Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Tomaszów Mazowiecki: Wykonanie audytów wraz z warunkami technicznymi oraz studium wykonalności dla przedsięwzięcia pn: Wdrożenie infrastruktury informacji przestrzennej wspomagającej zarządzanie i świadczenie e-usług publicznych w Powiecie Opoczyńskim i Powiecie Tomaszowskim
Numer ogłoszenia: 189381 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytów wraz z warunkami technicznymi oraz studium wykonalności dla przedsięwzięcia pn: Wdrożenie infrastruktury informacji przestrzennej wspomagającej zarządzanie i świadczenie e-usług publicznych w Powiecie Opoczyńskim i Powiecie Tomaszowskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów na terenie Powiatu Tomaszowskiego i Powiatu Opoczyńskiego oraz studium wykonalności dla projektu partnerskiego pn: Wdrożenie infrastruktury informacji przestrzennej wspomagającej zarządzanie i świadczenie e-usług publicznych w Powiecie Opoczyńskim i Powiecie Tomaszowskim, planowanego do złożenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII - Infrastruktura dla Usług Społecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 1a do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem: a) co najmniej jedną inwentaryzację aktualnego stanu zbiorów danych PZGiK(Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego) zgromadzonych w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej określającą stopień i zakres informatyzacji zasobów źródłowych oraz przystosowanie ich do aktualnie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie zbiorów danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, o której mowa w art. 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm,) b) co najmniej jedno opracowanie dotyczące przeprowadzenia inwentaryzacji lub audytu systemów teleinformatycznych i oprogramowania służącego do prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz geoportalowego, c) co najmniej jedno opracowanie dotyczące warunków technicznych obejmujących modernizację lub budowę baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w oparciu o rozporządzenie z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 542 z późn. zm,), d) co najmniej jedno Studium Wykonalności z zakresu projektów dla Społeczeństwa Informacyjnego w ramach Programów Operacyjnych finansowanych środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w perspektywie finansowej 2007 - 2013, obejmujących tworzenie infrastruktury informacji przestrzennej (sprzęt, bazy danych i systemy informacji przestrzennej), które pozytywnie przeszły weryfikacje i zostały skierowane do realizacji, e) co najmniej jeden projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków obejmujących dowolna jednostkę administracyjną samorządu terytorialnego w oparciu o obowiązujące przepisy prawne lub świadczyli usługę inspektora nadzoru nad modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz budową baz danych BDOT500 (Baza Danych Obiektów Topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000) i GESUT (Geodezyjna Ewidencja Sieci Uzbrojenia Terenu), prowadzonych w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, f) co najmniej jedną dokumentację techniczną o charakterze projektu funkcjonalno - użytkowego lub projektu technicznego obejmujących podobny zakres do przedmiotu niniejszego zamówienia, g) inwentaryzację i projekt dostosowania baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego do obowiązujących przepisów prawnych, Wymienione usługi mogły być wykonane w ramach jednego lub więcej zamówień. Wykonawca na potwierdzenie w/w warunków przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, co najmniej: a) jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi określonymi w art. 43 pkt 1 u. PGiK, b) jedną osobą z uprawnieniami zawodowymi określonymi w art. 43 pkt 2 u. PGiK, c) dwoma osobami posiadającymi umiejętność obsługi oprogramowania: - EWMAPA, - EWOPIS, - OŚRODEK8, - EGBV, potwierdzoną certyfikatem producenta oprogramowania d) jedną osobą posiadającą odpowiedni certyfikat wystawiony przez organizację certyfikującą uprawnioną do certyfikacji w zakresie właściwym dla danej metodologii zarządzania projektami, np. PRINCE2 lub równoważnej wg metodologii PRINCE2*: *(Warunkiem równoważności dla metodyki PRINCE2 jest podejście procesowe do zarządzania projektem tj. zaoferowanie metodyki, która definiuje szczegółowo osiem procesów najwyższego rzędu, które z kolei dzielą się na podprocesy: - Strategiczne zarządzanie projektem. - Planowanie. - Uruchamianie Projektu/Przygotowanie Założeń Projektu. - Inicjowanie projektu. - Sterowanie zadaniem . - Zarządzanie Wytwarzaniem Produktów. - Zarządzanie Zakresem Zadania. - Zamykanie Projektu Do oferty należy dołączyć wykaz osób spełniających ww. warunki. Dopuszcza się łączenie przez jedną osobę wymienionych doświadczeń i kwalifikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul. Św.Antoniego 41
97-200 Tomaszów Mazowiecki
pokój nr 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2016 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Św.Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki KANCELARIA - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane jest złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla Usług Społecznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: "Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Trybunalskim oraz Inspektoratu ZUS w Radomsku"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu tomaszowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu i termomodernizacji dachu Pawilonu II przy ulicy Wyspiańskiego 21 Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku
- Przeprowadzenie audytu KRI, aktualizację i wdrożenie SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z cyberbezpieczeństwa związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej wyposażenia 3 nieruchomości zarządzanych przez ZGM - Pabianice w instalację gazową
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





