Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-12
Suwałki: Dostawa samochodów 9-osobowowych
Numer ogłoszenia: 189436 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ , ul. Mickiewicza 11, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662268, faks 087 5662268.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wsprsuw.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów 9-osobowowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. 9-osobowych samochodów dla WSPR SP ZOZ Suwałki. Szczegółowy opis techniczny i zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ Dodatkowo Zamawiający wymaga dla przedmiotu zamówienia: 4 szt. opon zimowych z felgami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: a) wniesienie wadium jest obowiązkowe b) wadium należy wnieść zgodnie z art.45 ustawy z dn. 29.01.2004r. PZP c) wysokość wadium wynosi: wynosi - 4.000,00 zł,III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Akceptują 30 dniowy termin płatności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i formularze (zał. nr 1, 2, 3,4,5 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 4. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Serwis - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ Suwałki
ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ Suwałki - Sekretariat ul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Remont dróg powiatowych nr 1099B, nr 1118B, nr 1131B, nr 1184B
- Zakup koparko-ładowarki
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach
- Czyszczenie i ocena stanu technicznego separatorów.
- Dostawa urządzeń i systemów zabezpieczających sieć typu UTM wraz z akcesoriami oraz usługą konfiguracji, wdrożenia i szkoleniem administratorów na potrzeby PUZ w Suwałkach
- Roboty remontowe w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z realizacją projektu "Małopolskie centra usług społecznych"
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU 9-OSOBOWEGO (8+1) TYPU MINIBUS, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ OSOBY NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Zawadzkie
- Dostawa pojazdu ciężarowego do 3,5 t z możliwością przewozu sześciu osób do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup samochodu typ Bus 9-cio osobowy, realizowany w ramach projektu pn. "Mobilny GOKiR Wilkasy "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.