Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Poświętne: WYKONANIE DOCIEPLENIA ŚCIAN I KOLORYSTYKI ELEWACJI BUDYNKU URZĘDU GMINY W POŚWIĘTNEM
Numer ogłoszenia: 189492 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Poświętnem, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, woj. mazowieckie, tel. 025 7520390 w. 24, fax 025 7520390 w. 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: poswietne.bip-e.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DOCIEPLENIA ŚCIAN I KOLORYSTYKI ELEWACJI BUDYNKU URZĘDU GMINY W POŚWIĘTNEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie robót ogólnobudowlanych polegających na wykonaniu ocieplenia ścian budynku i kolorystyki elewacji budynku Urzędu Gminy, zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem. a) szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają Załącznik nr 8 do SIWZ - przedmiar robót oraz Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt ocieplenia i kolorystyki elewacji budynku Urzędu Gminy (do pełnego wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. nr 6, codziennie w godz. 8:00 - 14:00. b) warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. c) oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45430000 -7 roboty remontowe i renowacyjne, 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na każdą pracę objętą zamówieniem, licząc od dnia ich odbioru. 6. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali co najmniej 1 zadanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia, wraz z potwierdzoną za zgodność kopią jego uprawnienia właściwego dla funkcji, którą ma pełnić, oraz kopią wpisu w zakresie jego przynależności do właściwej Izby Zawodowej; jak również osobami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia(Druk ZP - 17). W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Co najmniej jedna robota budowlana wymieniona w wykazie musi polegać na wykonaniu ocieplenia budynku i wykonaniu kolorystyki elewacji, o wartości prac co najmniej równej kwocie 170 000,00 zł /brutto/, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 1.5 Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1.4) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi (konstrukcyjno-budowlanej) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy, oraz aktualne zaświadczenie tej osoby o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Do w/w dokumentów należy dołączyć oświadczenie kierownika Wg. załącznika nr 7 do SIWZ. 1.7 Ogólną informację o firmie - załącznik nr 6 do SIWZ. 1.8 Parafowany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 1.9 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2.0 W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo/a. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poswietne.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne pok. 6 (parter)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne pok. 17 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI POŚWIĘTNE
więcej: przetargi POŚWIĘTNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z budową wiaty śmietnikowej, budową placu rekreacyjnego, placu zabaw wraz z zagosp. terenu i infrast. towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie (powtórka)
- Modernizacja (remont i przebudowa infrastruktury edukacyjnej) budynku ZSL w Słubicach
- Remont toalet w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
więcej: Pokrywanie podłóg i ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.