Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-04
Warszawa: Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych.
Nr 1/WA/PN/2016
Numer ogłoszenia: 1894 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych. Nr 1/WA/PN/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej do obiektów Centrum Usług Logistycznych. 1) Asortyment szczegółowo określono w załącznikach od nr 1a do nr 1d do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla poszczególnych części..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Część nr 1: 3 500,00 zł, słownie: trzy tysiące pięćset złotych zero groszy, Część nr 2: 2 500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych zero groszy, Część nr 3: 4 500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset złotych zero groszy, Część nr 4: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy wraz z formularzami cenowymi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
12.1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy załączniku nr 4 do SIWZ. 12.2. Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2016 godzina 10:30, miejsce: Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, sekretariat, pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1 do niżej wymienionych obiektów: Ośrodek Szkoleniowo- Wypoczynkowy w Dziwnowie, położony przy ul. Kpr Koniecznego 13, 72-420 Dziwnów, Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Międzyzdrojach, położony przy ul. Krótkiej 1, 72-500 Międzyzdroje, Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Świnoujściu, położony przy ul. Słowackiego 4/6, 72-600 Świnoujście, Bursa CUL w Szczecinie, położona przy ul. Sierpowej 4, 70-016 Szczecin, Hotelik Słowiański w Szczecinie położony przy ul. Potulickiej 1, 70-233 Szczecin, Stacja Paliw w Gorzowie Wlkp., położona przy ul. Wróblewskiego 4, 66-400 Gorzów Wlkp, Zespół Obiektów Olimpia i Jowisz w Poznaniu, położonych odpowiednio przy ul. Taborowej 8, 60-790 Poznań oraz przy ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2 do niżej wymienionych obiektów: Bursa Savoy we Wrocławiu, położona przy Pl. Kościuszki 19, 50-027 Wrocław, Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Olimp w Szklarskiej Porębie położony przy ul. 1-go Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba, Bursa CUL w Opolu, położona przy ul. Gospodarczej 8, 45-759 Opole, obiekt Dafne w Zakopanem, położony przy ul. Jagiellońskiej 30, 34-500 Zakopane i Pod Kozińcem położony przy ul. Broniewskiego 10 a, 34-500 Zakopane, Ośrodek Szkoleniowo- Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku, położony przy ul. Zdrojowej 21, 38-610 Polańczyk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 3 do niżej wymienionych obiektów: Hotel KARAT w Warszawie, położony przy ul. Słonecznej 37, 00-789 Warszawa, Hotel ŁAZIENKOWSKI w Warszawie, położony przy ul. 29 Listopada 3 B, 00-465 Warszawa Lotnisko Warszawa-Babice położony przy ul. Gen. Bryg. S. Kaliskiego 57, 00-476 Warszawa, Zespół Burs, położonych przy ul. Włochowskiej 25/33, 03-336 Warszawa, ul. Pytlasińskiego 17, 00-777 Warszawa oraz w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44, 05-500 Piaseczno..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 4 do niżej wymienionych obiektów: Ośrodka Szkoleniowo- Wypoczynkowy Kaper w Juracie, położony przy ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata Bursa Landor w Olsztynie, położona przy ul. Dąbrowszczaków 25, 10-540 Olsztyn, Ośrodek Szkoleniowo- Rekreacyjny w Ustce-Uroczysku, 76-270 Ustka,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do zmywarek oraz drobnego sprzętu do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa kosmetyków dla kierunku Kosmetologia
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawy środków czystości i higieny
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





