Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-15
Poznań: Roboty instalacyjno budowlane w budynku F, realizowane w ramach Termomodernizacji budynku laboratoryjnego F w Przemysłowym Instytucie Maszyn Rolniczych w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 189241 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych , ul. Starołęcka 31, 60-963 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8712200, faks 061 8793262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty instalacyjno budowlane w budynku F, realizowane w ramach Termomodernizacji budynku laboratoryjnego F w Przemysłowym Instytucie Maszyn Rolniczych w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjno budowlane w budynku laboratoryjnym F w zakresie określonym w: 1. Roboty elektryczne: - demontaż i montaż tylko czterech rozdzielni elektrycznych - R1, R2, R3, R4 - bez R5, - wykonanie oświetlenia tylko w module A - oprawy oświetleniowe szt. 27 (bez pozostałych pomieszczeń), według części dotyczącej tylko modułu A projektu wykonawczego instalacji elektrycznej PW-0125 i części dotyczącej tylko modułu A przedmiaru robót PW-125/P. 2. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania tylko w module A i B według części dotyczącej modułu A i B projektu wykonawczego PW-0123 i części dotyczącej modułu A i B przedmiaru robót PW-123/P. 3. Montaż i podłączenie do istniejącej instalacji studzienki sanitarnej tylko w module A według części dotyczącego montażu studzienki sanitarnej projektu wykonawczego PW-124 i części dotyczącej montażu studzienki sanitarnej przedmiaru robót PW-124/P. 4. Wykonanie posadzki w module A o powierzchni 155m2w tym: -szlifowanie posadzki do 10mm, - wylewka epoksydowa antypoślizgowa, antystatyczna, niepyląca ze szpachlowaniem kitem epoksydowym do 5mm, - wykonanie cokolika wysokości 10cm z posadzki jak wyżej o powierzchni 6,98m2 -zasypanie, zabetonowanie i wykonanie wylewki epoksydowej jw. kanałów o pow. 6m2 według wyceny własnej. 5. Sufity podwieszane z płyty gipsowej w dwóch pomieszczeniach w segmencie A o łącznej pow.38,77m2 według wyceny własnej. 6. Skucie starych tynków i położenie nowych cementowo - wapiennych o pow. 370m2 i trzy krotne malowanie w module A według wyceny własnej. 7. Montaż drzwi z PCV do połowy oszklonych do dwóch pomieszczeń w module A -szer. 90cm iszer.140cm. według wyceny własnej. 8. Oczyszczenie starej farby i pomalowanie nową konstrukcji stalowych o pow. 4m2 w module A według wyceny własnej. Uwaga: Podział budynku F na moduły przedstawiono w projekcie PW-0122 nr. rys. F-A-001 i w projekcie PW-0123 nr. rys. F-S.2.2-001.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art.67 ust.1 pkt6) ustawy pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pimr.poznan.pl odnośnik PRZETARGI
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych w Poznaniu, ul. Starołęcka 31
2) e-mail ujma@pimr.poznan.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, w sekretariacie PIMR pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i dostawa materiałów wydawniczych dla Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów drewnianych w budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie.
- Wymiana opraw oświetlenia iluminacji na oświetlenie LED w Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie prac administracyjnych, z możliwością składania ofert częściowych - postępowanie II
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ul. Spławie 17-19 (Inwestycja lokalna)
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA PRZEBUDOWY UL. ĆMIELOWSKIEJ W POZNANIU
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- REMONT MURU Z PRZYPORAMI W GRANICACH DZIAŁKI SĄDU REJONOWEGO W MYSŁOWICACH
- REMONT TARASU BUDYNKU BIUROWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. KOLSKIEJ 12 W WARSZAWIE
- Remont pomieszczeń Archiwum Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. Poczty Gdańskiej 19 wraz z dostawą regałów do pomieszczeń archiwum
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych 1) część 1 - ul. Popiełuszki 2 m 23, 2) część 2 - ul. Popiełuszki 2 m 33 3) część 3 - ul. Popiełuszki 8 m 61, 4)część 4 - ul. Wyspiańskiego 6/8 m.102
- "Dostawa z montażem urządzeń linii diagnostycznej oraz wykonaniem robót budowlanych remontowych Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów w Lwówku"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.