eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Poznań: Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 189600 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8583100, fax 061 8551736.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. Część I zamówienia: (urządzenia komputerowe): Lp. Opis przedmiotu zamówienia Zestaw komputerowy PC - szt. 4; Zestaw komputerowy PC - szt. 8; Przenośna drukarka kolorowa - szt. 10; Notebook - szt. 18; Monitor LCD - szt. 20; Moduł pamięci do Lenovo ThinkPad Z60 - szt. 19; Moduł pamięci do HP NX6310 - szt. 15; Moduł pamięci do PC marki Datacom - szt. 4; Moduł pamięci do PC marki Vobis - szt. 3; Moduł pamięci do PC marki DTK - szt. 4; Moduł pamięci do ACER Travelmate 6492 - szt. 5; Mysz optyczna - szt. 50; 2. Część II zamówienia: (oprogramowanie) Program do tworzenia i edycji dokumentów PDF - szt. 4. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji i dostawę (sukcesywną) do siedziby Zamawiającego zlokalizowanej w Poznaniu przy ul. Strzeleckiej 2/6, w terminie do dnia 29.12.2009 roku materiałów eksploatacyjnych, oryginalnych do drukarki przenośnej wymienionej w części I zamówienia pod poz. 3 - w ilości zapewniającej ciągłość pracy i wykonanie przez 10 drukarek łącznego limitu, co najmniej 48 000 kopii czarno - białych i w kolorze formatu A4 przy 5% pokryciu - wg wydajności materiałów określonych przez producenta. 4. Miejsce dostawy: części I i II - siedziba Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Strzeleckiej 2/6. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia (minimalne wymagania) zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Pozostałe warunki określające sposób realizacji przedmiotu zamówienia określonego w punktach 1 - 4 niniejszego rozdziału zostały zawarte we wzorach umowy na każdą część zamówienia, stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. 7. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być: a) fabrycznie nowy i nieużywany, b) produktem bezpiecznym oraz spełniać wymagania Polskich Norm i europejskich wymogów bezpieczeństwa CE.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu i ich ocena. a) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu, o których mowa powyżej w ust. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, zgodnie z Rozdziałem IX SIWZ. b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg schematu: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. c) Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w punkcie 1 niniejszego rozdziału, to z zastrzeżeniem przepisu art. 26 ust. 3 i 4 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ustawy, w szczególności spółki cywilne i konsorcja: a) W odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VIII SIWZ ust. 1 punkt a) i punkt d) oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku, opisanych w ust. 1 pkt a) oraz ust. 2 i 3 niniejszego rozdziału, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków. b) W odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VIII SIWZ ust. 1 punkt b) i c), wymogi te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców, np. przez jednego z Wykonawców lub większą liczbę Wykonawców występujących wspólnie. c) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 Wykonawcy składają odpowiednio, jako np. oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 8. Dokumenty składane w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (-y) uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym i ich tłumaczenia składane są w formie oryginału lub w formie kopii dokumentu (- ów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (- y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 10. Forma dokumentów: a) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 do 3 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (do wyboru Wykonawcy). b) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 jest składane w formie oryginału. c) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie określonej w pkt a).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.poznan.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ul. Strzelecka 2/6 61- 845 Poznań.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ul. Strzelecka 2/6 61- 845 Poznań (kancelaria).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia komputerowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Zestaw komputerowy PC - szt. 4; Zestaw komputerowy PC - szt. 8; Przenośna drukarka kolorowa - szt. 10; Notebook - szt. 18; Monitor LCD - szt. 20; Moduł pamięci do Lenovo ThinkPad Z60 - szt. 19; Moduł pamięci do HP NX6310 - szt. 15; Moduł pamięci do PC marki Datacom - szt. 4; Moduł pamięci do PC marki Vobis - szt. 3; Moduł pamięci do PC marki DTK - szt. 4; Moduł pamięci do ACER Travelmate 6492 - szt. 5; Mysz optyczna - szt. 50. Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji i dostawę (sukcesywną) do siedziby Zamawiającego zlokalizowanej w Poznaniu przy ul. Strzeleckiej 2/6, w terminie do dnia 29.12.2009 roku materiałów eksploatacyjnych, oryginalnych do drukarki przenośnej wymienionej w części I zamówienia pod poz. 3 - w ilości zapewniającej ciągłość pracy i wykonanie przez 10 drukarek łącznego limitu, co najmniej 48 000 kopii czarno - białych i w kolorze formatu A4 przy 5% pokryciu - wg wydajności materiałów określonych przez producenta..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.32.34-0, 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.21.72.30-4, 30.23.21.20-1, 30.12.51.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do tworzenia i edycji dokumentów PDF - szt. 4.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.