Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Złotoryja: Dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 189427 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., Aleja Miła 2, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783137, fax 076 8783682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem na plac budowy wskazany przez Zamawiającego materiałów budowlanych do wykonania przebudowy-adaptacji pomieszczeń budynku stolarni na pomieszczenia biurowe. Szczegółowy wykaz materiałów zawiera SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - 44.11.10.00 44.11.11.00 - 44.11.11.00 44.11.12.00 - 44.11.12.00 44.11.22.00 - 44.11.22.00 44.11.41.00 - 44.11.41.00 42.13.00.00 - 42.13.00.00 42.13.11.10 - 42.13.11.10 Oryginalny kod CPV: 31.21.13.10 - Wyłączniki Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.13.10 - Wyłączniki 32.21.41.20 - 32.21.41.20 Oryginalny kod CPV: 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda Oryginalny kod CPV: 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe Oryginalny kod CPV: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 14.62.20.00 - 14.62.20.00 44.16.30.00 - 44.16.30.00 44.19.00.00 - 44.19.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium 4000 złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: 1. Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymogi zawarte w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta ostateczna pod rygorem jej odrzucenia bądź wykluczenia Oferenta z postępowania przetargowego musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) pisemne oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 2.1 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków, e) oświadczenie, że Oferent nie zalega z opłaceniem składek lub opłat na ubezpieczenie społeczne, f) wykaz zamówień zrealizowanych przez Oferenta w ciągu ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) podobnych do przedmiotu zamówienia i wartości - dołączyć minimum 3 szt. dokumentów potwierdzających (referencje, opinie itp.), (załącznik nr 3 do SIWZ), g) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje Oferent lub jakim może dysponować, (załącznik nr 4 do SIWZ), h) wypełniony i zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), i) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - dokumenty określone w pkt.8.2 b-e SIWZ dotyczą każdego ze wspólników, j) w przypadku składania wspólnej oferty o udzielenie zamówienia przez konsorcjum, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w którym wskazany jest pełnomocnik do reprezentowania Oferentów w postępowaniu z wyszczególnieniem wszystkich konsorcjantów. k) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ł) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, ze Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia. m) oryginał lub kserokopia dowodu lub dokumentu wniesienia wadium Kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. aleja Miła 2 59-500 Złotoryja (pokój Nr 7).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. aleja Miła 2 59-500 Złotoryja (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO W ZŁOTORYI
- Budowa awaryjnego zbiornika do sieci wodociągowej. Część 1 wykonanie i dostawa zbiornika
- Utworzenie sali operacyjnej dla organów ochrony ludności oraz zespołu zarządzania kryzysowego w zakresie bezpieczeństwa, jak i skuteczności działań
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa SPRZĘTU i WYPOSAŻENIA w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec".
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- Zakup: sprzętu komunikacyjnego, agregatów prądotwórczych, mobilnego sprzętu oświetleniowego, namiotu ratowniczego, zestawów AED w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
- Realizacja Programu OLIOC w 2025 roku - Zlecone
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





