Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Gdańsk: Usługa:
- wycinki drzew, krzewów, i żywopłotów,
- karczowania i frezowanie pni po ściętych drzewach,
- nasadzania drzew, krzewów i żywopłotów wraz z materiałem,
- pielęgnacji drzew, krzewów i żywopłotów,
- wywozu ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
- awaryjnego usuwania wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
- ochrony drzew kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych,
- oceny stanu zdrowotnego drzew
na terenie administrowanym przez GZNK ZB w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 189303 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa: - wycinki drzew, krzewów, i żywopłotów, - karczowania i frezowanie pni po ściętych drzewach, - nasadzania drzew, krzewów i żywopłotów wraz z materiałem, - pielęgnacji drzew, krzewów i żywopłotów, - wywozu ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi, - awaryjnego usuwania wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów, - ochrony drzew kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych, - oceny stanu zdrowotnego drzew na terenie administrowanym przez GZNK ZB w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - wycinkę drzew, krzewów i żywopłotów, - karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach, - nasadzanie drzew, krzewów i żywopłotów razem z materiałem, - pielęgnację drzew, krzewów i żywopłotów, - wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi, - awaryjne usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów, - ochronę drzew kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych, - ocenę stanu zdrowotnego drzew. Pod pojęciem pielęgnacji należy rozumieć wygałęzianie, ogławianie, przycięcie bądź odmłodzenie, leczenie i usunięcie ubytków, usuwanie odrostów korzeniowych oraz opryski, konserwację i leczenie drzew, prześwietlanie drzew z życiem środków grzybobójczych i owadobójczych na obszarze administrowanym przez Zamawiającego. Frezowanie obejmuje karczowanie pniaków do głębokości 20 cm poniżej powierzchni gruntu oraz wywóz urobku na zwałkę i dowiezienie ziemi w miejsce po wyfrezowanej karpie korzeniowej. Wywóz odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. Zamawiający przewiduje założenie około 350 opasek lepowych. Należy użyć opasek z tworzywa sztucznego o szer. 1 m , pokrytych lepem chwytającym owady. Lep użyty przez wykonawcę musi posiadać atest producenta. Środek zamieszczonej opaski winien znaleźć się na wysokości 130 - 150 cm mierząc od podstawy pnia. Średnia długość opaski lepowej odpowiadająca średniemu obwodowi pnia wynosi 220 cm. W przypadku występowania odrostów pniowych w miejscu założenia opaski należy je usunąć sekatorem. Każdą opaskę Wykonawca zaopatruje w trwały napis zawierający informacje na temat wykonanego zabiegu, inwestora oraz wykonawcy. Wykonawca gwarantuje trwałość wykonanych opasek. Po zdjęciu opasek należy oczyścić pnie drzew w miejscu gdzie były zastosowane opaski. Opaski lepowe należy dwukrotnie wymienić w ciągu okresu wegetacyjnego a po zakończeniu zwalczania zutylizować. Terminy realizacji prac: 1. Założenie opasek do 09.05.2008r, 2. Pierwsza zmiana opasek do 30.06.2008r, 3. Druga zmiana opasek do 30.08.2008r, 4. Zdjecie opasek z drzew do 31.10.2008r. Terminy określone w punkcie 1-3 są terminami orientacyjnymi, natomiast termin realizacji usługi wyznaczony w punkcie 4 jest nieprzekraczalny. Termin realizacji uzależniony jest od terminów pojawienia się motyli szkodnika. Założenie/wymiana opasek musi nastąpić w ciągu tygodnia poprzedzającego masowe pojawienie się motyli. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt ustala terminy rójek owadów i decyduje o terminie wykonania powyższego zabiegu. Wykonawca powiadamia pisemnie (fax) zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie zakładania opasek. Gatunki drzew i krzewów oraz miejsca ich nasadzenia będą uzgadniane z Wykonawcą na bieżąco. Decyzje zależą od uwarunkowań terenowych, istniejącego drzewostanu na danym terenie. Zamawiający przewiduje typowe drzewa i krzewy do nasadzenia takie jakie występują na osiedlach mieszkaniowych (np. jarzębina ,klon, lipa) o obwodzie pni powyżej 15 cm. W przypadku terenów objętych ochroną Konserwatora Zabytków Zamawiający przewiduje nasadzanie takich roślin jak platan, głóg szkarłatny, jarząb szwedzki, jarząb mączny, kasztanowiec o obwodzie pni powyżej 15 cm. . Ocena stanu zdrowotnego drzewa (na pisemne zlecenie pracownika Działu Eksploatacji) winna być przeprowadzona przez rzeczoznawców ds. ochrony zieleni lub osoby posiadające uprawnienia z zakresu chirurgii drzew. Wykonawca będzie zobowiązany do: - załatwienia na własny koszt wszelkich formalności związanych z zajęciem lub wyłączeniem pasa drogowego, odcięciem energii, wjazdem do stref ograniczonego ruchu - koszty należy ująć w cenie oferty, - wywozu gałęzi i odpadów - koszty należy ująć w cenie oferty, - uzgadniania z Zamawiającym na bieżąco lokalizacji sadzenia drzew i krzewów oraz ich gatunku, - realizacji usługi zgodnie z przepisami ustawy o ochronie przyrody (Dz.U.2004 nr 92 poz. 880 z póź. zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.51.00 - Usługi utrzymywania środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.00.00 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym Oryginalny kod CPV: 90.31.52.00 - Usługi poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 6 500,00 ZŁ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1 usługę polegającą na wycince drzew, nasadzeniu drzew i krzewów popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. - Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 4 osób, w tym: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym posiadającej dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa i tytuł zawodowy magistra oraz z odbytą po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12-miesięczną praktyką przy konserwacji i pielęgnacji zabytkowej zieleni lub zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku o przygotowaniu zawodowym do prowadzenia prac przy zabytkowej zieleni oraz posiadającą kwalifikacje do wydawania opinii na temat stanu zdrowotno- technicznego drzewostanów, - 3 osób na stanowisku: pilarz. Do oferty należy załączyć kserokopię dyplomu studiów wyższych na w/w kierunku lub zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku o przygotowaniu zawodowym do prowadzenia prac przy zabytkowej zieleni oraz świadectwa potwierdzające ukończenie kursu II stopnia pielęgnacji drzew przez pilarzy. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. - Potencjału technicznego - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie: - podnośnikiem balkonowym, - samochodem skrzyniowym, - 3 pilarkami (spalinowymi lub innymi używanymi przy tego typu usługach). Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5, w godz. 8.00 - 12.00, cena brutto 12,20 zł. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. nr 9, kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.11.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 24.10.2007 r. godzina 9.30 miejsce w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 204 świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Berowska, nr pok. 5, tel. 058/ 524-10-61, nz@gznk.pl
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa zestawów odczynnikowych do oznaczeń metodą immunofluorescencji wraz z dzierżawą analizatora dla UCK.
- Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania "Pobiedzisko - modernizacja i przebudowa chodnika"
- Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem do Politechniki Gdańskiej czasopism krajowych wydawanych w 2026 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





