eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cybinka › modernizacja osady leśnej w Białkowie nr 120



Ogłoszenie z dnia 2007-03-27

POZYCJA 18957

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Cybinka: modernizacja osady leśnej w Białkowie nr 120 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka, do kontaktów: Robert Taryma Mirosław Makuch, ul. Dąbrowskiego 43, 69-108 Cybinka, woj. lubuskie, tel. 068 3911307, fax 068 3911152, e-mail: Nald.Cybinka@zielonagora.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielonagora.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowiści prawnej; Inne:Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja osady leśnej w Białkowie nr 120. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Białków, gmina Cybinka, powiat słubicki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie obejmuje realizację robót budowlanych przy kompleksowej modernizacji osady leśnej w Białkowie nr 120, której realizację ze względu na sposób finansowania, zaplanowano na 3 etapy : 1.Etap 1 ( do końca 2007 roku ) : wykonanie części remontu kapitalnego budynku mieszkalnego w tym : wymiana pokrycia dachowego z dachówki cementowej na blachodachówkę i remont więźby dachowej, wymiana instalacji c.o. ( bez kotła ), wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej, remont stropu i wymiana podłogi na piętrze, wymiana stolarki okiennej w całym budynku, wymiana stolarki drzwiowej na piętrze, roboty wewnętrzne na piętrze - tynkarskie, malarskie i glazura, wyposażenie łazienki i wc na piętrze. 2.Etap 2 ( rok 2008 ) : Dokończenie remontu kapitalnego budynku mieszkalnego w tym : remont stropu i wymiana podłogi na parterze, wymiana stolarki drzwiowej na parterze, roboty wewnętrzne na parterze i w piwnicach - tynkarskie, malarskie i glazura; schody; opaska i chodniki zewnętrzne; elewacja zewnętrzna; rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego; budowa drewnika 3-komorowego o konstrukcji drewnianej. 3.Etap 3 ( I półrocze 2009 roku ) : budowa garażu dwustanowiskowego murowanego ze stropodachem krytym blachodachówką; zagospodarowanie terenu w tym : ogrodzenie zewnętrzne, utwardzone drogi dojazdowe do osadnika i drewnika, chodniki i trawniki. Uwagi : a)roboty budowlane mają być wykonywane w oparciu o Projekt techniczny opracowany przez Zakład Projektowo - Usługowy Budownictwa Kazimierza Szkwarka z Zielonej Góry ze stycznia 2007 roku, b)Zamawiający zgłosił roboty remontowe w budynku mieszkalnym i wystąpił o pozwolenie na rozbiórkę starego garażu i budowę nowego budynku garażowego i drewnika do Starostwa Powiatowego w Słubicach, tak aby stosowne decyzje administracyjne były prawomocne przed zawarciem umowy, c)instalacja elektryczna została wymieniona w całości w ramach odrębnego zamówienia publicznego ( przetarg nieograniczony z roku 2006 ), d)na wybudowanie przydomowej oczyszczalni ścieków komunalnych do budynku mieszkalnego w Białkowie nr 120, Zamawiający przeprowadzi odrębne postępowanie przetargowe w 2007 roku, e)w przypadku zwiększenia ilości środków finansowych na inwestycje budowlane, Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zmiany zakresu II i III etapu inwestycji celem przyspieszenia ostatecznego jej odbioru 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: -Wartość kosztorysowa całego zamówienia ( etapy 1+ 2 +3 ) wynosi netto ( bez VAT ) : 130 584,- euro -Wartość szacunkowa robót ujętych w I etapie inwestycji wynosi netto : 41 030,- euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,- zł Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Zielona Góra, konto nr 57 2030 0045 1110 0000 0050 4740 tytułem: \Wadium na modernizację osady leśnej w Białkowie nr 120lub w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45.ust.6 pkt.2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych), które należy złożyć w kasie Zamawiającego. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, o którym Zamawiający powiadomi oferentów na piśmie wraz z przesłaniem SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn podanych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U nr 19 poz 177 ) b)posiadają niezbędne kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia, lub dysponują osobami spełniającymi te warunki, c)posiadają odpowiednie \doświadczenie zawodowe\ tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonywali co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy gotowych budynków mieszkalnych lub remontów kapitalnych budynków mieszkalnych, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki na rachunku bankowym, lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł, e)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty min. 100 000zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymienionych powyżej dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, natomiast dla warunków doświadczenie zawodowe, oraz zdolność ekonomiczna i finansowa dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ocena punktowa według następujących zasad: 1. Ocena spełniania warunku \doświadczenie zawodowe\ : -1 robota budowlana w Wykazie o w/w minimalnej wartości i charakterze zamówienia = spełnienie warunku -za każdą następną robotę budowlaną ujętą w Wykazie i potwierdzoną referencjami = 5 pkt -maksymalna ilość punktów za spełnienie tego warunku = 50 pkt. 2. Ocena spełniania warunku \zdolność ekonomiczna i finansowa\ : -50 000,- zł = spełnienie warunku -od 50 001,- do 100 000,- zł = 5 pkt -od 100 001,- do 250 000,- zł = 10 pkt -od 250 001,- do 500 000,- zł = 15 pkt -od 500 001,- do 1 000 000,- zł = 20 pkt -powyżej 1 000 000 zł = 25 pkt. -maksymalna ilość punktów za spełnienie tego warunku = 25 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakieWwykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania wniosków; d)Zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, e)Zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, f)na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1c ( doświadczenie zawodowe ), Wykonawca przedłoży Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia i wartości min. 100 000,- zł, z podaniem ich przedmiotu, wartości netto, dat wykonania i odbiorców; uwaga : do każdego punktu wykazu należy dołączyć dokumenty podpisane przez inwestora potwierdzające, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie, ( referencje, opinie ) . g) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1d ( zdolność ekonomiczna i finansowa ), Wykonawca przedstawi oryginał zaświadczenia z banku o posiadanych środkach własnych na koncie lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 50 000,- zł . h)Wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia ( w tym również podwykonawców ), które będą wykonywać poszczególne elementy zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, do wykazu należy dołączyć kopie stosownych uprawnień; w wykazie należy podać nazwisko osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy; i)polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości minimum 100 000,- zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany ubezpieczyć teren budowy i roboty na wartość min. 600 000zł 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.