eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › sukcesywna dostawa warzyw, owoców świeżych i przetworzonych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Kielce: sukcesywna dostawa warzyw, owoców świeżych i przetworzonych.
Numer ogłoszenia: 189365 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160969 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa warzyw, owoców świeżych i przetworzonych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców świeżych i przetworzonych według podziału na części wymienione w pkt. 4 s.i.w.z.. 3.2. Czas realizacji złożonego zamówienia - 3 dni robocze. 3.3. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt dostawcy) w godz. od 7:00 do 13:00 w dniach poniedziałek - czwartek. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godz. dostawy). Wraz z dostawą Zamawiający żąda faktury - (brak dokumentu faktury będzie skutkowało nieprzyjęciem towaru przez Zamawiającego). 3.4. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowej wymiany danych produktów i dostarczenia ich na własny koszt - w terminie 1-go dnia roboczego do godz. 13:00. 3.5. Niżej wymienione załączniki stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1. załącznik nr 1 - (formularze ofertowe poszczególnych części) - Formularz ofertowy nr 1-1-1 - ziemniaki jadalne - Formularz ofertowy nr 1-1-2 - warzywa świeże w I gatunku Formularz ofertowy nr 1-1-3 - kiszonki Formularz ofertowy nr 1-1-4 - owoce świeże Formularz ofertowy nr 1-1-5 - owoce przetworzone Formularz ofertowy nr 1-1-6 - warzywa przetworzone 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp - nr 2 3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - nr 3 4.załącznik nr 4 - umowa (załącznik nr 4-4-1, 4-4-2 - dotyczy części I i II) oraz (załącznik nr 4-4 -3, 4-4-4, 4-4-5, 4-4-6 dotyczy części III, IV, V, VI) . 1.Opis części zamówienia: 4.1. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 4.2. Część I - Dostawa ziemniaków jadalnych zgodnie z Polską Normą (PN-75R-47450),w ilości - 230 000 kg. Częstotliwość dostaw - nie częściej niż dwa razy w miesiącu, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. W części I - ej. - utrzymanie stałej ceny - 6 m-cy. Umowa zostanie zawarta od 28.10.2009r. do 27.10.2010r. Zmiana ceny dostaw w części pierwszej może nastąpić na Wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, potwierdzona podpisanym przez strony aneksem do umowy, jeden raz na 6 m-cy. . Po okresie niezmienności cen (6 m-cy) może nastąpić ich zmiana pod warunkiem że: cena po podwyżce dostarczanych produktów będzie niższa o 20% od najniższej ceny hurtowej obowiązującej na Świętokrzyskim Rynku Hurtowym w Kielcach ul. Magazynowa 4. cena po obniżce dostarczanych produktów będzie niższa o 20% od najwyższej ceny hurtowej obowiązującej na Świętokrzyskim Rynku Hurtowym w Kielcach ul. Magazynowa 4. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o zmianie ceny z wyprzedzeniem co najmniej 10 dni roboczych. Wraz z aneksem o podniesienie cen Wykonawca jest zobowiązany przedstawić aktualny cennik obowiązujący na Świętokrzyskim Rynku Hurtowym w Kielcach ul. Magazynowa 4. Zamówiony towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia, musi być świeży o dobrym smaku. 4.3. Część II - Dostawa warzyw w I gatunku oraz ilościach nw: - pietruszka korzeń PN-R-75370 - 20 000 kg, - por PN/R-91R-75368 - 5 000 kg, - seler PN/R-729137-24 - 15 000 kg, - burak ćwikłowy PN-R-72R-75360- 25 000 kg, - marchew PN-84R-75358- 35 000 kg, - cebula PN-87R-75357- 15 000 kg, - kapusta biała (kamienna głowa) PN-72R-75362- 13 000 kg, - kapusta czerwona PN-72R-75362 - 7 000 kg, - fasola JAŚ - 3 000 kg, - groch łuskany suszony - 3 000 kg, - pomidor - 8 000 kg, - kalafior - 3 000 kg, - ogórek świeży - 7 000 kg. Dostawa ww warzyw - nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Dostawa produktów tj. ogórek świeży, pomidor, kalafior - w okresie wegetacji gruntowej. W części II - ej. - utrzymanie stałej ceny - 6 m-cy. Umowa zostanie zawarta od 28.10.2009r. do 27.10.2010r. Zmiana ceny dostaw w części pierwszej może nastąpić na Wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, potwierdzona podpisanym przez strony aneksem do umowy, jeden raz na 6 m-cy. . Po okresie niezmienności cen (6 m -cy) może nastąpić ich zmiana pod warunkiem że: cena po podwyżce dostarczanych produktów będzie niższa o 20% od najniższej ceny hurtowej obowiązującej na Świętokrzyskim Rynku Hurtowym w Kielcach ul. Magazynowa 4. cena po obniżce dostarczanych produktów będzie niższa o 20% od najwyższej ceny hurtowej obowiązującej na Świętokrzyskim Rynku Hurtowym w Kielcach ul. Magazynowa 4. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o zmianie ceny z wyprzedzeniem co najmniej 10 dni roboczych. Wraz z aneksem o podniesienie cen Wykonawca jest zobowiązany przedstawić aktualny cennik obowiązujący na Świętokrzyskim Rynku Hurtowym w Kielcach ul. Magazynowa 4. - Zamówiony towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia, musi być świeży o dobrym smaku. 4.4. Część III - Dostawa kiszonek. - kapusta kiszona PN-72-A-777000 - 20 000 kg, opakowania: wiadra, beczki 3 - 120 kg ogórki kiszone PN-70A-77701 - 15 000 kg. opakowania: wiadra, beczki 3 - 120 kg Dostawa ww warzyw przetworzonych - nie częściej niż 1 raz na dwa tygodnie. W części III - ej. - utrzymanie stałej ceny 12 - m-cy. Umowa zostanie zawarta od 28.10.2009r. do 27.10.2010r. - Zamówiony towar musi być ułożony w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji oraz zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia, mają być świeże o dobrym smaku. 4.5. Część IV - Dostawa owoców. - jabłka - 17 000 kg, pieczarki - 3 000 kg. Dostawa ww owoców - nie częściej niż 1 raz w tygodniu. W części IV - ej. - utrzymanie stałej ceny 12 - m-cy. Umowa zostanie zawarta od 28.10.2009r. do 27.10.2010r. - Zamówiony towar musi być ułożony w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji oraz zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia, mają być świeże o dobrym smaku. 4.6. Część V - Dostawa owoców przetworzonych. - dżem (opakowania 1 - 20 kg) - 4 000 kg, np. (truskawkowy, wiśniowy, morelowy, brzoskwiniowy - nie wieloowocowy). - marmolada (opakowania 1 - 20 kg) - 4 000 kg, powidła (opakowania 1 - 20 kg) - 3 000 kg. Dostawa owoców przetworzonych - nie częściej niż 1 raz w miesiącu. W części V - ej. - utrzymanie stałej ceny 12 - m-cy. Umowa zostanie zawarta od 28.10.2009r. do 27.10.2010r. - Zamówiony towar musi być ułożony w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji oraz zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia, mają być świeże o dobrym smaku. Jednocześnie na każdym dostarczonym dostarczonym produkcie musi być etykieta, która posiada nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia, warunkach przechowywania oraz wadze. Towar musi spełniać wymogi Polskiej Normy. 4.7. Część VI - Dostawa warzyw przetworzonych. - leczo pieczarkowe (opakowania 3 - 10 kg) - 3 500 kg, - koncentrat pomidorowy (opakowania 3 - 10 kg )- 2 000 kg, - groszek konserwowy (opakowania 400g - 3 kg) - 700 kg, kukurydza konserwowa (opakowania 400g - 3 kg)- 300 kg. Dostawa warzyw przetworzonych - nie częściej niż 1 raz w miesiącu. W części VI - ej. - utrzymanie stałej ceny 12 - m-cy. Umowa zostanie zawarta od 28.10.2009r. do 27.10.2010r. - Zamówiony towar musi być ułożony w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji oraz zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia, mają być świeże o dobrym smaku. Jednocześnie na każdym dostarczonym dostarczonym produkcie musi być etykieta, która posiada nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia, warunkach przechowywania oraz wadze. Towar musi spełniać wymogi Polskiej Normy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.21.12.00 - Kukurydza 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.11.13 - Cebula 03.22.11.20 - Warzywa bulwiaste 03.22.11.12 - Marchew 03.22.14.00 - Warzywa kapustne 03.22.14.20 - Kalafior .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 271611.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ziemniaki jadalnee

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolne Waldemar Machnik, Smotryszów 3, 97-512 Kodrąb, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 78200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 78200.00 oferta z najwyższą ceną: 204700.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: warzywa świeże w I gatunku

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolne Piotr zachariasz, Zagorzyce 32, 28-400 Pińczów, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 66300.00
  • Oferta z najniższą ceną: 66300.00 oferta z najwyższą ceną: 258150.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: dostawa kiszonek

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolono Ogrodnicze Piotr Cieślak, ul. Wrocławska 141-143, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 30200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 30200.00 oferta z najwyższą ceną: 53900.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: dostawa owoców

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Sadowniczo Warzywnicze G.K. Dębscy, ul. Piaseczyńska 57, 05-555 Józefowice, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32930.00
  • Oferta z najniższą ceną: 27620.00 oferta z najwyższą ceną: 38950.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: dostawa owoców przetworzonych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rolmex s.j., Al. Wojska Polskiego 13, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 37340.00
  • Oferta z najniższą ceną: 37340.00 oferta z najwyższą ceną: 45700.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: dostawa warzyw przetworzonych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łabimex Sp. z o.o., ul. Zdrojowa 9, 64-234 Przemęt, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26641.00
  • Oferta z najniższą ceną: 26641.00 oferta z najwyższą ceną: 29180.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.