eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląskausługa obejmująca dostawę zintegrowanego modułowego systemu do prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w tym ewidencji gruntów i budynków i mapy zasadniczej wraz z przełożeniem bazy ewidencji gruntów i budynków do nowego systemu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Środa Śląska: usługa obejmująca dostawę zintegrowanego modułowego systemu do prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w tym ewidencji gruntów i budynków i mapy zasadniczej wraz z przełożeniem bazy ewidencji gruntów i budynków do nowego systemu.
Numer ogłoszenia: 189304 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3175646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sredzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa obejmująca dostawę zintegrowanego modułowego systemu do prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w tym ewidencji gruntów i budynków i mapy zasadniczej wraz z przełożeniem bazy ewidencji gruntów i budynków do nowego systemu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: 1. wykonanie przełożenia (konwersji) bazy ewidencji gruntów i budynków powiatu średzkiego do nowego zintegrowanego systemu wraz z integracją części opisowej i graficznej, 2. dostarczenie i zainstalowanie modułowego systemu do prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w tym ewidencji gruntów i budynków (system EGiB w skład którego wchodzi gospodarka nieruchomościami i rejestracja cen i wartości szacunkowych nieruchomości stosownie do wymagań rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków dla czterech stanowisk roboczych) i mapy zasadniczej (jedno stanowisko robocze) oraz oprogramowania zgodnego z dostarczonym systemem w celu udostępnienia bazy EGiB dla gmin powiatu średzkiego), 3. zapewnienie oprogramowania zgodnego z dostarczonym systemem w celu realizacji obsługi kancelaryjnej powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, rejestracji i archiwizacji oraz śledzenia obiegu dokumentów i spraw, oraz współpracy i wymiany danych pomiędzy systemem a wykonawcami prac geodezyjnych, oraz do koordynacji przebiegu sieci uzbrojenia nadziemnego i podziemnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych Oryginalny kod CPV: 30.26.30.00 - Serwery plików Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.30.00 - Serwery plików Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ponieważ: 2.1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Zamawiający przyjmuje, że datą wykonania usługi jest data jej odebrania a data rozpoczęcia wykonania usługi nie ma znaczenia dla oceny spełniania warunku. Przedstawione przez Wykonawcę usługi przełożenia bazy ewidencji gruntów i budynków wraz z instalacją systemu EGiB i mapy zasadniczej powinny obejmować co najmniej: - utworzenie lub aktualizację numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków co najmniej w zakresie działek i budynków na podstawie materiałów zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym co najmniej dla 25000 działek i 1000 budynków - można łączyć usługi wykonane na podstawie różnych umów i przez wykonawców występujących wspólnie. - założenie ewidencji budynków, poprzez założenie rejestrów i kartotek budynków, na podstawie materiałów zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym i danych pozyskanych w terenie, dla co najmniej dla 1000 budynków - można łączyć usługi wykonane na podstawie różnych umów i przez wykonawców występujących wspólnie. - wykonanie dwóch usług obejmujących swoim zakresem dostarczenie i zainstalowanie oferowanego przez Wykonawcę systemu do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków i mapy zasadniczej oraz oprogramowania (przeglądarek) zgodnego z dostarczonym systemem do obsługi kancelaryjnej PODGiK - można łączyć usługi wykonane na podstawie różnych umów i przez wykonawców występujących wspólnie. Zamawiający dopuszcza wykazanie instalacji poprzednich wersji systemu. Ponadto co najmniej jedna usługa (jedno zmówienie) z przedstawionych przez wykonawcę winna obejmować zakresem zamówienia: - konwersję numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków do układu 2000, z istniejącej bazy EGiB do systemu oferowanego przez Wykonawcę w zakresie działek i budynków dla co najmniej 25000 działek i 1000 budynków. Wszystkie wykazane usługi winny być wykonane dla jednostek samorządu terytorialnego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ: 4.1. złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków ; 4.2. wnieśli wadium; 5. Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków oraz potwierdzające spełnianie tych warunków dokumenty - wg formuły spełnia, nie spełnia. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia 6.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1. ofertę cenową - zał .do SIWZ, 2. oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia- załączniki do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości działek, ilości budynków, dat i miejsc wykonania, odbiorców i zakresu wykonanych czynności oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie i spełniają wymagania szczegółowo opisane w pkt. 5.2.1. SIWZ. 7. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ze wskazaniem posiadanych uprawnień , 8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia 9.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Środzie Ślaskiej pok.51 - Edyta Ziemichód, tel.071 3175646 wew.29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul.Wrocławska 2, 55-300 Środa Ślaska pok.40 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.