eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Modernizacja pomieszczeń strychowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Złocieniec: Modernizacja pomieszczeń strychowych
Numer ogłoszenia: 189408 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Złocieńcu, ul. Kańsko 1, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 36 71 222, 36 71 233, fax 0-94 3671222 wew. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń strychowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja pomieszczeń strychowych - zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. a.) Zamówienie obejmuje roboty: budowlane (rozbiórki, wykucia i zamurowania, wymiana okien, posadzki, tynki, okładziny, malowanie, sufity, wywóz gruzu itp); wewnętrzne instalacje wod.-kan. (demontaże, instalacja wody zimnej, ciepłej, kanalizacja sanitarna); wewnętrzna instalacja elektryczna; wykonanie badań instalacji elektrycznej przez uprawnione osoby zgodnie z obowiązującymi przepisami. b.)Szczegółowy zakres i obmiar robót znajduje się w kosztorysie ślepym (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.11.20.00 - Usługi rozbudowy nieruchomości innych niż mieszkalne Kod CPV wg słownika 2008: 70.11.20.00 - Usługi rozbudowy nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. Złożą ważną i odpowiednią ofertę razem z wymaganymi dokumentami. 2. Osoby kierujące (Kierownik budowy) pracami budowlanymi muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego. 3. Wykonali co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane zrealizowane w okresie ostatnich 3 ech lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzający, iż Oferent posiada niezbędne doświadczenie i potencjał techniczny do realizacji niniejszego zamówienia. Każda robota zostanie uznana przez Zamawiającego jeśli będzie odpowiadać zakresem takim jak przedmiot zamówienia, a jej wartość będzie stanowić nie mniej niż 90 % ceny ofertowej brutto. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Są wiarygodnym wykonawcą zamówienia, ze względu na warunki wymienione w art.22 ust. 1 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 1. 2. Aktualny wyciąg z Rejestru handlowego lub inny odpowiedni dokument upoważniający oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawiony nie później niż 6 miesięcy przed datą składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. W przypadku spółki cywilnej - umowę spółki dołączyć do oferty oraz dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, a działającej w imieniu osób lub osoby wymienionych w dokumencie określonym w punkcie III.2 SIWZ. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. 4. Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne . 5. Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu z uiszczeniem podatków. 6. Podanie osoby z imienia i nazwiska, który będzie pełnił funkcję Kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej, kierownika robót w specjalności instalacji elektrycznych, kierownika robót w specjalności instalacji sanitarnych wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenia na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 7. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 3-ech lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia potwierdzający, iż Oferent posiada niezbędne doświadczenie i potencjał techniczny do realizacji niniejszego zamówienia, potwierdzony dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie muszą zawierać zakres, wartość oraz daty i miejsca wykonania potwierdzone przez inwestora, że roboty te zostały wykonane należycie. Każda robota zostanie uznana przez Zamawiającego jeśli będzie odpowiadać zakresem takim jak przedmiot zamówienia, a jej wartość będzie stanowić nie mniej niż 90 % ceny ofertowej brutto. 8. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. 9. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1, 2 ustawy; Tekst oświadczenia podano w p.3 druku oferty- załącznik nr 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkansk.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu; ul. Kańsko 1; 78-520 Złocieniec.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Świetlica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.