eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpalenicaUbezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Opalenica: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia NNW, ubezpieczeń komunikacyjnych.
Numer ogłoszenia: 189385 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Opalenicy, ul. 3 Maja 1, 64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie, tel. 061 4477281, fax 061 4477270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia NNW, ubezpieczeń komunikacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia NNW, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Miejski w Opalenicy, ul. 3 Maja 1, 64-330 Opalenica, 2. Szkoła Podstawowa Dakowy Mokre, ul. Szkolna 8, 64-330 Opalenica, 3. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opalenicy, ul. Gimnazjalna1, 64-330 Opalenica, 4. Szkoła Podstawowa im. Bernarda Chrzanowskiego w Wojnowicach, ul. Poznańska, 64-330 Opalenica, 5. Szkoła Podstawowa im. Powstańców Ziemi Opalenickiej, Urbanowo 37, 64-330 Opalenica, 6. Szkoła Podstawowa w Kopankach, 64-330 Opalenica, 7. Zespół Szkół w Opalenicy, ul. Gimnazjalna 1, 64-330 Opalenica, 8. Szkoła Podstawowa im. A. i Wł. Niegolewskich, ul. Poznańska 37, 64-330 Opalenica, 9. Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, ul. 3 Maja 1, 64-330 Opalenica, 10. Przedszkole nr 1, Os. Centrum 11, 64-330 Opalenica, 11. Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury Taklamakan, Os. Centrum 11, 64-330 Opalenica, 12. Szkoła Podstawowa im. A. i Wł. Niegolewskich w Rudnikach, 64-330 Opalenica, 13. Szkoła Podstawowa w Porażynie, Porażyn 7, 64-330 Opalenica, 14. Przedszkole w Wojnowicach, ul. Poznańska 48, 64-330 Opalenica, 15. Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Opalenica, Os. Centrum 11, 64-330 Opalenica, 16. Gimnazjum im. Gen. K. Sosnkowskiego, ul. Farna 5, 64-330 Opalenica, 17. Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wyzwolenia 27, 64-330 Opalenica.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.30.00.00 - Usługi ubezpieczeń i fundusze emerytalno - rentowe, z wyłączeniem obowiązkowego ubezpieczenia społecznego Kod CPV wg słownika 2008: 66.50.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe i emerytalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy, 3.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę o ile jest konieczne, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opalenica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Opalenicy, 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1, pokój nr 32..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Opalenicy, 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1, pokój nr 32..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nazwa nadana zamówieniu nr 1 - Ubezpieczenia: odpowiedzialności cywilnej, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, kradzieży zwykłej, szyb od stłuczenia, mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia NNW, ubezpieczenia komunikacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia dotyczy wszystkich jednostek i obejmuje: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku Ubezpieczenie kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie NNW sołtysów, Ubezpieczenie NNW skazanych wykonujących prace społecznie użyteczne, Ubezpieczenie NNW OSP (wersja bezimienna), Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia NNW członków OSP w wersji imiennej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia obejmuje: ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (w wersji imiennej).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.