eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wprowadzenie nowego systemu oczyszczania wody na obiekcie kompleksu wodno-rekreacyjnego w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Koszalin: Wprowadzenie nowego systemu oczyszczania wody na obiekcie kompleksu wodno-rekreacyjnego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 18954 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o. , ul. Jedności 4, 75-501 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425794, faks 094 3425794.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zos.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzenie nowego systemu oczyszczania wody na obiekcie kompleksu wodno-rekreacyjnego w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie nowego systemu oczyszczania wody na obiekcie kompleksu wodno-rekreacyjnego w Koszalinie w rejonie ulic Gdańska, Rolna i Kopernika, działka nr 241/13 obręb 18 w Koszalinie w zakresie: 1)Ułożeniu materiału filtracyjnego w zbiornikach filtracyjnych 2)Wykonanie systemu dozowania koagulata i flokuanta przed filtrowaniem 3)Wykonanie systemu dozowania aktywnego utleniacza katalitycznego 4)Wprowadzenie falowników dla pomp recyrkulacji dla ośmiu stacji uzdatniania wody 2.Szczegółowy zakres zamówienia oraz zasady jego realizacji określa wzór umowy wraz z załącznikami (w tym opis przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa do opisu przedmiotu zamówienia i Warunki współpracy oraz korzystania z placu budowy z Generalnym Wykonawcą obiektu).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością min. jedną robotę budowlaną o wartości powyżej 1 mln zł. brutto w zakresie wykonania i uruchomienia technologii wody w kompleksie basenowym. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - sporządzonego wg zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że 1) dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (zgodne z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz 5 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych oraz realizacja min. jednej stacji uzdatniania wody w kompleksie basenowym. 2) dysponuje min. 1 osobą odpowiedzialną za technologię wody basenowej posiadającą doświadczenie w realizacji i uruchamianiu, co najmniej dwóch stacji uzdatniania wody na kompleksach basenowych Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzonego wg zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polega na zasobach Podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie wraz z informacją o zakresie i okresie udziału Podwykonawcy przy wykonywaniu zamówienia-złożone na druku stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ lub inne dokumenty zawierające wymagane informacje

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji na roboty nie krótszy niż 60 m-cy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty w następującym zakresie: 1) wprowadzenia zmian do Dokumentacji Projektowej zgodnie z § 3 ust. 6 Umowy, 2) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa; 3) wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY, na warunkach określonych w niniejszej Umowie; 4) odstąpienia przez ZAMAWIAJĄCEGO od realizacji części robót objętych Przedmiotem Umowy, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których ZAMAWIAJĄCY nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania w rezultacie którego zawarto Umowę, a które powodują że wykonanie Przedmiotu Umowy bez ograniczenia zakresu robót, powodowałoby dla ZAMAWIAJĄCEGO niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji Przedmiotu Umowy i związane z tym nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zos.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie - sekretariat ul. Jedności 4 75-401 Koszalin. Cena za SIWZ -pięćset PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie - sekretariat ul. Jedności 4 75-401 Koszalin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.