eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwilczDostawa nowej koparko - ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Kwilcz: Dostawa nowej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 18956 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego, ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz, tel. 061 2915112, fax 061 2915112 w.14.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna (zakład budżetowy).

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej koparko - ładowarki.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koparko - ładowarki spełniającej następujące wymagania: · rok produkcji 2008 · silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 90 KM, · napęd na obie osie 4 x 4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub obie osie, · most przedni wahliwy o kąt nie mniejszy niż 15o · układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie · układ hamulcowy działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewą lub prawą stroną · hydrauliczny system umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania · hydrauliczny układ stabilizacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy, · hydrauliczne szybkozłącze łyżki ładowarkowej z widłami, · instalacja hydrauliczna do zasilania młota hydraulicznego zamontowana na ramieniu kopiącym · dwusekcyjna pompa hydrauliczna o przepływie nie mniejszym niż 130l/min pozwalająca na jednoczesne łączenie wszystkich ruchów części koparkowej, · ramiona ładowarkowe w układzie równoległym z systemem samopoziomowania łyżki, · skrzynia biegów półautomatyczna lub automatyczna, 4 biegowa (przód/tył) · prędkość jazdy nie mniejsza niż 35 km/h · automatyczne blokady mechanizmów różnicowych obu mostów napędowych · błotniki kół przednich i tylnich, · kabina o poziomie hałasu nie większym niż 75 dB, wyposażona w ogrzewanie, wentylator, regulowany fotel operatora z obrotem, otwieraną tylną szybą z wycieraczką, dwa lusterka wsteczne, przyciemniane szyby, uchylne okna boczne, drzwi po obu stronach kabiny, · regulacja kierownicy, · licznik motogodzin, · sygnalizacja zanieczyszczenia filtra powietrza w kabinie operatora, · podpory tylne niezależne wysuwane hydraulicznie z regulacją luzów · zamki hydrauliczne na podporach, · część koparkowa przesuwna poprzecznie na szerokość nie mniejszą niż 1 m · ramię koparkowe o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym maksymalna głębokość kopania nie mniejsza niż 5,80 m · kąt zamykania łyżki koparkowej nie mniejszy niż 200o · łyżka koparkowa o szerokości 610 mm · udźwig na ramieniu koparkowym wysuniętym nie mniejszy niż 1200 kg · wysokość wysypu łyżki koparkowej przy wysuniętym teleskopie nie mniejsza niż 3,80 m, · łyżka ładowarkowa o pojemności nie mniejszej niż 1m3 otwierana, z zębami, montowana na szybkozłączu, · udźwig w łyżce ładowarkowej na pełną wysokość nie mniejszy niż 2 900 kg · płynna regulacja zacisku szczęki łyżki ładowarkowej, · udźwig na widłach do palet na szybkozłączu nie mniejszy niż 1900 kg · stopnie wejściowe, pedały hamulca i gazu wykonane z odlewów aluminiowych (nie korodujące) · światła halogenowe robocze oświetlające miejsce pracy (minimum 4 z tyłu i 2 z przodu), · instrukcja operatora w języku polskim, · katalog części zamiennych, · certyfikat CE, · na wyposażeniu gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, smarownica, klucz do kół, radio z odtwarzaczem CD, · światło ostrzegawcze - migające · okres gwarancji nie mniej niż 24 miesiące od momentu dostawy, bez limitu motogodzin, · wykonawca zapewni serwis gwarancyjny oraz po gwarancyjny przy czym stacja serwisowa nie może być położona dalej niż 80 km od siedziby zamawiającego, · czas reakcji serwisu nie przekraczający 24 godzin od momentu zgłoszenia, · wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi maszyny pracowników wyznaczonych przez zamawiającego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.20.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie ustala się wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, o których mowa w art. 2 pkt 11 nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia / nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: · niezgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych lub gdy jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, · jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, · zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, · wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia · zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, · który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, · nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Dodatkowe informacje dotyczące pojazdu - załącznik nr 3, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwilcz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego Kwilcz ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz (poniedziałek - piątek w godz. 7:00 - 15:00).

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego Zakład Obsługi Mienia Samorządowego Kwilcz ul. Gumna 16, 64-420 Kwilcz, pokój kierownika.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.