Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Malbork: Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej wraz z adaptacją na cele mieszkalno - administracyjne poddasza Domu Pomocy Społecznej w Malborku, ul. Słowackiego 45 - Roboty dociepleniowe elewacji
Numer ogłoszenia: 189414 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Słowackiego 45, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2722873, fax 055 2722873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmalbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej wraz z adaptacją na cele mieszkalno - administracyjne poddasza Domu Pomocy Społecznej w Malborku, ul. Słowackiego 45 - Roboty dociepleniowe elewacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej wraz z adaptacją na cele mieszkalno - administracyjne poddasza Domu Pomocy Społecznej w Malborku, ul.Słowackiego 45 - Roboty dociepleniowe elewacji.
Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Wysokość i zasady wnoszenia wadium zostały określone w rozdziale XII SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD OFERENTÓW:
1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające:
a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych SIWZ
b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe
2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem, niekaralność (na podstawie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego), nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS).
3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: pod uwagę będą brane oferty, do których załączono: oświadczenie o zatrudnianiu w ciągu ostatnich 3 lat średniorocznie co najmniej 10 pracowników oraz oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. pod uwagę będą brane oferty do których załączono aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia:
- co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane.
4. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego: pod uwagę będą brane oferty, w których: wykazano i udokumentowano (np. referencje ) nie mniej niż jedno zamówienie w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia tj. robót dociepleniowych wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat o powierzchni min. 800 m2 - roboty związane z budową, remontem, modernizacją kubaturowych obiektów budowlanych.
5. W zakresie sytuacji ekonomicznej, finansowej i zapewniającej wykonanie zamówienia: pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca udokumentuje, że:
a) posiada średni przychód za ostanie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł,
b) jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, tzn. pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano posiadanie obrotowych środków finansowych lub zdolność kredytową tzn. możliwość dostępu do środków na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł. (słownie : dwieście pięćdziesiąt tysięcy złoty),
c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców punkty 1 b, 3, 4, 5 a-c, sprawdzane będą łącznie (pod uwagę będzie brany łączny potencjał oferentów składających ofertę wspólną). Punkty 1 a i 2 - sprawdzane będą indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną (każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń).
Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
OŚWIADCZENIA:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
DOKUMENTY:
1. Kserokopia dowodu wpłacenia (wniesienia) wadium przetargowego.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć:
a) umowę - regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która w sposób jednoznaczny określać będzie między innymi:
- cel gospodarczy
- przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia
- oznaczenie czasu trwania umowy obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi
- zasady reprezentacji - wskazanie pełnomocnika ( lidera ) do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia
- zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej ( art. 369 KC ) za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia
- wykluczenie wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu rękojmi, gwarancji
- zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego
b) umowę spółki cywilnej jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (dotyczy sytuacji gdy ofertę podpisuje osoba(y) inna(e) niż wymienione w dokumencie określonym w Rozdziale IX ust. B pkt 2 SIWZ).
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 oraz w art. 24 ust. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
9. Wykaz ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
10. Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - według wymagań określonych w Rozdziale VIII ust.2 pkt 2.3 SIWZ.
11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych zbliżonych co do charakteru do robót budowlanych objętych zamówieniem, według wzoru podanego w załączniku nr 8 do SIWZ. Przy sporządzaniu wykazu należy uwzględnić wymagania zawarte w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2.4 SIWZ.
12. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w pkt. 11 zostały wykonane należycie (referencje).
13. Sprawozdanie finansowe za lata 2005, 2006, 2007, a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - informacja finansowa za lata 2005, 2006, 2007 określająca obroty, zysk netto oraz zobowiązania i należności ogółem, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
14. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż w 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
15. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
16. Propozycja wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego szczegółowo terminy realizacji robót oraz etapy fakturowania.
17. Szczegółowy kosztorys ofertowy, określający cenę oferty. Sposób opracowania kosztorysu ofertowego i obliczenia tej ceny zawarto w Rozdziale XVI SIWZ.
Uwaga: W przypadku gdyby według wykonawcy, oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmalbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Słowackiego 45
82-200 Malbork
.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej
ul. Słowackiego 45
82-200 Malbork
Pokój numer 101 - Sekretariat (I p.)
.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup sprzętu i środków ochrony na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Malborskiego
- Świadczenie usług w zakresie realizacji wsparcia psychologicznego w projekcie "Sieć wsparcia migrantów w powiecie malborskim"
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich 22.BLT w Malborku
- Dostawa warzyw i owoców dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM
- "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Malbork"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





