eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinBudowa ekranów przeciwhałasowych na obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 na odc. Lublin-Piaski-Chełm.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Lublin: Budowa ekranów przeciwhałasowych na obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 na odc. Lublin-Piaski-Chełm.
Numer ogłoszenia: 189316 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ekranów przeciwhałasowych na obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 na odc. Lublin-Piaski-Chełm..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ekranów przeciwhałasowych na obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 na odc. Lublin-Piaski-Chełm. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu robót w następujących zakresach: 1.Roboty przygotowawcze; 2.Fundamentowanie; 3.Prefabrykaty betonowe i ekrany; 4.Konstrukcje stalowe; 5.Elementy zabezpieczające; 6.Inne roboty: a)przekładanie kabla doziemnego ; b)nasadzenie pnączy; c)pielęgnacja wykonanych nasadzeń w okresie gwarancyjnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 40 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki formalne 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2 Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający minimalne warunki określone poniżej. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane oraz należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) przynajmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2. Ocena wyżej wymienionych warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1.Informację o osobie kierownika budowy. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumieć należy uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie np. referencje). 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.). 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólna ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. winny być złożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione w pkt 2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których wymaga się potwierdzenia spełnienie warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.gddkia.gov.pl lub otrzymać odpłatnie (150 zł) w siedzibie tut. Oddziału w pokoji nr 55 na pisemny wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin pok. 55 (II piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 30 września 2008 roku, przy czym roboty przygotowawcze i fundamentowanie należy wykonać do 15 grudnia 2007 roku. Przez realizację przedmiotu zamówienia należy rozumieć ukończenie robót będących przedmiotem umowy i ich odbiór ostateczny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.