eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › DOSTAWA NOWYCH KOMPUTERÓW I DRUKAREK DLA JEDNOSTEK RDLP W SZCZECINKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Szczecinek: DOSTAWA NOWYCH KOMPUTERÓW I DRUKAREK DLA JEDNOSTEK RDLP W SZCZECINKU
Numer ogłoszenia: 189530 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku , ul. Mickiewicza 2, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726300, faks 094 3726301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOWYCH KOMPUTERÓW I DRUKAREK DLA JEDNOSTEK RDLP W SZCZECINKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA NOWYCH KOMPUTERÓW DLA JEDNOSTEK RDLP W SZCZECINKU, wyprodukowanych nie wcześniej niż w styczniu 2013 r. Opis: 1. Komputer stacjonarny All In one: szt. 122 w tym: - z tradycyjną klawiaturą i myszką: szt. 78 - z klawiaturą i myszką bezprzewodową: szt. 44 2. Notebook z matrycą 15 : szt. 10 3. Notebook z matrycą 15 z klawiaturą numeryczną: szt. 8 4. Notebook z matrycą 15 ze stacją dokującą: 3 5. Notebook z matrycą 15 ze stacją dokującą z klawiaturą numeryczną: szt. 9 DOSTAWA NOWYCH DRUKAREK DLA JEDNOSTEK RDLP W SZCZECINKU, wyprodukowanych nie wcześniej niż w październiku 2012 r. Opis: 1. Drukarka laserowa sieciowa mono A4: szt. 5 2. Drukarka laserowa kolor A4: szt. 6 3. Urządzenie wielofunkcyjne: szt. 5 4. Drukarka atramentowa A4: szt. 6 5. Drukarka atramentowa A3: szt. 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 13 000.00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 200.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-06-07 do godz. 08:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Szczecinek 22 2030 0045 1110 0000 0033 0770; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    1. Zamawiający wymaga przedłożenia: - opisu oferowanego sprzętu w załączniku pt. Parametry techniczne oferowanego sprzętu. Niedopuszczalnym jest przepisanie wymagań zamawiającego. - oświadczenia o przyjęciu warunków serwisu gwarancyjnego, tj. serwis gwarancyjny realizowany w miejscu instalacji sprzętu przez 3-lata na komputery, drukarki laserowe i urządzenie wielofunkcyjne, oraz 1 rok na drukarki atramentowe; czas reakcji na zgłoszenie 1-2 godzin, czas naprawy zgodnie z przedstawionymi wymaganiami w specyfikacji technicznej. W przypadku braku możliwości naprawy w wyznaczonym terminie konieczność podstawienia sprzętu zastępczego. W przypadku oferowania serwisu producenta konieczna będzie rejestracja sprzętu i przedstawienie zamawiającemu stosownej informacji o przyjęciu warunków zamawiającego. 2.Zamawiający wymaga przedłożenia: 2.1. Oświadczenia o sposobie sprawowania serwisu zawierające: a) Wskazanie serwisanta, w przypadku świadczenia serwisu przez firmę trzecią konieczne jest załączenie dokumentów poświadczających przyjęcie warunków serwisowych wymaganych przez zamawiającego (czas reakcji, czas naprawy, sprzęt zastępczy, naprawa w miejscu instalacji), b) Formę zgłaszania - fax, mail, nr telefonu, c) Potwierdzenie czasu reakcji na zgłoszenie, d) Potwierdzenie wymganego czsu nprawy lub sprzęt zastępczy. 2.2. Instrukcji użytkownika sprzętu w języku polskim, 2.3. Opis zainstalowanego systemu w języku polskim, 2.4. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada status partnera firmy, której sprzęt oferuje. 3. Zamawiający wymaga przedłożenia Certyfikatów wymienionych w specyfikacjach technicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku, ul. Mickiewicza 2, 78-400 Szczecinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria biura RDLP w Szczecinku [bud. C], ul. Mickiewicza 2, 78-400 Szczecinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: 1. zawarcia umowy ramowej, 2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. zamówień uzupełniających..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA NOWYCH KOMPUTERÓW DLA JEDNOSTEK RDLP W SZCZECINKU, wyprodukowanych nie wcześniej niż w styczniu 2013 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny All In one: szt. 122 w tym: - z tradycyjną klawiaturą i myszką: szt. 78 - z klawiaturą i myszką bezprzewodową: szt. 44 2. Notebook z matrycą 15 : szt. 10 3. Notebook z matrycą 15 z klawiaturą numeryczną: szt. 8 4. Notebook z matrycą 15 ze stacją dokującą: 3 5. Notebook z matrycą 15 ze stacją dokującą z klawiaturą numeryczną: szt. 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA NOWYCH DRUKAREK DLA JEDNOSTEK RDLP W SZCZECINKU, wyprodukowanych nie wcześniej niż w październiku 2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka laserowa sieciowa mono A4: szt. 5 2. Drukarka laserowa kolor A4: szt. 6 3. Urządzenie wielofunkcyjne: szt. 5 4. Drukarka atramentowa A4: szt. 6 5. Drukarka atramentowa A3: szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.