Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Milicz: Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu.
Numer ogłoszenia: 189459 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu , ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 38 41 338, faks 0-71 38 42 152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspmilicz.dl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego, samochodu specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego typu pick-up z napędem 4x4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9 Pojazdy specjalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia objęty jest 7% stawką podatku VAT dla pojazdów specjalnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE WYMAGA wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 Prawa Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. VI. 3.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.Dokumenty, o których mowa w pkt.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt.4 stosuje się odpowiednio. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania 1.Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspmilicz.dl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
ul. Powstańców Wielkopolskich 3
56-300 Milicz
tel: 071 38 41 338; fax: 071 38 42 152.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu ul. Powstańców Wielkopolskich 3 56-300 Milicz tel: 071 38 41 338; fax: 071 38 42 152.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- WYMIANA OKIEN W CZĘŚCI GOSPODARCZEJ INTERNATU TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
- "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD POWIATU MILICKIEGO"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynków Powiatu Milickiego"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Armii Krajowej w Miliczu obejmująca budowę rzutni do pchnięcia kulą, skoczni do skoku w dal oraz 4 torowej bieżni"
- Remont łazienek 9 szt. I piętro, 9 szt. II piętro (9 pionów) budynek A
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Samochód dla Ochotniczej Straży Pożarnej zad. 2025/07 w ramach Łomiankowskiego Mechanizmu Partycypacyjnego
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szyszkowie
- Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM - 6 SZT W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE - ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"
- "Poprawa bezpieczeństwa w obszarze transgranicznym Polski i Ukrainy w zakresie ratownictwa - zakup i dostawa jednej łodzi"
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.