Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Tychy: Termomodernizacja budynku mieszkalnego - wielorodzinnego
Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 52/V, w Tychach, przy ul. Hetmańskiej 7
Numer ogłoszenia: 18935 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 52/V, w Tychach, przy ul. Hetmańskiej 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie likwidacji okładzin elewacyjnych z płyt acekolowych oraz wykonanie termomodernizacji (ocieplenia) ścian zewnętrznych budynku metodą lekką mokrą po likwidacji acekolu wraz z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Zabezpieczenia: daszki ochronne ciągłe nad przejściami dla pieszych; osłona okien folią polietylenową; 2. Rusztowania: rusztowania zewnętrzne rurowe, wysokość do 20 m; osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych; instalacje odgromowe rusztowań; 3. Wymiana stolarki drzwiowej na galerie: wykucie z muru ościeżnic drewnianych; roboty rozbiórkowe; drzwi aluminiowe, jednoskrzydłowe; wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III na ościeżach; malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków; uzupełnienie posadzki lastrykowej po wymianie drzwi; wywóz i utylizacja gruzu; 4. Remont posadzki galerii na parterze: skucie warstwy posadzki galerii na parterze; zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej; posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte na ostro; obróbki blacharskie z blachy powlekanej; izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonane na zimno; posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych na klej; cokoliki na schodach z płytek układanych na klej; wywóz i utylizacja gruzu; 5. Roboty demontażowe na elewacji: rozebranie drewnianego rusztu mocującego płyty; demontaż, wywóz i utylizacja płyt acekolowych; odbicie tynków wewnętrznych; skucie nierówności betonu; rozebranie obróbek blacharskich; 6. Ocieplenie ścian: ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą lekką - mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej; 7. Demontaż i ponowny montaż urządzeń na elewacji: wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim; wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianach; wymiana złączy instalacji odgromowych; badanie i pomiar instalacji odgromowej; demontaż i montaż tablic informacyjnych, balustrad, lamp oświetleniowych; Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót: w lp. od 1.1÷1.2 - zabezpieczenia; w lp. 2.1÷2.4 - rusztowania; w lp. 3.1÷3.10 - wymiana drzwi na galerie; w lp. 4.1÷4.13 - remont galerii na parterze; w lp. 5.1÷ 5.6 - roboty demontażowe na elewacji; w lp. 6.1÷6.13 - ocieplenie ścian; w lp. 7.1÷7.17 - demontaż i ponowny montaż urządzeń na elewacji. - Przedmiar robót, projekt budowlany oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót, stanowią załączniki do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych - na czas związania ofertą).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust.1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz spełniają warunki udziału określone w SIWZ. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. I.1.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem wykonanie w jednym budynku ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekko - mokrej, w zaproponowanym systemie ociepleniowym łącznie z demontażem i utylizacją płyt acekolowych oraz wymianą stolarki drzwiowej, o powierzchni wykonanego ocieplenia nie mniejszej niż 660 m2, o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł (brutto) (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 2. Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. I.1.3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót), b) co najmniej trzema osobami przeszkolonymi w zakresie technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych, zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, c) co najmniej trzema osobami przeszkolonymi w zakresie prac związanych z demontażem i utylizacją azbestu, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 3. Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. I.1.4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę min. 200 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 000,00 zł. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie według zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 (Dz. U. Nr 226, poz.1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik wykonawców, w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną) 1.1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy - Pzp.): 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania w którym należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem wykonanie w jednym budynku ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekko - mokrej, w zaproponowanym systemie ociepleniowym łącznie z demontażem i utylizacją płyt acekolowych oraz wymianą stolarki drzwiowej, o powierzchni wykonywanego ocieplenia nie mniejszej niż 660 m2 o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 100 000,00 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 1.2. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy - Pzp.): 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przy realizacji robót dotyczących ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W wykazie należy wskazać, że Wykonawca dysponuje: a) osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót); b) co najmniej trzema osobami przeszkolonymi w zakresie technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, c) co najmniej trzema osobami przeszkolonymi w zakresie prac związanych z demontażem i utylizacją azbestu. Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. 2) Do wykazu należy załączyć następujące oświadczenia: a) oświadczenie, że co najmniej jedna osoba, które będzie uczestniczyć przy realizacji robót dotyczących ocieplenia ścian zewnętrznych posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; b) oświadczenie, że co najmniej 3 osoby zostały przeszkolone w zakresie zaproponowanej technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych; c) oświadczenie, że co najmniej 3 osoby zostały przeszkolone w zakresie prac związanych z demontażem i utylizacją azbestu; Zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy - Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1.3. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22. ust.1 pkt. 4) ustawy - Pzp.) a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 200 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w pkt. 1.4 dotyczącej tych podmiotów. 1.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy - Pzp., należy załączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik wykonawców, w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Pzp.; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną decyzję Prezydenta Miasta Tychy, zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 1.4, p.pkt. 2) ÷ 4) muszą być złożone przez każdy podmiot). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20, cena 30 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zakup i dostawa wózków widłowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2026 r.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Kruczkowskiego w Tychach"
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne"
- Remont kanalizacji na odcinku kolektora sanitarnego północnego w rejonie Parku Północnego
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2026 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego remontu dwóch łazienek w budynku Komendy Powiatowej PSP w Brzegu, ul. Saperska 16"
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Przebudowa, polegająca na termomodernizacji istniejącego budynku sali sportowej wraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym i częścią dydaktyczną przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp.
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





