany z kształtownika o przekroju nie mniejszym niż 25 x 25, blat z płyty wiórowej laminowanej, z obrzeżami ABS 0,5 mm, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa rozmiar w zakresie 3 -6 - 40 szt. Stoliki 1 osobowe regulowane 700 x 500 Stelaż metalowy wykonany z kształtownika o przekroju nie mniejszym niż 25 x 25, blat z płyty wiórowej laminowanej, z obrzeżami ABS 0,5 mm, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa rozmiar w zakresie 3-6 - 30 szt. Krzesła uczniowskie Stelaż metalowy z kształtownika o przekroju nie mniejszym niż 20 x 20 siedzisko i oparcie ze sklejki liściastej, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa Kolory stelaży odpowiednio: czerwony, zielony, niebieski. Rozmiar 4 - 40 szt. Rozmiar 5 - 46 szt. Rozmiar 6 - 44 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Dostawa mebli dla Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu, przy ul. Lompy 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoliki 2osobowe regulowane 1300 x 500 Płyta laminowana w kolorze bukowym , obrzeże PCV, stelaż metalowy wykonany z kształtownika o przekroju 35 x 35, końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa rozmiar w zakresie 3-6 - 90 szt. Krzesła Siedzisko i oparcie ze sklejki malowane lakierem bezbarwnym, stelaż metalowy wykonany z kształtownika o przekroju 25 x 25 Kolor stelaży odpowiednio: żółty, czerwony, zielony, niebieski. Rozmiar 3 - 30 szt. Rozmiar 4 - 30 szt. Rozmiar 5 - 70 szt. Rozmiar 6 - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.